Strona 1 z 1

Numery błędów

PostNapisane: 5 lipca 2005, 15:03
przez cupra 2
VAG wykazał mi dziś dwa błędy (które jednak nie zidentyfikował). Oto one:
18080
17664 (P1256)
Czy ktoś z Was wie co to za błędy??

p.s. Może swoją drogą założyć na forum taką listę błędów (może tych podstawowych) i w miarę je uzupełniać (coś jak mamy słowniczek).

Re: Numery błędów

PostNapisane: 5 lipca 2005, 16:10
przez Jumbo
Niestety ja też od jakiegoś miesiąca borykam się z błądami "niezidentyfikowanymi".
U mnie wykazał:
P1296
P0411

Również pytałem na forum ale nikt nie miał chyba opisów dlatego pomysł listy z błędami uważam za godny rozpatrzenia.

PS.
Przy okazji jeśli ktoś bedzie sprawdzał kody cupry 2 to może zerknie również na moje podane wyżej.

Re: Numery błędów

PostNapisane: 5 lipca 2005, 21:46
przez cupra 2
Czy różnice w zapisie błędów wynikają z tego za pomocą czego zostały odczytane?
Tzn. pięciocyfrowe to VAG a litera i cyfry to VAS ??

Re: Numery błędów

PostNapisane: 6 lipca 2005, 10:37
przez loozik
17664 P1256 - Engine Coolant Temp.Circ Open/Short to B+
16795 P0411 Sec.Air Inj.Sys. Incorrect Flow Detected
17704 P1296 Cooling system malfunction

Jezeli chcecie pdf-a z kodami, to na priv, ew. moge go komus podeslac, zeby umiescil na stronce.
Pozdrawiam!

Re: Numery błędów

PostNapisane: 7 lipca 2005, 08:26
przez cupra 2
A ten 18080 to co to za błąd ?? Pomocy !!

Re: Numery błędów

PostNapisane: 7 lipca 2005, 08:36
przez Tonny S
Dziś wkleje PDF-a z kodami błedów i bedzie wszystko jasne.

BTW pamietam, ze kiedyś wklejałem od Diagtroników liste kodów - tyle, ze za cholere nie moge ich teraz znaleść :|

Re: Numery błędów

PostNapisane: 7 lipca 2005, 12:27
przez rudal
Tonny, mowisz i masz :-)
Pozdro:)

Re: Numery błędów

PostNapisane: 7 lipca 2005, 12:37
przez Tonny S
rudal napisał(a):Tonny, mowisz i masz
Pozdro:)

:brawo: Co ja bym zrobił bez ciebie :D :wink: nowy temat z kodami został przyklejony, PDF-a wrzuce do download.

Re: Numery błędów

PostNapisane: 7 lipca 2005, 13:14
przez cupra 2
dzwoniłem dziś do Patryka z CompSport i wszystko mi wyjaśnił (za co mu dziękuję).
A ten 18080 to pochodzi od wentylatora.