Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Jestem i mam parę pytań

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Jestem i mam parę pytań

Postprzez Jaaaaa » 26 września 2008, 21:47

Witam, nie wiem gdzie miałem założyć ten temat więc zakładam tu. Od niedawna jestem posiadaczem Leona, wahałem się między Golfem IV Leonem a Audi a3, wybór padł na Leona, z którego jestem niezmiernie zadowolony (i z wyglądu tego auta i ogólnie) Tdi 1.9 110 koni 2001 r., zaznaczam, że nie znam się na samochodach zbytnio i mam parę pytań :)
1. czy jest sens zamienić klimatyzację manualną na klimatronik i czy się da to zrobić (wiadomo że ładniej będzie wyglądało wszystko na przyciski niż na kolbę :D ),
2. z jakimi felgami Leon będzie się prezentował najlepiej, chodzi mi o wielkość 16? 17? 18?
3. czy w tylnej wycieraczce jest spryskiwacz (jak chcę spryskać tylną szybę to słychać jak tam jakiś silniczek pracuje ale niepryska) podobno spryskiwacz jest w wycieraczce?
ogólnie to samochód używany więc parę rzeczy ma prawo nie działać (mechanizm opuszczania tylnej kanapy jest zepsuty i podobne takie szczegóły)
to narazie tyle, jak coś sobie przypomnę to napiszę :) dzięki za odpowiedzi
Jaaaaa
Signo
Signo

Auto: 1.9TDI 01r.

Reklama

Re: Jestem i mam parę pytań

Postprzez Sammael » 26 września 2008, 21:59

Jaaaaa napisał(a):1. czy jest sens zamienić klimatyzację manualną na klimatronik i czy się da to zrobić (wiadomo że ładniej będzie wyglądało wszystko na przyciski niż na kolbę :D ),

Da się zrobić sensu nie ma - chyba że masz za dużo gotówki i chcesz się jej łatwo pozbyć. BYŁO!
Jaaaaa napisał(a):2. z jakimi felgami Leon będzie się prezentował najlepiej, chodzi mi o wielkość 16? 17? 18?

18? Chyba dość oczywiste.
Jaaaaa napisał(a):3. czy w tylnej wycieraczce jest spryskiwacz (jak chcę spryskać tylną szybę to słychać jak tam jakiś silniczek pracuje ale niepryska) podobno spryskiwacz jest w wycieraczce?