Dane techniczne, osiągi, eksploatacja....
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez buryy » 1 grudnia 2007, 18:33
Ktoś sie spotkał juz z podobna awaria w Leonie? Auta nie mozna ani zdiagnozowac ani wgrac korekty softu. Przy wczesniejszych diagnozach wszystko bylo ok. Uszkodzenie samego złacza diagnostycznego wykluczone. Od tego czasu w aucie nic nie było ruszane oprócz wymiany turbinki i wtrysków.
Dodatkowo przy porannym odpaleniu na nastepny dzien po wsadzeniu 216-stek kręci 1 obrot/sekunde, z trudem zapałił. Po wyłaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu odpala na dotyk. Aku sprawny, swiece zarowe i rozrusznik równiez. Nie jestem pewien czy mozna powiazac obydwa problemy.. Z góry dziekuje za wszelkie odpowiedzi
-
Zobacz Profil
buryy
- Stella +

-
- Posty: 61
- Dołączył(a): 13 lutego 2006, 09:55
- Lokalizacja: Opole
- Auto: ..
- Silnik: CJXA 2.0
przez oczkolek » 4 grudnia 2007, 11:25
Auto ma od nowości czy używane po kimś
Ktoś jakiegoś zabezpieczenia nie zrobił

Pozdrawiam
Oczkol
Leon, Seat Leon
MASZ PROBLEMY Z WENTYLATORAMI CHŁODNICY/KLIMY (I BIEG) -> PISZ DO MNIE NA PW
-
Zobacz Profil

oczkolek
- Administrator LC Team

-
- Posty: 9296
- Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:29
- Lokalizacja: Warszawa, Inowrocław
- Region: mazowieckie
- Auto: Seat Leon
- Silnik: CJSA 1.8
przez buryy » 6 grudnia 2007, 18:34
Problem juz rozwiazany, było zwarcie na linii K miedzy złaczem diagnostycznym a licznikiem
Dzieki za dobre checi
-
Zobacz Profil
buryy
- Stella +

-
- Posty: 61
- Dołączył(a): 13 lutego 2006, 09:55
- Lokalizacja: Opole
- Auto: ..
- Silnik: CJXA 2.0
Powrót do VAG - Techniczne Ogólne
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość