
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
transit_master napisał(a):Niestety jakość Centry znacznie się pogorszyła
http://allegro.pl/akumulator-74ah-varta-blue-dynamic-12v-74-lodz-i2722020162.html
http://allegro.pl/akumulator-varta-blue-dyn-e11-74ah-680a-74-ah-i2700067260.html
http://allegro.pl/akumulator-varta-silver-74-ah-74ah-750a-i2699508647.html
adii100 napisał(a):Witam!czy jest jakas zasada odnosnie ladowania akumulatora nie ktorzy twierdza ze przed zima trzeba go doladowac przez 12 godz.A jakie jest wasze zdanie?
transit_master napisał(a):Warto dopłacić. Bierz Silver. Ja dzisiaj takiego zakupiłem za 360zł.
adii100 napisał(a):Witam!czy jest jakas zasada odnosnie ladowania akumulatora nie ktorzy twierdza ze przed zima trzeba go doladowac przez 12 godz.A jakie jest wasze zdanie?
Tracer2 napisał(a):adii100 napisał(a):Witam!czy jest jakas zasada odnosnie ladowania akumulatora nie ktorzy twierdza ze przed zima trzeba go doladowac przez 12 godz.A jakie jest wasze zdanie?
jak sie nic nie dzieje to nie, a wrecz przeciwnie,
bo jak aku jest hermetyczny to nie ma jak uzupełnić poziomu elektrolitu , jak prostownik "wygotuje" go z aku.
kornat napisał(a):michal3m, odkręcasz klemę dodatnią i później wsuwasz rękę między łapacz powietrza i akumulator i łapiesz za tą blachę od spodu, następnie odchylasz ją w stronę przodu auta i w górę. Oczywiście najpierw odpina się masę a później + podpina się odwrotnie.
Tracer2 napisał(a):W ASV łapacz jest z tworzywa sztucznego i jest przd akumulatorem.
Ta skrzynka bezpieczników zaczepiona jest z dwu stron lewej i prawej na takich zatrzaskach. Trzeba je nacisnąć , chyba do siebie i wysunie się to w górę.
Po za tym demontuje się ten łapacz i wtedy widać metalową blaszkę która przy pomocu sruby pod klucz 13 dociska aku do metalowej podstawy.
Do jej odkręcenia najlepsza jest " grzechotka" z przedłużką.
Co to jest ten Asistancezuper napisał(a):Bosch jest niezły ale ma 2 lata gwarancji, ja bym brał Centre Future CA770 - ma trzy lata gwarancji i Asistance
szczepanx napisał(a):Dzięki znalazłem 90A a u Ciebie Tracer2, 140A![]()
Czemu taka różnica może mam za słaby
Tracer2 napisał(a):Kager to Bosch ale pod inną nazwą handlową.
seb_jag ARL napisał(a):Tracer2 napisał(a):Kager to Bosch ale pod inną nazwą handlową.
nie do końca... produkowany w tej samej fabryce, ale to nie jest ten sam akumulator
ale generalnie warty polecenia, gdyby ktoś szukał.
LoozaQ napisał(a):Kagery przez technologię produkcji Ca/Ca są znakomite na małe przebiegi miejskie i rzadkie jazdy.
LoozaQ napisał(a):Kagery przez technologię produkcji Ca/Ca są znakomite na małe przebiegi miejskie i rzadkie jazdy.
seb_jag ARL napisał(a):LoozaQ napisał(a):Kagery przez technologię produkcji Ca/Ca są znakomite na małe przebiegi miejskie i rzadkie jazdy.
A skąd zdobyłeś taką opinię, jeśli mogę spytać?
LoozaQ napisał(a):1. Google.pl -> hasło: "technologia Ca/Ca" lub "technologia wapniowo/wapniowa".
2. Doświadczenia brata jako sprzedawcy aku przez kilka lat.
zuper napisał(a):będzie dobry, patrz jaki jest zalecany przez Boscha
Powrót do VAG - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość