olus napisał(a):sorry, ale nadal nie wiem dlaczego piszesz ze to wina Audi (nawiazanie do tematu od nas z forum)
moim zdaniem wina jest osoby, ktora tym jezdzila. auto 170 konne (lub jak piszesz wiecej) powinno sie troche szybciej rozpedzac do 100 niz to 133konne. nikt nie zwrocil uwagi ze auto ma 11-12 sek do 100 zamiast tych 8-9?
a co z vmaxem?
przeciez 133km powinno zatrzymywac sie przy jakis 180-190km/h
napisz moze rowniez co powiedzal Rogal po zdiagnozowaniu auta
Olus tak wkleiłem z naszego nie twierdze ze to wina audi ale auto jeździło od początku chciał sie przejechać przed zakupem owego aut autem testowym ale owego nie mieli i nie mieli mieć wiec kupił nie miał punktu odniesienia przejechał sie kolegi autem z tym samym motorem i była ogromna różnica ... (według staruszka było tak od początku i myślał ze tak musi być ) a co do v-max to 180 -200
rogal napisał coś takiego : Problemy audi leza w wydajnosci układu wtryskowego, do sprawdzenia cisnienie na pompie tandemowej oraz do podmiany wtryski. Mozna takze sprawdzic ustawienie rozrzadu w szczególnosci wałka wydechowego. Dobrze zachowuje sie turbina, czujniki temperatury, przepływomierz - niech tutaj nie szukaja przyczyny. Pod obciazeniem przy 4000obr auto generuje tylko 600stopni EGT wiec nie ma spalin

.
koszta sporawe aby to wszystko podmienić i posprawdzać ...