Więc problem mam z głowy.
Dzięki wielkie
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Szczepek napisał(a):a ja mimo woli zalozylem do tarcz 312 ATE PD klocki BOCH'a sredniej twardosci i musze powiedziec, ze jest gicio
kamil-leon napisał(a):Szykuję się powoli do wymiany tarcz i klocków (przód).
Chciałbym się dowiedzieć, który zestaw bardziej polecacie?
1) Tarcze ATE Power Disc + klocki ATE
2) Tarcze ATE Power Disc + klocki Ferodo FDB 1398
Rick Dangerous napisał(a):Ale kloców Ferodo jest kilka rodzajów i pytanie który podejdzie do mojego Leona 1.9TDI ASV 110KM
Szczepek napisał(a):KoLoS, ja mam u siebie klocki boscha i sprawuja sie bardzo dobrze, przy czym cena nie jest wysoka.
Colgate napisał(a):PS. Przywiozłeś coś dobrego z Hellady?
KoLoS napisał(a):Szczepek napisał/a:
KoLoS, ja mam u siebie klocki boscha i sprawuja sie bardzo dobrze, przy czym cena nie jest wysoka.
dałbyś jakiś nr katalogowy
seal napisał(a):Ciekaw jestem jak sprawują się klocki firmowane przez Sparco i OMP. Dość duża ofertę w tym zakresie można znaleźć tu:
http://rallyshop.pl/index.php?k407,wypr ... -hamulcowe
http://rallyshop.pl/index.php?k450,ukla ... road-sport
Ma ktoś może doświadczenie z tymi klockami?
Radek73 napisał(a):Ktoś używa takich tarcz i może podac jakąs opinię na ich temat?
Radek73 napisał(a):zy takie tarcze z tyłu a gładkie seryjne z przodu mają sens czy jak już to wymieniac i przód i tył?
marcin_kielce napisał(a):Gdzie mogę kupic tarcze i klocki Boscha w rozmiarze 312mm przód i 256mm tył?? Pytałem w IC w Kielcach ale nie mieli Boscha i w ogóle jacyś tacy nieogarnięci są...
Pozdrawiam
Marcin
ksl napisał(a):Ferdodo Premier FDS 1463
Zmieniłem teraz na gładkie ATE i klocek ATE
Jesli to są byłe DS Performance to nie nadają się na gładkie tarcze tylko wiercone.ksl napisał(a):2. Ferdodo Premier FDS 1463
Powrót do VAG - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości