Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Ruda dama w kołach

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Ruda dama w kołach

Postprzez kucol » 5 lutego 2008, 11:49

Panowie - zaświtała mi ostatnio taka myśl, aby na sezon wiosennny poprawić nieco estetykę mojego auta. Konkretnie chodzi mi o pozbycie się wyglądającej przez alufelgi rdzy na zaciskach, piastach, tarczach, osłonach metalowych itp, bo u mnie nie wygląda to najlepiej powiem szczerze.
Przejrzałem forum i znalazłem bez problemu opisy dotyczące czyszczenia i malowania zacisków, tarcze oczywiście do wymiany, ale co zrobić np. z piastami?? Można je piaskować czy coś w tym rodzaju?? Czym to potem ewentualnie malować??
Może ktoś już przeprowadzał taką operację u siebie?
Może macie jakąś sprawdzoną firmę, która podjęła by sie takiego zadania za rozsądne pieniądze, bo powiem szczerze, że może zapał bym sam znalazł do takiej roboty, ale z czasem jest już dużo gorzej:-)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kucol
Stella +
Stella +
 
Posty: 59
Dołączył(a): 12 czerwca 2006, 22:19
Lokalizacja: BDG/WAW
Auto: Leon II

Reklama

Re: Ruda dama w kołach

Postprzez Streat » 5 lutego 2008, 11:53

kucol, słabo szukałeś ;) viewtopic.php?t=6942

Polecam lakiery motip jak dobrze wyczyścisz i odtłuścisz powierzchnię będzie się trzymać.
Leon ASV TS look powered by UNITRONIC ;-) Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Streat
Cupra
Cupra
 
Posty: 2206
Dołączył(a): 11 maja 2005, 14:33
Lokalizacja: WZ
Auto: Leon 1.9 TDi+

Re: Ruda dama w kołach

Postprzez kucol » 5 lutego 2008, 11:57

Streat, ten wątek właśnie znalazłem już wcześniej- i tak jak napisałem powyżej - sprawa malowania zacisków jest jasna - bardziej chodzi mi o piasty i osłony blaszane z tyłu.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kucol
Stella +
Stella +
 
Posty: 59
Dołączył(a): 12 czerwca 2006, 22:19
Lokalizacja: BDG/WAW
Auto: Leon II

Re: Ruda dama w kołach

Postprzez Barth » 5 lutego 2008, 12:06

kucol, osłony blaszane nalepiej było by proszkowo polamować , a piast to bym nie ruszał
Powered by CPN
Barth LCT & AA Club Member
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Barth
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3784
Dołączył(a): 31 marca 2004, 19:31
Lokalizacja: Pomorze
Auto: OOOO

Re: Ruda dama w kołach

Postprzez Streat » 5 lutego 2008, 12:10

kucol, z piastami ta sama robota one z zewnątrz tylko powinny lekko skorodować tzn ja same śruby smarowałem smarem miedzianym i wewnętrzna część piasty jest u mnie ok - zawsze trochę smaru wyciekło. Zewnętrzną (brzeg, obwód czy jak to tam nazwać) cześć pomalowałem czarnym lakierem wysokotemperaturowym i jest ok :)

Znajomy próbował hammerite ale to mu po roku zaczęło obłazić ;)
Leon ASV TS look powered by UNITRONIC ;-) Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Streat
Cupra
Cupra
 
Posty: 2206
Dołączył(a): 11 maja 2005, 14:33
Lokalizacja: WZ
Auto: Leon 1.9 TDi+

Re: Ruda dama w kołach

Postprzez kucol » 5 lutego 2008, 12:26

ok - chciałbym to zrobić przy okazji wymiany kompletu tarcz i klocków przód/tył, więc fajnie by było, jakbym znalazł jakiś warsztat, który podjął by się wykonania wszystkiego na raz (razem z malowaniem zacisków), ale jeśli się tak nie uda, to zacznę od czyszczenia zacisków samemu.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kucol
Stella +
Stella +
 
Posty: 59
Dołączył(a): 12 czerwca 2006, 22:19
Lokalizacja: BDG/WAW
Auto: Leon II


Powrót do VAG - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości