
Na potwierdzenie swojej tezy, że arl oska jest szybszy niż arl 4x4 wrzucasz filmik z mocną wydmuszką kontra wile cięższe i pewnie niewiele mocniejsze auto
No chyba, że mocno wierzysz, że to seryjny maluch

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Tasaq napisał(a):Chyba, że Tag Heuer'y i inne sprzęty pomiarowe też pokazują pogodę
Amazon napisał(a):wgi, Sammael wierzę że mi udowodnicie, że się mylę tymi Waszymi cyfrowymi wyświetlaczami
nie karmić trolla
Amazon napisał(a):I te parę teorii też poproszę co miałem, przecież to takie proste będzie do zacytowania![]()
Amazon napisał(a):Po pierwsze jedna ośka będzie szybsza od tej z hakdexem. Jeśli auto jest robione pod wyścigi to z sensem jest wywalenie 4x4.
Pomijam już awaryjność tego rozwiązania, bo pewnie mi nie powiesz, że haldex jest mniej awaryjny niż ośka?
Amazon napisał(a):no pokazanie startu na mokrym faktycznie jest miarodajne
Amazon napisał(a):Po drugie jak potrzebujesz aż 300KM do bezpiecznego wyprzedzania to ja nie mam pytań![]()
mnie tam do tego wystarczy moje 90
Amazon napisał(a):wgi umiesz czytać ze zrozumieniem?![]()
hmmm moderator i swoich postów edytować nie umie
Amazon napisał(a):Po drugie jak potrzebujesz aż 300KM do bezpiecznego wyprzedzania to ja nie mam pytań![]()
mnie tam do tego wystarczy moje 90
Kolejna sprawa to bym nie uogólniał, że wszystkie ARL-e mają więcej niż 150KM, ale nawet przyjmując że mają więcej, to jaki widzisz w tym problem?
Amazon napisał(a):Po drugie jak potrzebujesz aż 300KM do bezpiecznego wyprzedzania to ja nie mam pytań
mnie tam do tego wystarczy moje 90
Sammael napisał(a):Tasaq, klasa diesel raz jest, raz jej nie ma. Obecnie z tego co pamiętam jest tylko w Street diesel. W klasie wydmuszek są tylko FWD i FWD,RWD,AWD TURBO.
Jak się komuś chce szukać: http://www.sss.org.pl/archive.php albo na seat-racingu będą z ich ćwiary.
Amazon napisał(a):No pany, dwa auta, jeden kierowca i sprzęt pomiarowy, jak niewiele potrzeba
...sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
13,69 et
wgi napisał(a):Amazon napisał(a):Po drugie jak potrzebujesz aż 300KM do bezpiecznego wyprzedzania to ja nie mam pytań
mnie tam do tego wystarczy moje 90
Tak się składa, że jestem również posiadaczem 90-konnego focusa i widać, że nie jeździsz po Polsce albo cały czas spędzasz za tirami. No względnie jesteś tą ciotą, która jedzie 90 lewym pasem blokując wszystkich.
90 koni nie jest wystarczającą mocą do bezpiecznego wyprzedzania i mi tego nie wmówisz.
Amazon napisał(a):że seria ARL bez haldexa jest wolniejszy od serii ARL z nim
Amazon napisał(a):nawet sensownie nie potrafiliście zbić argumentu z danymi katalogowymi
Amazon napisał(a):nawet sensownie nie potrafiliście zbić argumentu z danymi katalogowymi
Sammael napisał(a):Do 150KM 4x4 nie ma sensu,
150-200KM sens jest,
Powyżej 200 albo RWD albo AWD
noktoto napisał(a):Dość emeryckie te kryteria Dla klekotów to bym się z nimi nawet zgodził, ale dla Pb to spokojnie po 50KM można pododawać.
majkitdi napisał(a):Sammael, pozwole sobie skomentowac film z M3 E46 ktorym sie posluzyles.. bylem na tym wyscigach, szczerze mowiac obstawialem twoja wygrana bo nie trawie BMW ale prawda jest taka, ze z koncem 2 biegu bmw juz jechalo rowno z toba, po czym zwyczajnie odjechalo.. coz, kierowca to adrian pelc, pewnie ogarnia starty hehe. aha wowczas BMW legitymowalo sie ogromnym niedoborem mocy - na maha wyszlo 299ps ( czyli de facto S3 byla mocniejsza ). obecnie ma 330ps i kolezka bywa na wroclawskich ustawkach wiec mysle, ze mozesz liczyc na rewanz
majkitdi napisał(a): ustawkach wiec mysle, ze mozesz liczyc na rewanz
dave napisał(a):poza tym pragne dodac jakie wyscigi autami rwd sa niebezpieczne... http://www.youtube.com/watch?v=jlcfqIyyjsI
btw znam i wlasciciela auta jak i kierowce- lame
majkitdi napisał(a):nie podawalem innych wersji
majkitdi napisał(a):dla mnie wyznacznikiem jest 0-160 oraz 0-200 - to one swiadcza o "szybkosci" auta.
majkitdi napisał(a): tak jak w tym przypadku czesto oska potrafi zwyczajnie wykorzystac mniejsza mase i straty w napedzie i wygrac wyscig.
majkitdi napisał(a): nie podoba mi sie pokazywanie filmikow na ktorych widoczny jest sam start
Sammael napisał(a):majkitdi napisał(a):nie podawalem innych wersji
Nie mówię, że Ty podawałeś, ktoś tak pisał albo od Serka słyszałem, nie pamiętam już. To było tak dawno...majkitdi napisał(a):dla mnie wyznacznikiem jest 0-160 oraz 0-200 - to one swiadcza o "szybkosci" auta.
a może 80-100 na najwyższym biegu? albo na optymalnym biegu, albo 80-160. Może dużo ciekawsze wydają się być czasy z rolki bo głównie to po ulicach jeździmy a nie stoimy i czekamy aż ktoś obok się ustawi, prawda? Ilu ludzi tyle sobie można kryteriów powymyślać... a dopóki wszystko odbywa się na prostej... to nadal uważam, że "mistrzem prostej może zostać każdy". Pokaż zakręt FWD i zwiedzaj trawnik, chociaż moja eSka też jest zbyt podsterowna ale przynajmniej nie jest ośką na przód.
Sammael napisał(a):majkitdi napisał(a): tak jak w tym przypadku czesto oska potrafi zwyczajnie wykorzystac mniejsza mase i straty w napedzie i wygrac wyscig.
Ostatnie - powiedz mi, jakie ja mam straty w napędzie po wystartowaniu, jak jadę po prostej?
majkitdi napisał(a):gdzies przeczytalem, ze haldex mimo ze jest dopinanym napedem i tak generuje wieksza strate niz FWD. wiem ze to malo wiarygodna i konkretna wypowiedz, ale z praktyki wydaje mi sie moze byc w tym cos prawdy
Sammael napisał(a):Majki - tak tylko dla wyjaśnienia, bo nie wiem czy prześledziłeś i wiesz z czego wywodzi się temat. Ktośtam w teoretycznie 180KM wywalił Haldex - czaisz? mieć haldex i go wywalić. Tutaj głównym problemem nie jest wybór auta, tylko kupienie 4x4 i zrobienie z tego ośki. To jest głupie, bezsensowne, nic nie dające i zakrawające o urazy psychiczne.
przemest napisał(a):A w haldexie wał nie obraca się cały czas? To jakieś tam straty generuje, na pewno większe niż centymetr szersze opony.
majkitdi napisał(a):LG do czasu przybycia psow potem przemyslowa.
majkitdi napisał(a):w przeciwienstwie do wymienionego wczesniej gtecha to nie zabawka ( w moim przypadku 0-100 na gtechu 6.2 na cwiare 14.7 racelogic 6.9 do paki i 15.00s na cwiare na tych samych odcinkach drogi )
Sammael napisał(a):przemysłowa również do czasu przybycia psówczyli jakieś 15 minut
czyli nadal bieda z miejscówkami. Teraz mieszkam rzut kamieniem od przemysłowej ale właśnie nic nocami od dawna nie słyszę, żeby jakieś silniki wyły, tylko jacyś amatorzy driftu co noc pod auchanem buszują.
Sammael napisał(a):przemest napisał(a):A w haldexie wał nie obraca się cały czas? To jakieś tam straty generuje, na pewno większe niż centymetr szersze opony.
Oj, żebyś się nie zdziwił. Przejście na zimówki to zazwyczaj dwa centymetry 225->205 i praktycznie każdy Ci przyzna rację, że "auto lepiej jedzie na zimie".
jak mi się zachce wieczorem to policzę http://pl.wikipedia.org/wiki/Tarcie_toczne
przemest napisał(a):O tarciu wykładu robić mi nie musisz, studiuję na politechnice nie pierwszy rok.
przemest napisał(a):A to, że auto zimą lepiej się zbiera wynika w dużej mierze z temp powietrza zasysanego, kiedy na zewnątrz jest -10 stopni a +30 to różnica jest ogromna, szczególnie bez fmica,
przemest napisał(a): tym opony zimowe często są mniejsze jeśli chodzi o średnicę, oraz węższe, więc dochodzi nam mniejsza waga koła, a opory w tym przypadku nie są aż tak istotne (nie grają tu pierwszych skrzypiec)
Amazon napisał(a):
jak narazie oprócz wylania kubła pomyj i dwóch ostów to nie zobaczyłem tu nic na poparcie Waszej tezy, że seria ARL bez haldexa jest wolniejszy od serii ARL z nim
nawet sensownie nie potrafiliście zbić argumentu z danymi katalogowymi
no cóż ...
dave napisał(a):stare dzieje, leon 170 hp, ibiza 170 hp na slicku. nie doszedl mnie do samej mety..
http://www.youtube.com/watch?v=F9N92j8iix8
leon 170 hp, fabia slynna swego czasu na cala polske, democar jc-auto 220km na tamta chwile rowniez na slicku.
http://www.youtube.com/watch?v=W6TefkVS ... re=related
ten filmik natomiast bedzie ci obrazowal roznice miedzy 170km srebrnym leonem a 230km czarnym leonem. jak widac roznica do 80-100 km wlasciwie minimalna ale pozniej czarnuch odchodzil az milo
http://www.youtube.com/watch?v=3Vs5WSvEong
http://www.youtube.com/watch?v=9Huc2ToCrJQ
stefdeath napisał(a): po pierwszej zimie powróci do stanu fabrycznego
roosman napisał(a):Rafał, ja pitole, ile Ty masz cierpliwości.
roosman napisał(a):Samm, jest osobą która wiedzą praktyczną mocno Cię przytłacza.
Amazon napisał(a):I rację mają Ci co napiszą, że 4x4 300 KM będzie się lepiej zbierał niż 300KM na jednej ośce z prostej przyczyny rozkładając to na dwie osie nie stracimy tyle przyczepności co dając całą moc na jedną oś.
Poniżej pewnej mocy jednak ośka daje radę przenieść to wszystko na asfalt więc auto lżejsze, szybciej się zbierze - tu już znaczniejszą rolę odgrywają nie niutki a kilogramy. Fizyka Panowie i stare książki
Powrót do VAG - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości