Strona 1 z 1

Do kogo by tu zajrzec i po co (@)

PostNapisane: 29 stycznia 2005, 01:31
przez Mako
Alocha,
nie wiem co zrobic z moimi 150KM w BMW 320d.
Najprawdopodbniej podkrece u daniela ttc ale cholera nie wiem czy to mnie zadowoli..
Wczesniej jezdzilem Skoda Fabia@Godula i jak juz pisalem na tamtej stronce mialem obawy czy te moje bmWydatki sie oplaca. Jezdzi to pudlo podobnie jak tamta skodzina..
wiec jestem ciut nie zaspokojony. Jak sie uda zrobic marne 20km to szkoda kaski.
Musze na serio chyba pogadac z ttc czy jest w stanie pan daniel wycisnac z tego jakies 190 kunikow. Nie tak na co dzien.. ale do killa to by sie ~200 przydalo :) a kto to Unitronic, dajcie jakies namiary bo stronka nie wchodzi.. moze tez ma praktyke w CRailach.

Re: Do kogo by tu zajrzec i po co (@)

PostNapisane: 29 stycznia 2005, 01:44
przez Barth
www.unitronic.pl


www.compsport.pl tez dobrze czaruje w dieslach :)


mysle ze okolice 190 KM sa realne takze kontaktuj sie z nimi i szykuj maszyna na naszego leona kilera ( takiego BMW mm.max na liscie nie ma jeszcze chyba )

Re: Do kogo by tu zajrzec i po co (@)

PostNapisane: 29 stycznia 2005, 02:59
przez Mako
hehe, bez wizyty u chlopakow w compsporcie nie mam szans zjesc mm.maxa :D
ale zawsze mozna zobaczyc ile brakuje .. napisze chyba cos na ten temat w innym miejscu.

Re: Do kogo by tu zajrzec i po co (@)

PostNapisane: 29 stycznia 2005, 03:03
przez BART_osz
Szkoda ze niemasz tego samego 2.0 co w 120d teraz bangla - na SN pisza ze to diabel wcielony - miodzio silniczek :twisted:

Re: Do kogo by tu zajrzec i po co (@)

PostNapisane: 29 stycznia 2005, 06:55
przez prospect
czesc.da3 lub przemas moga sie wypowiedziec bo z tego co pamiatam na ostatnim spocie wspominali cos ze byli przy wirusowaniu bmki 1 i wyniki podobno bardzo obiecujace,

Re: Do kogo by tu zajrzec i po co (@)

PostNapisane: 29 stycznia 2005, 10:07
przez da3
No jedyneczka wyszla miodzio na g-techu cos kolo 6.5 do setki :D najlepiej przedzwon zapytaj chlopakow co i jak. Umow sie schamuj zawirusuj i zobaczysz a skoro jestes z Kraka to masz ulatwione zadanie bo czesta tutaj goszcza i modyfikuja na miejscu.

Re: Do kogo by tu zajrzec i po co (@)

PostNapisane: 29 stycznia 2005, 11:55
przez Tonny S
barth, ja juz mam taka 320 w Compacie zaliczona hahah

Mako, troche za duzo wymagasz od tego silnika - 180 KM realne na wiecej nie licz bo to CR !!

Re: Do kogo by tu zajrzec i po co (@)

PostNapisane: 29 stycznia 2005, 12:43
przez Mako
Co do tych 180KM to tez tak slyszalem ze to max. Ale zobaczymy jaki bedzie max :)
Rozmawialem z Patrykiem juz, i prawdopodobnie za tydzien w czwartek beda w krk i sie pobawia w ttc moim zlomkiem.
Ktos pisal cos o G-techu - prosze wyjasnnic o ktora firme chodzi
a takze co to jest SN?
ps. patryk powiedzial ze robili 2.0d 163KM i ze wyszla masakra.
Nie hamowali jej (bo chyba nie bylo potrzeby :D) Ale coz zadne gupie ASO
nie wie co mam kupic zeby zrobic z mojego 163KM, a i tak killa na 1 nie bedzie bo ona
wazy 200kg mniej.

Re: Do kogo by tu zajrzec i po co (@)

PostNapisane: 29 stycznia 2005, 12:48
przez Tonny S

Re: Do kogo by tu zajrzec i po co (@)

PostNapisane: 29 stycznia 2005, 12:55
przez mm.max
Mako napisał(a):hehe, bez wizyty u chlopakow w compsporcie nie mam szans zjesc mm.maxa :D
ale zawsze mozna zobaczyc ile brakuje .. napisze chyba cos na ten temat w innym miejscu.


No oczywiście bardzo ciekawy pojazd będzie jak chłopcy z CS się do niego dotkną,

BTW
Na sprawdzenie osiągów zawsze możemy się umówić w końcu to chodzi o zabawę a nie udowadnianie co jest szybsze, lepsze itp.

Poza tym kolegów do listy killingowej nie dopisuje :brawo: :D

Re: Do kogo by tu zajrzec i po co (@)

PostNapisane: 29 stycznia 2005, 13:31
przez Mako
Cholera dziwny ten G-tech z CS, albo paliwo mial jakies zachodnie..
Z BemKami jest tak (przynajmniej z dieslami) ze to co pisza to trza dodac 0,5 sek.
Moj mial miec 8.9 a ma z 9,4;
Czytalem artykul w prasie o tescie 1 2.0d i tez pisza za bawarczycy klamia, bo miala miec 7.9 a ma ponad 8,5. Cholera wiec wieze tym dziennikarzom patrzac na roznice przy moim 2.0d. A tu post na SN ze CS wybadal i ma 7.6 w bazie. To ja juz nie wiem jak to jest.
Musze sprawdzic mojego na g-techu CS - ciekawe co wyjdzie, tylko ze teraz to mozna na sanki a nie g techa zapinac :D.

BTW jak ktos ma mozliwosc dowiedziec sie czym sie rozni 150KM od 163KM do bardzo prosze o posta, bo kolesie w ASO nic nie wiedza.

Re: Do kogo by tu zajrzec i po co (@)

PostNapisane: 29 stycznia 2005, 14:36
przez prospect
roznie pisza roznia mowia najlepiej sprawdzic.Nie znam sie na dieslach ale mysle ze 180 kucy to w zupelnosci wystarczy nie ma sensu robic na sile 200

Re: Do kogo by tu zajrzec i po co (@)

PostNapisane: 29 stycznia 2005, 16:52
przez Mako
Ja tam chce wyciagnac z niego ile sie da., przyda sie napewno :D

A jak jest z tym LPG i z nitro. Czytalem ze sa juz systemy nitro do diesla, ale podobno
jak sie ma podkrecone turbo to to jest lipa, bo i tak juz wiecej powietrza nie wejdzie..
wiec nie wiem czy mozna do kreconego auta to zainstalowac i w odpowiednich momentach
miec dodatkowe 10 kucykow?
Czy sprawa ma sie tak samo z instalacja LPG?

Re: Do kogo by tu zajrzec i po co (@)

PostNapisane: 29 stycznia 2005, 16:53
przez BART_osz
Mako napisał(a):BTW jak ktos ma mozliwosc dowiedziec sie czym sie rozni 150KM od 163KM do bardzo prosze o posta, bo kolesie w ASO nic nie wiedza.


W tej "jedynce" jest sterownik EDC16+ - taki sam jest chyba w nowych 2.0tdi vag'a - ty masz starsze gratki prawdopodobnie ;) a i to pewnie nie jedyna roznica :roll:

Re: Do kogo by tu zajrzec i po co (@)

PostNapisane: 29 stycznia 2005, 17:11
przez Tonny S
Mako, wejdz w podforum diesla masz opisane ze zdjeciami uzycie podtlenu w TDi (dlubanym) takze troche glupoty ktos ci naopowiadal ze do dlubanego nie ma sensu.

Re: Do kogo by tu zajrzec i po co (@)

PostNapisane: 29 stycznia 2005, 17:18
przez Mako
Prospect, hehe mowisz tak pewnie dlatego zebym cie nie odstawil czasem :)
Zartuje. wiem ze jak przesadze to potem Gielda Samochodowa i nowa turbinka (chyba jako pierwsza szczeli) Zreszta slyszlaem ze w tych autach to turbiny sa kiepskie, i kolo 80 tys seriws czesto wymienia w ramach gwarancji.

A co do roznic 150-163 to oprogramowanie czy komp to pestka. gorsze ze nikt z ludzi ktorych spotakalem nie wie czy rozni sie popma, wtryskiwacze, turbina, kolektor, walek;
Bo blok i bebechy sa na pewno takie same.
Hmm ale chyba zapomne o tym 163 - gra nie warta swieczki - juz lepiej byloby zaadoptowac do niego 3.0d z trojki sedana albo coupe.. To w sumie ta sama karoseria pod silnikiem, wiec bylby to najszybszy kompakt w Polsce :D pomysle o tym jak zajezdze obecny

Re: Do kogo by tu zajrzec i po co (@)

PostNapisane: 29 stycznia 2005, 18:15
przez mm.max
Tonny S napisał(a):Mako, wejdz w podforum diesla masz opisane ze zdjeciami uzycie podtlenu w TDi (dlubanym) takze troche glupoty ktos ci naopowiadal ze do dlubanego nie ma sensu.



Nazywajmy rzeczy po imieniu - skoro wszystko jest jasne umówmy się ze mówiąc o systemie przedstawianym na fotkach w topicu diesel/nitro - mówimy o PROPANIE, a nie o nitro, podtlenku albo LPG.