
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
szymono napisał(a):colin23, 150 PD znalazles?
colin23 napisał(a):Aligator: dzięki. Jak nic bliżej lepszego nie znajdę to wpadne do Ciebie![]()
[ Dodano: Wto 01 Lut, 2005 ]
Wróciłem i kurna nadal bez LeonaWszystko ok i na pierwszy rzut oka super
Spojler z tyłu, sportowy wydech i lusterka "M-looki". Czar prysł jak wszedłem do środka: przypalona gałka zmiany biegów, drzwi pasażera od środka się nie otwierają, podsufitka przy pasach wisiała, próg lewy był od strony opony niedomalowany lub lakier zszedł, przecięta podsufitówka i porysowany przedni kokpit pod przednią szybą. W ASO kolesie odrazu powiedzieli że cała tapicerka w środku była na pewno rozmontowana i po frajersku zmointowana. Sprawdzałem go Vagiem. Wyszło kilka błędów z przeszłości ale opisze je później czy są ważne czy nie (generalnie samochód miewał błędy komunikacji z szyną główną - to słowa mechanika). No i dwa razy koleś go zapalał i zawsze musiał to robić dwukrotnie. Za pierwszym nie łapał. Także jak dla mnie kiszka bo środek fatalny. Zapewniano mnie że bity nigdy nie był ale to też bym sprawdził gdybym go chciał kupić. Jak ktoś chce na niego namiar żeby go obejrzeć to nie ma sprawy. Aha i lusterka "emluki" nie grzały
Plusem był wydech fajowy w tym samochodziku.
Aha jeszcze pytanie: w tym topsporcie wyświetlacz komputera był pod lewym ceferblatem. A czy czasem komputery w seatech nie
są tak centralnie pomiędzy prędkościomierzem a obrotomierzem.
colin23 napisał(a):A jeszcze odnośnie dachowania: czy istnieje możliwość że samochód po dachowaniu będzie idealny podczas sprawdzania geometrii?
colin23 napisał(a):to samo o dachu podejrzewał serwisanta pan w komisie mi powiedział że samochód jest czysty tylko był po "szabrowaniu" haha. tylko kto kradnie tapicerki w autach
)) A jeszcze odnośnie dachowania: czy istnieje możliwość że samochód po dachowaniu będzie idealny podczas sprawdzania geometrii
?
mm.max napisał(a):ale w przypadku jak coś znów na dach spadnie masz kabrio duzo szybciej niż byś chciał a to może być bolesne dla głowy
Powrót do VAG - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość