przez PiotrekS » 25 marca 2008, 22:05
musisz ustawic kiere w lewo, aby jedno z poziomych ramion bylo u gory, drugie u dolu, w otwor wkladasz dosc cienki srubokret (nie moze byc dlugi), musisz wyczuc taki wypust (penetrujac gora dol) postawic srubokret nad nim i raczke srubokreta pchasz do gory, poduszka odskoczy z jednej strony, trzymasz jedna reka poduche, zapalasz auto, przekrecasz kiere aby drugie ramie bylo u gory, gasisz auto i robisz srubokretem to samo co wczesniej przy czym musisz uwazac aby poducha nie spadla i nie urwaly sie przewody, najlepiej siedz blisko kiery zeby klata przytrzymac poduszke. Pozniej odpinasz w kierownicy plaska wtyczke, odkrecasz kiere torxem (nr 55- duzy, najpierw sprawdz czy masz taki) i schodzi,
wazne uwagi:
- nie przekrecaj kluczyka bez podpietej poduszki !
- nie baw sie tasma od poduszki- nie krec nia (jesli musisz ja zdemontowac, staraj sie zalozyc w identycznej pozycji co przed zdjeciem)
- jesli demontujesz manetki to ustaw ich odsuniecie po zamontowaniu tak aby po zalozeniu kiery w tasmie byl wcisniety taki plastikowy dzyndzel - blokada tasmy, inaczej bedzie charakterystyczne pstrykanie podczas krecenia sterem po zlozeniu wszystkiego do kupy
to tak ogolnie, powodzenia