Strona 1 z 1

VAG i k-ce

PostNapisane: 24 czerwca 2005, 22:00
przez loozik
Witam. Ja z takim pytaniem - czy jest ktoś na forum z katowic z dzialajacym VAGiem?? Jestem wlasnie w trakcie montowania swojego, ale przed tym chcialem sprawdzic all z kims, kto juz jest po tym pierwszym razie ;) i wie co i jak

Pozdrawiam!!

Re: VAG i k-ce

PostNapisane: 25 czerwca 2005, 10:51
przez sopel
loozik, zapraszamy do Wrocka! :)

A ja się dołączam do wątku VAG'a z pytaniem czy wiecie jak mierzyć parametry dynamiczne VAGiem ? Jaki soft jest do tego ?
Używam teraz VAG-COM i sprawdzam sobie tylko błędy (statyczne), ale chciałbym zmierzyć parametry podczas jazdy.

Pozdr

Re: VAG i k-ce

PostNapisane: 27 czerwca 2005, 06:49
przez zenitram
sopel napisał(a):loozik, zapraszamy do Wrocka! :)

A ja się dołączam do wątku VAG'a z pytaniem czy wiecie jak mierzyć parametry dynamiczne VAGiem ? Jaki soft jest do tego ?
Używam teraz VAG-COM i sprawdzam sobie tylko błędy (statyczne), ale chciałbym zmierzyć parametry podczas jazdy.

Pozdr


IMHO ten sam soft, ja tez mam vag-coma i działa zarówno przy wyłączonym jak włączonym silniku. A co do jazdy to leona nie sprawdzalem, ale felicie sobie diagnozowalem podczas jazdy, wiec chyba z leonem nie bedzie problemu.

pozdr
zenitram

Re: VAG i k-ce

PostNapisane: 28 czerwca 2005, 22:31
przez sopel
zenitram, chyba mnie nie zrozumiałeś albo ja Ciebie.
VAG-COMem mogę diagnozować błędy zarówno na włączonym silniku jak i podczas jazdy i jak tylko chcę.
Ale ja pytałem czy można zmierzyć paramtry dynamiczne, np ciśnienie powietrza doładowania i takie tam i porównać z danymi fabrycznymi.

Re: VAG i k-ce

PostNapisane: 28 czerwca 2005, 22:33
przez bacardi
a moze nie "czy", tylko "jak" ? 8)

Re: VAG i k-ce

PostNapisane: 29 czerwca 2005, 06:16
przez DWitek
sopel napisał(a):zenitram, chyba mnie nie zrozumiałeś albo ja Ciebie.
VAG-COMem mogę diagnozować błędy zarówno na włączonym silniku jak i podczas jazdy i jak tylko chcę.
Ale ja pytałem czy można zmierzyć paramtry dynamiczne, np ciśnienie powietrza doładowania i takie tam i porównać z danymi fabrycznymi.


No jak nie :| . Oczywiście, że można :!: , a nawet czasami trzeba :evil:

Re: VAG i k-ce

PostNapisane: 29 czerwca 2005, 06:37
przez zenitram
DWitek napisał(a):
sopel napisał(a):zenitram, chyba mnie nie zrozumiałeś albo ja Ciebie.
VAG-COMem mogę diagnozować błędy zarówno na włączonym silniku jak i podczas jazdy i jak tylko chcę.
Ale ja pytałem czy można zmierzyć paramtry dynamiczne, np ciśnienie powietrza doładowania i takie tam i porównać z danymi fabrycznymi.


No jak nie :| . Oczywiście, że można :!: , a nawet czasami trzeba :evil:



sopel,
:-D No wlasnie to mialem na mysli ze jadąc, Vag Com potrafi zczytac wartosci z poszczegolnych sterownikow i kanałów, faktycznie sie nie zrozumielismy :D


pozdrawiam

Re: VAG i k-ce

PostNapisane: 29 czerwca 2005, 22:20
przez sopel
Koledzy, ale z Was kozaki ! - Dużo ogółu i zero szczegółu...
Żeby forum było wartościowe należy mu się sporo konkretów a nie docinek itp.

1. Jeżeli VAG-COM mierzy te wartości to która jego funkcja, bo ja czegoś takiego nie widzę.
2. Czy jak juz zmierzy się te parametry to czy znamy wartości nominalne ?

pozdr

Re: VAG i k-ce

PostNapisane: 30 czerwca 2005, 06:16
przez DWitek
sopel napisał(a):Koledzy, ale z Was kozaki ! - Dużo ogółu i zero szczegółu...
Żeby forum było wartościowe należy mu się sporo konkretów a nie docinek itp.

1. Jeżeli VAG-COM mierzy te wartości to która jego funkcja, bo ja czegoś takiego nie widzę.
2. Czy jak juz zmierzy się te parametry to czy znamy wartości nominalne ?

pozdr


Ad. 1 A poszukać by się nie chciało :?:
[url=http://www.ross-tech.com\vag-com\tour\main_screen.html]Tutaj[/url] znajdziesz trochę informacji na ten temat.
Generalnie procedura jest następująca:
- podłączasz VAG-COM'a,
- uruchamiasz program,
- naciskasz SELECT,
- wybierasz grupę, np: ENGINE,
- następuję łączenie się software'u poprzez hardware z hardware samochodu :-D ,
- klikasz MEASURING BLOCKS,
- wybierasz kanał
i to wszystko.
Ad. 2 Oczywiście, że znamy, Są na sieci podane zakresy wartości pomiarowych, bodajże Master to gdzieś wklejał. No a najlepiej jest to opisane w ELSAWIN (zakresy jakie mają być i co sprawdzać jak jest poza zakresem).

No teraz chyba wszystko jasne już :mrgreen:

Re: VAG i k-ce

PostNapisane: 30 czerwca 2005, 07:00
przez Tonny S
sopel napisał(a):Koledzy, ale z Was kozaki ! - Dużo ogółu i zero szczegółu...
Ale o tym wszystkim już było na forum - wystarczy poszukać nawet jest podklejone na Dieslu !!

viewtopic.php?p=13459#13459

Masz nawet rozpisane co oznacza dany błąd viewtopic.php?t=924

viewtopic.php?t=1501

Re: VAG i k-ce

PostNapisane: 30 czerwca 2005, 07:50
przez DWitek
Tonny S napisał(a):
sopel napisał(a):Koledzy, ale z Was kozaki ! - Dużo ogółu i zero szczegółu...
Ale o tym wszystkim już było na forum - wystarczy poszukać nawet jest podklejone na Dieslu !!

viewtopic.php?p=13459#13459

Masz nawet rozpisane co oznacza dany błąd viewtopic.php?t=924

viewtopic.php?t=1501


Co za leniuchy :D