Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[1M] Rura dolotowa do turbiny ARL

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[1M] Rura dolotowa do turbiny ARL

Postprzez Cheeroki » 19 kwietnia 2008, 10:32

Obrazek mam pytanko do znawców od czego to zalezy ze w jednych ARLach te rury są aluminiowe a w niektorych plastikowe? nurtuje mnie juz od jakiegoś czasu to pytanie nie potrafie znalesc na nie racjonalnej odpowiedzi. Nawet nie wiem która wersja była pierwsza
Zobacz Profil
Cheeroki
Sport
Sport
 
Posty: 271
Dołączył(a): 26 września 2007, 19:56
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Leon

Reklama

Re: [1M] Rura dolotowa do turbiny ARL

Postprzez wihr » 19 kwietnia 2008, 11:24

generalnie to w ARLach występowały dwa rodzaje turbin, być może stąd ta różnica.
Zobacz Profil
wihr
Stella +
Stella +
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2 marca 2007, 11:50
Lokalizacja: kielce
Auto: a3 sportback
Silnik: BKD 2.0

Re: [1M] Rura dolotowa do turbiny ARL

Postprzez Sammael » 19 kwietnia 2008, 11:46

ETKA nie podaje żadnych ograniczeń ani rozróżnienia na rok stosowania, różnią się jedynie jedną literką na końcu numeru części. Jedna oznaczona jako aluminium a druga jako materiał. Wydaje mi się, że to takie 'widzimisie' VAG ;-)
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0


Powrót do VAG - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości