Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Kodowanie VAGiem

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Kodowanie VAGiem

Postprzez turbognojek » 11 stycznia 2009, 20:24

Czy jest możliwość zakodowania VAGiem zegarów tak aby po każdym przekręceniu kluczyka (włączeniu zapłonu) zegary wykonywały taki myk jak na początku załączonego filmu?

http://pl.youtube.com/watch?v=rw1dA0m0nBM
Zobacz Profil
turbognojek
Signo
Signo
 
Posty: 119
Dołączył(a): 4 października 2008, 17:58
Lokalizacja: Płock
Auto: TOLEDO

Reklama

Re: Kodowanie VAGiem

Postprzez Marcin_TDI » 11 stycznia 2009, 21:53

nikt tego chyba sie nie podejmnie, teoretycznie jest to możliwe, podobno licznik jest tak rozbudowany że sterownik do pralki możnaby było z Niego zrobić :)
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Kodowanie VAGiem

Postprzez pawel_ns » 12 stycznia 2009, 08:35

a czy kodowanie swiatel ktos robil ? chodzi o to zeby po zamknieciu centralnego zamka, swiatla swiecily jeszcze przez jakies 5 sekund i sie same wylaczaly
MÓJ POJAZD
Leon ==>> Signo 1.9 TDI+... H&R-40 ... TS look
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pawel_ns
Sport
Sport
 
Posty: 451
Dołączył(a): 25 października 2008, 16:30
Lokalizacja: blisko Tatr
Auto: Leonard

Re: Kodowanie VAGiem

Postprzez Sammael » 12 stycznia 2009, 15:33

turbognojek, Marcin_TDI, Jeśli ktoś byłby w stanie zrobić coś takiego to nawet poświęciłbym stary licznik do testów. Chyba spróbuje przyłożyć napięcie do wskazówek i zobaczę co się dzieje. Jedynie jakby to można było zrobić to chyba właśnie takim modułem -> zapłon -> płynie prąd na wskazówki, rusza nimi, później się odłącza. W sumie nawet taki nieskomplikowany układzik logiczny mógłby dać radę.
W końcu....
...druuuuuuty...
...(do tych którzy byli/są na polibudzie - napawające strachem pojęcie "druty") :hahaha:
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Kodowanie VAGiem

Postprzez Axee » 15 stycznia 2009, 17:57

turbognojek, a czy zauwazyles tytul filmu? To jest zwykly test zegarow, wykonywany vagiem, a nie autotest zegarow po przekreceniu kluczyka. To sa stare zegary i test wlasnie tak wyglada, w nowszych zegarach kolejne wskazowki testuja sie po kolei pojedynczo. Nie da sie zakodowac zegarow VAGiem, aby to dzialalo automatycznie. Teoretycznie mozesz zaprogramowac sobie mikrokontroler na procesorze programowalnym, podlaczony do linii diagnostycznej K, wyzwalany przekreceniem kluczyka i moze Ci taki test wykonywac po kazdorazowym przekreceniu klucza w stacyjce. Program musi polaczyc sie po linii diagnostycznej z zegarami, a nastepnie wykonac komende testu. Ale po co to komu?
pawel_ns, modul komfortu leona 1M nie obsluguje swiatel mijania. Swiatla sa podlaczone tylko do wylacznika mechanicznego. Aby zrozumiec postudiuj schemat elektryczny leona 1M. Mozesz dorobic sobie zewnetrzny uklad czasowy sterujacy swiatlami w opisany przez Ciebie sposob, reagujacy na brak kluczyka w stacyjce i zamkniecie centralnego zamka.

P.S. Tatian nie widzialem wczesniej tego tematu, hehehe ...
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Kodowanie VAGiem

Postprzez AdamTower » 15 stycznia 2009, 18:23

Axee napisał(a):To jest zwykly test zegarow, wykonywany vagiem, a nie autotest zegarow po przekreceniu kluczyka. To sa stare zegary i test wlasnie tak wyglada, w nowszych zegarach kolejne wskazowki testuja sie po kolei pojedynczo. Nie da sie zakodowac zegarow VAGiem, aby to dzialalo automatycznie.

dokładnie tak, potwierdzam. To zwykła procedura testowa.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
AdamTower
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2959
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:36
Lokalizacja: Kępno
Auto: AUDI A5 2.0TFSI+
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Kodowanie VAGiem

Postprzez turbognojek » 15 stycznia 2009, 19:12

Axee napisał(a):Ale po co to komu?


taki test zegarów po włączeniu zapłonu jest np w subaru foresterze i w większości ścigaczy
chciałbym mieć taki bajer porostu ;]
Zobacz Profil
turbognojek
Signo
Signo
 
Posty: 119
Dołączył(a): 4 października 2008, 17:58
Lokalizacja: Płock
Auto: TOLEDO


Powrót do VAG - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości