Liczne błędy

Mam swego rodzaju zagwozdkę. Auto jeździ i w zasadzie jestem zadowolony, ale... Od jakiegoś czasu(gdy kupiłem kabelek obsługujący Leona4) ilekroć podłączę Leona pod interfejs to 3/4 sterowników systematycznie wywala błędy. Na wyświetlaczu radia nie mam żadnych komunikatów o błędach. Błędy kasują się za wyjątkiem Jednego
Adres 5F: Elektr.informacji (J794) Plik etykiet:* Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu SW: 5FA 035 862 E HW: 5FA 035 862 A
Komponent: MU-O-ND-EU H56 1790
Numer seryjny: WG8LGM211220000
Kodowanie: 43800000000000000000000000000000000000000000000000
Zbiór danych ASAM: EV_MUOIMQB37w 001002
ROD: EV_MUOIMQB37w_SE38.rod
VCID: 392F2DF919DA6C13ECC-806C SFD
Jednostka wskazań i obsługi 1 elektroniki układów informacyjnych:
Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 5FA 919 605 HW: 5FA 919 605
Komponent: ABT_W_10 H39 3074
Numer seryjny: VDD02427112012210718
Nośnik danych:
Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: V03 959 809 CM HW: -----------
Komponent: EU 2021 --- 4031
Numer seryjny: --------------------
Znaleziono 1 błąd:
6725 - Nieznany kod błędu
U1745 00 [008] - -
[Tip-TNF 285361]
Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 2
Wew.licznik błędów: 27
Przebieg: 29744 km
Data: 2022.12.21
Czas: 08:12:07
Napięcie zacisku 30: 11.8 V
Na przeglądzie zgłaszałem w ASO o tym problemie to oświadczyli, że "chińszczyzna" tak ma i nie stwierdzają żadnych usterek. Gdy powiedziałem, że może to być związane ze spadkiem napięcia. Że pomiar napięcia na klemach po nocnym postoju spada nawet poniżej 12V, a ładowanie na pracującym silniku mierzone na klemach praktycznie nie osiąga więcej niż 14V. W ASO zmierzyli akumulator i uznali, że wszystko jest OK. Tak informacyjnie, dzisiejszy pomiar napięcia akumulatora po nocy postoju wskazał 11,9V. Auto dziennie robi ponad 100 km, więc akumulator powinien być naładowany.
Adres 5F: Elektr.informacji (J794) Plik etykiet:* Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu SW: 5FA 035 862 E HW: 5FA 035 862 A
Komponent: MU-O-ND-EU H56 1790
Numer seryjny: WG8LGM211220000
Kodowanie: 43800000000000000000000000000000000000000000000000
Zbiór danych ASAM: EV_MUOIMQB37w 001002
ROD: EV_MUOIMQB37w_SE38.rod
VCID: 392F2DF919DA6C13ECC-806C SFD
Jednostka wskazań i obsługi 1 elektroniki układów informacyjnych:
Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 5FA 919 605 HW: 5FA 919 605
Komponent: ABT_W_10 H39 3074
Numer seryjny: VDD02427112012210718
Nośnik danych:
Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: V03 959 809 CM HW: -----------
Komponent: EU 2021 --- 4031
Numer seryjny: --------------------
Znaleziono 1 błąd:
6725 - Nieznany kod błędu
U1745 00 [008] - -
[Tip-TNF 285361]
Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 2
Wew.licznik błędów: 27
Przebieg: 29744 km
Data: 2022.12.21
Czas: 08:12:07
Napięcie zacisku 30: 11.8 V
Na przeglądzie zgłaszałem w ASO o tym problemie to oświadczyli, że "chińszczyzna" tak ma i nie stwierdzają żadnych usterek. Gdy powiedziałem, że może to być związane ze spadkiem napięcia. Że pomiar napięcia na klemach po nocnym postoju spada nawet poniżej 12V, a ładowanie na pracującym silniku mierzone na klemach praktycznie nie osiąga więcej niż 14V. W ASO zmierzyli akumulator i uznali, że wszystko jest OK. Tak informacyjnie, dzisiejszy pomiar napięcia akumulatora po nocy postoju wskazał 11,9V. Auto dziennie robi ponad 100 km, więc akumulator powinien być naładowany.