Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Marcin_TDI » 9 stycznia 2008, 09:48

Witam. zakupilem calkiem niedawno 2 nowe wskazniki AG boost i temp. oleju. z serii PEAK
i mam problem teraz bo nie umiem zupelnie tego podlaczyc...

instrukcje rozumiem i według niej podlaczam ale szlag mnie trafia bo juz z pomoca 2 osob to robilem i nadal nie chca do mnie gadac...

zegarki jak pisalem sa nowe takze wykluczam raczej uszkodzenie...

Co zaobserwowalem jeszcze, nawet przy podlaczeniu samego + i - czyli pradu i masy podswietlenie jest tylko w jednym, w temp oleju a boost wogole nie chce gadac, nawet sie podswietlic. w pon w silverem podlaczylismy czujniki itd i nadal nic... na schematach jest taka tajemnicza tabelka i jest w niej symbol ACC ktory za cholere nie wiem co znaczy, tak mysle ze chodzi tu o zmiene koloru podswietlenia na czym mi nie zalezy... moze byc czerwony wazne zeby dzialalo.

rowneiz temp oleju ktora sie zaswiecila ALE nie uruchomila sie procedura startowa ani nic i w dodatku wskazuje poczatkowo nie 50st (czyli watrosc minimalna) tylko 60st co tez mnie dziwi...

bardzo prosilbym o jakies wskazowki co ja mam zrobic bo sam nie dam rady. nizej wstawiam istrukcje ktore dostalem w zestawie...


Obrazek
Obrazek
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Reklama

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Silver » 9 stycznia 2008, 09:53

ACC to jest + po stacyjce lub inaczej - zasilanie po przekręceniu kluczyka (radyjko,ogrzewanie szyby lub zacisk 30a na skrzynce bezpieczników)
Zobacz Profil
Silver
TopSport
TopSport
 
Posty: 1345
Dołączył(a): 12 stycznia 2005, 21:48
Lokalizacja: Swiętokrzyskie
Auto: Leon

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Marcin_TDI » 9 stycznia 2008, 10:09

ogolnie + staly podlaczylismy pod radio i minus rowniez. ACC probowalismy "zewzec" do + i tez nic sie nie dzialo. wszystkie kombinacje zostaly chyba wyprobowane i kolor podswietlenia nie zmienial sie... ogolnie zamysl byl taki ze dopiero po przekreceniu swiatel na pozycje ma byc podswietlenie... sproboje podlaczyc to tak jak mowisz. ale jesli ktos ma jeszcze jakies pomysly to bardzo chetnie poczytam bo nie ukrywam ze juz sie niecierpliwie ze cos jest nie halo...
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Silver » 9 stycznia 2008, 10:12

Marcin_TDI napisał(a):ogolnie + staly podlaczylismy pod radio i minus rowniez. ACC probowalismy "zewzec" do + i tez nic sie nie dzialo.


wiec to to samo - nie jest wazne z jakiego zródła wezmiesz +

wiec nie wiem o co chodzi .
Zobacz Profil
Silver
TopSport
TopSport
 
Posty: 1345
Dołączył(a): 12 stycznia 2005, 21:48
Lokalizacja: Swiętokrzyskie
Auto: Leon

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Marcin_TDI » 17 stycznia 2008, 10:26

dzieki Jacek za pomoc, przeanalizowalem to jeszcze raz wszystko i z mala pomoca udalo sie podlaczyc te ustrojstwa... wygladalo to tak od poczatku :arrow:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

zostalo mi tylko wymienic olej teraz i wkrecic korek z czujnikiem...
Przy okazji mam pytanie, w jakim zakresie znajdują się bezpieczne wartości dla silnika ??

Boost jak wczoraj zauwazylem potrafi skoczyc chwilowo na koniec skali (zamknac szafe) a tak pokazuje w okolicach 1.7bara (1.6 jest ustawione w sofcie)..

Ogolnie jestem chyba zadowolony z tych wskaznikow, boost moglby miec skale do 2.5 bara i mogly by tak nie piszczec przy starcie bo zawalu dzis rano malo nie dostalem...

Chcialbym sie tylko dowiedziec jakie te wartosci maja byc i temat mozna zamknac. dzieki jeszcze raz za pomoc silver_leonowi i silverowi_200 - pamietajcie jednak ze dwóch silverow wiosny nie czyni ;) :P :jupi:
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Gato » 17 stycznia 2008, 10:43

Marcin_TDI napisał(a):Przy okazji mam pytanie, w jakim zakresie znajdują się bezpieczne wartości dla silnika ??

Temperatura oleju: przy dodatnich temperaturach na zewnatrz - 100 ("meska" jazda po miescie). W trasie przy predkosciach nieco wiekszych niz przewidziane - nie przekracza 105. Na torze , testujac Vmax szybciutko dochodzi do 110 i to znak, ze trzeba zaczac myslec o chlodnicy oleju badz chwilowym odpuszczeniu ;)
Generalnie 115 to max jaki powinienes ogladac ( i to chwilowo ).
Marcin_TDI napisał(a):Boost jak wczoraj zauwazylem potrafi skoczyc chwilowo na koniec skali (zamknac szafe) a tak pokazuje w okolicach 1.7bara (1.6 jest ustawione w sofcie).

Jak masz szafe do 2.0 to norma, ze zamkniesz (w overbooscie). Biorac pod uwage blad pomiaru, to pokazuje Ci "okolo" prawidlowe cisnienie ;] Szkoda, ze nie masz wiekszej skali - mozna wtedy lepiej wychwycic przeladowania ( w sytuacji fakapu ofkors). Ale i na tym bedzie widac, bo overboost jest chwilowy przy pelnym bucie.
Zobacz Profil
Gato
Sport
Sport
 
Posty: 433
Dołączył(a): 11 listopada 2006, 17:03
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Auto: różne

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Cheeroki » 17 stycznia 2008, 11:00

dziwne ze ma takie spore przekłamania skoro to elektroniczny, chyba ze w sofcie wcale nie jest 1.6 ;] zegarki fajnie, mam nadzieje ze pisk da sie jakos wyłaczyc bo zamierzam takie sobie sprawić na wiosne;) gratki ze sie wreszcie udało, kolor jest identyczny jak leonowy czy wpada bardziej w amber?
Zobacz Profil
Cheeroki
Sport
Sport
 
Posty: 271
Dołączył(a): 26 września 2007, 19:56
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Leon

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Marcin_TDI » 17 stycznia 2008, 11:43

ja kolorow nie rozpoznaje hehe ale chyba taki sam, musze zrobic tak ze bedzie ze sciemniaczem to dzialalo bo troszke jest za jaskrawy (moze meczyc na dlugiej trasie)

soft jest na 1.6 napewno ;] ;] ;] czyli bezpieczne max z turbo od arl ;]

kiedys slyszalem ze ta temperatura oleju to max 135st powinna byc przy pelnym bucie hehe ale moge sie mylic... zalacze czujnik i zweryfikuje z VAG-iem - zobaczymy jakie przeklamania...

moze STREAT sie ze mna przejedzie i zrobimy LOGA i wkleje jeszcze to powiem Wam jakie roznice...
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Streat » 17 stycznia 2008, 11:51

Marcin_TDI, a Ty masz jakoś inaczej chłodnice od oleju umiejscowioną nie ? Zobaczymy co to warte - tylko tym razem biorę dokumenty z sobą :mrgreen:
Leon ASV TS look powered by UNITRONIC ;-) Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Streat
Cupra
Cupra
 
Posty: 2206
Dołączył(a): 11 maja 2005, 14:33
Lokalizacja: WZ
Auto: Leon 1.9 TDi+

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Marcin_TDI » 17 stycznia 2008, 11:59

chlodnica oleju jest normalnie (pod podstawa filtra olejowego) - ja mam chlodnice paliwa wsadzona w grill dla lepszej wydajnosci i chlodzenia... wtedy jak robilismy logi to bez cisn doladowania, byla tylko temp w dolocie. i dokumenty zabierz, zabierz ale ja z nimi bede gadal jak cos :)
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez paramedic71 » 17 stycznia 2008, 16:01

no gratki Marcin wskazniki wygladaja bardzo ladnie , chyba tez sobie takie sprawie :)
200km/ 394 nm Powered by ECUProject
"Koks wóda dziwki i inne rozrywki" ;)
"...Prosta droga jest dla szybkich aut, droga z zakrętami dla szybkich kierowców..."
www.e-m-s.pl jestesmy i działamy :)))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
paramedic71
Cupra
Cupra
 
Posty: 2102
Dołączył(a): 10 czerwca 2007, 17:22
Lokalizacja: WROCŁAW
Auto: FR ARL+

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Adamek » 18 stycznia 2008, 08:04

A ja mam dwa pytanka, jeśli można. :))

1. Gdzie robiłeś słupek i jakie z nim były związane koszta?
2. Czujnik temperatury był razem z tymi zegarami M14x1,5 ?
Nie obawiaj się doskonałości! Nigdy jej nie osiągniesz...
Zobacz Profil
Adamek
Sport
Sport
 
Posty: 444
Dołączył(a): 3 lipca 2007, 08:14
Lokalizacja: woj. śląskie
Auto: R36

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Marcin_TDI » 18 stycznia 2008, 08:26

slupek zakupiony od Andrzeja_TDI z SN (sam go robil bazujac na oruginalnym, tzn wtapial te kubeczki na wskazniki) ale okazuje sie ze to nic trudnego...

2. czujnik owszem byl razem z zegarami w kpl
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Cheeroki » 18 stycznia 2008, 11:05

ja bym nie powiedział ze to nic trudnego, albo inaczej mocno pracochłonne, wole rozberać i złożyc silnik, podwozie albo nawet skrzynie niż to ;)
Zobacz Profil
Cheeroki
Sport
Sport
 
Posty: 271
Dołączył(a): 26 września 2007, 19:56
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Leon

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Marcin_TDI » 21 stycznia 2008, 14:06

Więc tak, korek wkręcony razem z czujnikiem i wszystko pieknie dziala, temp w miescie jest rzędu 70 - 80st C takze niewiele, myslalem ze bedzie wiecej... ;]

z jednym nie moge sobie poradzic, za kazdym zgaszeniem auta resetuje sie ustawienie PEAK czyli za kazdym razem musze ustawic sobie ten poziom bo piszczy mi... nie wiem bardzo jak to zrobic. i jeszcze jedno, przy osiaganiu maxa nie swieci sie lapmka ostrzegawcza PEAK tylko jest sygnal dzwiekowy, musze to rozkminic, moze ktos wie jak to ustawic...
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Silver » 21 stycznia 2008, 15:45

masz oddzielny przewód do podrzymanai pamięci ? czy tylko + i ACC ?

Zobacz czy jak ACC podłaczysz na stałe dzieje sie to samo.
Only Diesel Gazole
Zobacz Profil
Silver
TopSport
TopSport
 
Posty: 1345
Dołączył(a): 12 stycznia 2005, 21:48
Lokalizacja: Swiętokrzyskie
Auto: Leon

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Marcin_TDI » 21 stycznia 2008, 23:03

sprawdze to w srode. wlasnie mam 4 kabelki zasilania czerwony czarny amber (pomarancz ?) i bialy. musze sprobowac wlasnie bo tez mi sie tak wydawalo jakby nie mialy pamieci cos ala w radiu :)
jednak madre te urzadzenia robia teraz...
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez fryko86 » 21 stycznia 2008, 23:52

ADAMEK jak nie chce Ci sie robic w tym ogloszeniu tanio sprzedaja obudowy tylko ciekawe jak one wygladaja na slupku :hmmm: http://moto.allegro.pl/item295860591_pa ... kubek.html
Zobacz Profil
fryko86
Stella +
Stella +
 
Posty: 90
Dołączył(a): 30 października 2007, 23:22
Lokalizacja: Wa/wa/Opole/Poznań
Auto: leoś i bmw e46

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez buryy » 22 stycznia 2008, 00:00

Marcin_TDI napisał(a):mogly by tak nie piszczec przy starcie bo zawalu dzis rano malo nie dostalem...

Kwestia przyzwyczajenia :mruga: Kakofonia zaczyna sie dopiero gdy brakuje równiez płynu do sprysk. i paliwa
Cheeroki napisał(a):dziwne ze ma takie spore przekłamania skoro to elektroniczny

To raczej zasługa firmy. Prawie identyczny model czujników potrafi przeklamac u mnie do 0,3 bara i 10 stopni temp. przy założeniu, ze VAG podaje prawidłowe wartości.

[ Dodano: Pon 21 Sty, 2008 ]
fryko86 napisał(a):ADAMEK jak nie chce Ci sie robic w tym ogloszeniu tanio sprzedaja obudowy tylko ciekawe jak one wygladaja na slupku

Kompletnie nie pasują. Mam u siebie identyczny i mocno musiałem go przerabiać
Zobacz Profil
buryy
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 13 lutego 2006, 09:55
Lokalizacja: Opole
Auto: ..
Silnik: CJXA 2.0

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Marcin_TDI » 22 stycznia 2008, 08:41

kiedys carpoint robil takie nakladki na slupek do konkretnego samochodu ale i tamto nawet trzebabylo tuningowac...
buryy napisał(a):To raczej zasługa firmy. Prawie identyczny model czujników potrafi przeklamac u mnie do 0,3 bara i 10 stopni temp. przy założeniu, ze VAG podaje prawidłowe wartości.

sprawdze to na spocie, potrzebuje do tego Streata... 8) :peace: ;]
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Adamek » 22 stycznia 2008, 09:27

fryko86 napisał(a):ADAMEK jak nie chce Ci sie robic w tym ogloszeniu tanio sprzedaja obudowy tylko ciekawe jak one wygladaja na slupku :hmmm: http://moto.allegro.pl/item295860591_pa ... kubek.html


Odpada... Nie może być aż taka kicha. Mój słupek już się robi, dziś go powinienem dostać... :)
Nie obawiaj się doskonałości! Nigdy jej nie osiągniesz...
Zobacz Profil
Adamek
Sport
Sport
 
Posty: 444
Dołączył(a): 3 lipca 2007, 08:14
Lokalizacja: woj. śląskie
Auto: R36

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Andre » 20 marca 2008, 16:59

witam, mam pytanko a nie chce zakladac nowego tematu... czy w leonie 2 FR tdi zeby zamontowac wskaznik boost trzeba wiercic w dolocie?czy istnieje jakis wezyk pod ktory mozna sie wpiac? :whoeva:
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Marcin_TDI » 21 marca 2008, 00:33

musisz gdzies sie wwiercic. W PB nie ma problemu, daje sie trojnik i po sprawie, w tdi niestety musisz gdzies dziurke zrobic kwestia tylko zrobic ja tak zeby byla niewidoczna i po zdjeciu aby jak najtaniej i jak najmniej inwazyjnie wrocic do stanu poprzedniego... daj zdjecie komory, moze cos doradzimy...
zasada jest jedna, im blizej kolektora tym lepiej...
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez oczkolek » 21 marca 2008, 09:30

AdamTower coś takiego nie robił i nie pokazywał ??
Pozdrawiam
Oczkol

Leon, Seat Leon


MASZ PROBLEMY Z WENTYLATORAMI CHŁODNICY/KLIMY (I BIEG) -> PISZ DO MNIE NA PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
oczkolek
Administrator LC Team
Administrator LC Team
 
Posty: 9296
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:29
Lokalizacja: Warszawa, Inowrocław
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon
Silnik: CJSA 1.8

Re: Problem z podłączeniem dodatkowych wskaźników

Postprzez Andre » 21 marca 2008, 10:25

To moze lepiej sie wstrzymam do grudnia jak mi sie skonczy gwarancja zeby nie bylo prolemow potem w Aso.... :whoeva:
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+


Powrót do VAG - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości