19dawid91 napisał(a):Nie zgłaszałem, skoro działa i błędu nie ma to i odprawią mnie z kwitkiem
Do mnie automatycznie dzwonią z salonu, że otrzymali zgłoszenie z Seat Connect o awarii i umawiają mnie na serwis - przy pierwszej wizycie wymienili całą lampę - w piątek mam umówiony kolejny serwis bo błędy dalej sypią po wymianie - zobaczymy co tym razem powiedzą.
raf_006 napisał(a):Najwidoczniej wada fabryczna w całej serii pojazdów, skoro już kilka osób ma ten sam problem.
Najwidoczniej tak, ale skłaniam się w stronę wady softu.. no chyba, że cała seria wyprodukowanych prawych lamp ma wadę i nawet podmianka nie daje rezultatów

Ja auto odebrałem przed świętami a mamy koniec lutego - także ~1błąd na 10dni średnio u mnie wychodzi
Jak tak dalej będzie to razem z alarmem od radaru przód, który co i rusz nie działa przez pogodę + wariujące czujniki parkowania przy deszczyku / śniegu i nie tylko
- taka choinka zacznie mocno irytować..
-- 26 lutego 2021, 12:20 --
Update:
Dzisiaj odstawiłem z rana auto do salonu, przed chwilą dzwonili z diagnozą:
"Awaria sterownika silnika BCM" - zamówili, weekend bez auta i w przyszłym tygodniu ma być już sprawny .. 
-- 3 marca 2021, 22:58 --
Wczoraj odebrałem auto z serwisu,
- za 1szym razem wymienili lampę,
- wczoraj odebrałem auto po wymianie sterownika BCM,
Dzisiaj już znowu ten sam błąd... ręce opadają..
Suma:
- nowa lampa,
- nowy sterownik BCM,
- 5 wizyt w salonie (czas + km)
- kilka dni bez auta bo stało na serwisie..
a i tak nadal ten sam błąd...
