maanii napisał(a):Na początku chiałem zaznaczyć, że sprawa nie dotyczy Seata.
Mam pytanie, moja dziewczyna zakupiła Opla Tigre benzyniaka, problem polega na tym że auto rusza z większą ilością gazu, trzeba mu dać 2 tys obrotu i póścić sprzęgło wtedy bedzie ruszać. Proszę powiedzcie co może być tego przyczyną.
to autko miała moja żona,
problemem jest nagar. Kłania się też słynny zawór AGR w silnikach Ecotec (niedomyka, nie otwiera do końca). Syf na przepustnicy i 4-tym cylindrze to efekt pracy AGR (silnik pracuje nieraz - mrozy - jak na 3-garach). Proponuję zastosować Liqui Molly (wlać przed tankowaniem) i "przepalić" samemu samochód. Kilka razy i powinno być OK.
Odsysłam tu :
-----------------
http://tigra-team.pl/forum/index.php?si ... 2e51b57f5a
leoTDI
+++ ASV/Ali&MG Motorsport ... i kaliny ni ma

Moc ciut 180kM
0.230/cust.FMIC/turbo ARL/pompa 11mm/MG-płuca/śruby ARP
wiosna ... jest JM/SACHS i > moment

+ hamulce cupra R