Tonny S napisał(a):BoRaS, norma jest norma i raczej zadnej różnicy nie odczujesz.
BTW ja tego nowego jeszcze nie trafilem a mam banki od polskiego dystrybutora z niemiec i z angli, wszystkie kupowane w tym roku.
A ja trafiłem już w lipcu. Nexus9 z OCP ma już nowego, pełnego syntetyka od dłuższego czasu.
[ Dodano: Sro 12 Wrz, 2007 ]tomkraft_2007 napisał(a):Witam. Problem polega na tym, że chciałbym zmienic olej w moim leonie 1.9 TDI ASV 2003r (116t.km) zalany był wcześniej Mobil 10w40 a chciałbym zmienic na MOTUL 8100 X-CESS 5W-40 da rade czy moge coś uszkodzić??
Wbrew większości opinii najważniejszy jest pakiet dodatków myjących a nie baza oleju. Jak był minerał nawet, ale dobrej klasy, to można po nim lać syntetyka też. Ale pierwszą wymianę zrobić trzeba po krótszym przebiegu.
W Twoim wypadku dobrze zlej olej (oczywiście na gorąco) i odessaj olej z chłodnicy oleju. Po czym lej Motula bez opamiętania
[ Dodano: Czw 13 Wrz, 2007 ]Tonny S napisał(a):specific 505.01 wystepuje jako pelen specyfik (wersja na do 2006roku) od roku 2007 jest juz jako polsyntetyk... ale w sprzedazy sa jeszcze oba rodzaje do wyczerpania zapasow...
Proponuje nie robić ludziom wody z mózgu bo mammoth się pierd.... albo ma za duże zapasy "starego" oleju.
Motul Specyfic 505.01 5W40 Technosyntese produkowany do 2006 r. to jest
półsyntetyk
Jego nowa wersja Specyfic 100% Syntetic 505.01 502.00 505.00 to jest
pełny syntetyk.
Tyle w temacie
Proszę nie mieszać komercji z faktami
