Strona 1 z 1
EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
28 czerwca 2005, 18:55
przez marti
No to mam dylemat
czy do swojego TD
I kupić tarcze EBC TURBO GROOVE czy ATE Power Disc

?
Prosił bym użytkowników tych obu modeli tarcz o opinie konkretnie pod względem
czy :
- czy nie gną się po 1000 km i słychać bicie
- żywotność
- z uwagi na nacięcia w obydwu modelach, jaka jest żywotność klocków chamulcowych w tyś km

Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
28 czerwca 2005, 19:03
przez oczkolek
Robiłem wywiad u niektórych klubowiczy. Polecają ATE PowerDisc.
No chyba, że się coś zmieniło.
P.S. Czytałeś PW odemnie?
Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
28 czerwca 2005, 19:27
przez marti
oczkolek napisał(a):Robiłem wywiad u niektórych klubowiczy. Polecają ATE PowerDisc.
No chyba, że się coś zmieniło.
P.S. Czytałeś PW odemnie?
Nie chyba nie doszedł

Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
28 czerwca 2005, 19:40
przez Jazwes
Kilka dni temu, zmieniłem u siebie komplet tarcz na ATE ( przód powerdisc, na tył nie przewidują powerdisców), do tego klocki Ferodo premier, i jest nieźle.
Troszkę długo się układały, ale po ułożeniu jest dobrze, siła hamowania jest podobna, może minimalnie lepsza, jak na serii, za to odpornośc na przepalenie znacznie większa, no i nic nie piszczy, i nie bije
Mam porównanie do Brembo Oro, i premierów w poprzednim aucie, i jest podobnie.
Generalnie polecam!
Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
28 czerwca 2005, 19:48
przez Dano
Jazwes a ile płaciłes za przednie ATE jeśli mozna wiedzieć (moze byc na PW) i ztego co widze masz ASV więc tarcze 280mm.
Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
28 czerwca 2005, 20:14
przez PiotrekS
odnosnie EBC,
przy przebiegu 35 tys zalozylem zestaw na przod: tarcze Turbo groove i klocki greeny
przy przebiegu 39 tys zalozylem na tyl klocki greeny, tarcze z tylu seria
przod piszczal na poczatku, ulozyl sie i jest spokoj od kiedy dokladnie to nie pamietam ale nie piszcza, zastanawiajace jest to iz u mnie klocki z tylu scieraja sie szybciej niz z przodu, przy przebiegu 60 tys zalozylem na tyl redy. Teraz mam 66700 i z przodu zebym nie sklamal ale ok 30-40 % klocka jeszcze jest a tyl znika jak "glupi" przy ostrym hamowaniu z wyzszych predkosci slychac taki turkot ale kiera nie trzesie. Patrzac na tarcze widac ze swoje przeszly, sa troche przypalone, jestem z nich zadowolony i nastepne podejrzewam ze kupie takie same, n aprzod teraz pojda redy, tylko niech mi sie w koncu zjada te greeny na przodzie

Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
28 czerwca 2005, 20:41
przez marti
PiotrekS napisał(a):odnosnie EBC,
przy przebiegu 35 tys zalozylem zestaw na przod: tarcze Turbo groove i klocki greeny
przy przebiegu 39 tys zalozylem na tyl klocki greeny, tarcze z tylu seria
przod piszczal na poczatku, ulozyl sie i jest spokoj od kiedy dokladnie to nie pamietam ale nie piszcza, zastanawiajace jest to iz u mnie klocki z tylu scieraja sie szybciej niz z przodu, przy przebiegu 60 tys zalozylem na tyl redy. Teraz mam 66700 i z przodu zebym nie sklamal ale ok 30-40 % klocka jeszcze jest a tyl znika jak "glupi" przy ostrym hamowaniu z wyzszych predkosci slychac taki turkot ale kiera nie trzesie. Patrzac na tarcze widac ze swoje przeszly, sa troche przypalone, jestem z nich zadowolony i nastepne podejrzewam ze kupie takie same, n aprzod teraz pojda redy, tylko niech mi sie w koncu zjada te greeny na przodzie

czyli jednak troszkę biją
to chyba mankament wszystkich nawiercanych tarcz
Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
28 czerwca 2005, 20:48
przez pilpi
marti napisał(a):czyli jednak troszkę biją
to chyba mankament wszystkich nawiercanych tarcz
wg mnie raczej kwestia właściwego użytkowania.
Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
28 czerwca 2005, 20:53
przez marti
pilpi napisał(a):marti napisał(a):czyli jednak troszkę biją
to chyba mankament wszystkich nawiercanych tarcz
wg mnie raczej kwestia właściwego użytkowania.
wiesz jak sytuacja na drodze cię zmusza to nie zastanawiasz się czy to będzie dobre dla tarcz czy nie heeheheh
a propo nawiercanych - to chyba ABS je wykańcza, tak myślę

Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
28 czerwca 2005, 21:00
przez pilpi
marti, najbardziej to je woda z wykańcza, a na naszych drogach jest jej pod dostatkim. Nie mówię o sytuacjach ekstremalnych gdzie trzaba hamować i juz, ale o jezdzeniu po kałużach bez zastanowienia na rozgrzanych tarczach - to jest dla nich zabójstwo gną się wtedy najbardziej
Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
28 czerwca 2005, 21:26
przez Asgaard
EBC TG już tak mają, że sobie furczą i nie jest to spowodowane tym, że są krzywe.
Co do szybkiego zużywania się tylnych klocków to może ma to coś wspólnego z tym co mówili ludzie na streetracing.pl, że przy max przegrzaniu klocki te rozpływają się jak masło, a jak wiadomo tylne tarcze w leonach (o ile nie jest to R lub 4x4) nie są nawet wentylowane, rozmiarem też nie grzeszą, moje prawie non stop są niebieskie.
Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
29 czerwca 2005, 06:56
przez Tonny S
Miałem ATE Power Disc w starym Leonie było dobrze w tym przy upgradzie na 312 mm założe EBC TURBO GROOVE - kumpel, którego ogłoszenie zamiesciłem na forum dot. EBC założył do Mondeo TDCi komplet i w porównaniu z seria jest zdecydowanie lepiej, nic nie piszczy nic nie bije a kierowca autu nie załuje - zobaczymy na ile mu starczy ten komplet.
Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
29 czerwca 2005, 08:29
przez oczkolek
A ktoś może orientuje sie w cenach EBC TURBO GROOVE - 288 mm?
Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
29 czerwca 2005, 09:02
przez Tonny S
oczkolek, wystarczy looknąć w ogłoszenia
viewtopic.php?t=2323 i masz orientacyjne ceny - możesz przedzwonić i pytać sie o konkretną cene for you.
BTW po co ci 288 mm

jak masz 280 mm
http://seat.pl/modele/dane_zawieszenie. ... 7&id_kat=0
Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
29 czerwca 2005, 09:37
przez oczkolek
Ten rozmiar to mi się klawisz omsknął.
Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
29 czerwca 2005, 11:58
przez Jazwes
DanoTDi, za ATE Powerdisc 280mm dałem 190zł sztuka.
Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
29 czerwca 2005, 12:08
przez oczkolek
Jazwes napisał(a):DanoTDi, za ATE Powerdisc 280mm dałem 190zł sztuka.
Gdzie?

Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
29 czerwca 2005, 13:17
przez Jazwes
oczkolek napisał(a):Gdzie?

Jest taki mało znany sklepik na miedzianej w Warszawie, mają bardzo dobre ceny na ATE
http://www.almar.neostrada.pl/
Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
29 czerwca 2005, 13:24
przez oczkolek
Jazwes napisał(a):oczkolek napisał(a):Gdzie?

Jest taki mało znany sklepik na miedzianej w Warszawie, mają bardzo dobre ceny na ATE
http://www.almar.neostrada.pl/
Jeżeli to faktycznie ATE PowerDisc i nie żadna podróbka to cena jest b. dobra.
Wktórej części Miedzianej ten sklep bliżej Prostej czy bliżej torów kolejowych?
[ Dodano: Sro 29 Cze, 05 14:33 ]A już wiem jest mapka na stronie
Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
29 czerwca 2005, 14:53
przez Jazwes
oczkolek napisał(a):Jeżeli to faktycznie ATE PowerDisc i nie żadna podróbka to cena jest b. dobra.
Wyglądały na oryginalne

Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
29 czerwca 2005, 20:49
przez pilpi
Jazwes napisał(a):Wyglądały na oryginalne
Dziś zakupiłem identyczne ale klocki też ate, zakładam w piątek.
Jazwes, z ciekawi=ości ile dałeś za klocki na przód???
pozdro
Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
29 czerwca 2005, 21:24
przez Jazwes
pilpi, Za klocki troszkę przepłaciłem, z lenistwa podjechałem do Norauto, do którego mam niedaleko

:
189zł komplet na przód...
Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
29 czerwca 2005, 22:03
przez Asgaard
pilpi, klocki ate nie sa zbyt dobre, u mnie szybko się gotowały, poza tym strasznie brudziły felgi...
Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
1 lipca 2005, 07:42
przez pilpi
Asgaard, jak będzie tak jak mowisz to może zmienię na ferrodo, ale to zobaczę w czasie eksploatacji. Dziś zrobię z 300 km na nich to zobaczęjak sięzachowują.
Re: EBC czy ATE Power Disc ????

Napisane:
1 lipca 2005, 18:18
przez prospect
Ja załozyłem tarcze Ebc i klocki ebc greeny.tył tarcze brembo klocki green.
Jestem naprawde bardzo zadowolony.przy hamowniu je slychac i jak sie jedzie tez ale nie jest to nie do zniesienia

Dla mnie to ma hamowac

i w 100% spełniaja swoja role!!