Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Gato napisał(a):zajcu, potrzebne sa tylko inne jarzma.
biloowa napisał(a):Gato napisał(a):zajcu, potrzebne sa tylko inne jarzma.
Jestes 100% pewien ,że tak jest w nowych leonach??
biloowa napisał(a):Ja mam juz zakupione 345 ale jeszcze nie wymienione , zaciski jest inny na 100 % , wydaje mi sie sie ,że wystarczy wymienic zaciski jarzma i tarcze.
krz_p napisał(a):biloowa napisał(a):Ja mam juz zakupione 345 ale jeszcze nie wymienione , zaciski jest inny na 100 % , wydaje mi sie sie ,że wystarczy wymienic zaciski jarzma i tarcze.
jakie koszta takiej przeróbki? no i czy zacisk jest czerwony, czy trzeba go pomalować?
to są hamulce z Golfa R32?
olus napisał(a):zajcu ale my mamy w serii 312
biloowa zaciski i jarzma z nowego s3 tez podejda?
biloowa napisał(a):Ja mam juz zakupione 345 ale jeszcze nie wymienione , zaciski jest inny na 100 % , wydaje mi sie sie ,że wystarczy wymienic zaciski jarzma i tarcze.
noktoto napisał(a):biloowa napisał(a):Ja mam juz zakupione 345 ale jeszcze nie wymienione , zaciski jest inny na 100 % , wydaje mi sie sie ,że wystarczy wymienic zaciski jarzma i tarcze.
Zakładam, że już wymienione
Wystarczy założyć zaciski/jarzma/tarcze od Cupry (S3 lub R32) i to wszystko?
Jaki się sprawują w porównaniu z serią FR?
Powrót do VAG - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości