
No i żeby tak to wszystko współgrało żeby bez problemu 18 - stki weszły
Wydzieliłem bo temat w którym napisałeś zapytanie dotyczył Leona 1P. pkonrad
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
pkonrad napisał(a):toka, przy sprężynach Eibach Pro Kit nie musisz zmieniać amortyzatorów, seryjne spokojnie dają radę. Jeśli jednak chcesz to zrobić to proponuję kupić komplet, czyli zestaw Eibach Pro System. W skład takiego zestawu wchodzą sprężyny Eibach Pro Kit i amortyzatory Eibach Pro Damper. Bardzo dobre opinie słyszałem o tych zestawach, powinny trafić w Twoje gusta.
toka napisał(a):No tak, tylko podobno narazie eibach produkuje tylko i wyłącznie sprężyny
toka napisał(a):Czy po wymianie samych sprężyn będzie się dobrze trzymał na zakrętach i td? Jak z geometrią kół po wymianie?
pkonrad napisał(a):W Leonie 1P sprężyny Seat Sport/Eibach Pro Kit + oryginalny amortyzator spisuje się b. dobrze.
toka napisał(a):Tyle że w leonie już w serii zawieszenie jest twarde a w exeo są takie przechyły na zakrętach że masakra, i dlatego nie wiem czy same sprężyny wystarczą.
toka napisał(a):pro kit czy pro sport?
toka napisał(a):Lepsze pro kit czy pro sport?
Sober napisał(a):A do exeo pasują te same amortyzatory co do Leona 1P?
Sober napisał(a):PS: Moim zdaniem jeśli chcesz usztywnić auto i poprawić prowadzenie na zakrętach to trzeba wymienić zestaw sprężyny + amortyzatory. Twardsze sprężyny + (jak piszesz) miękkie amortyzatory to raczej nie będzie ze sobą dobrze działać.
noktoto napisał(a):Ciekawe o tyle, że Exeo to przecież praktycznie A4 B7, a do tych i amortyzatory i gwint Eibach ma.
Sober napisał(a):Może faktycznie eibach nie ma amorków do exeo w ofercie?
toka napisał(a):Chciałbym żeby było twardo ale nie jakoś tak mega że zęby wypadają
toka napisał(a):pkonrad ile km zrobiłeś po wymianie sprężyn na eibachy?
toka napisał(a):nie wiem gdzie moge dostać amory od eibacha bo podobno ich nie produkuje
toka napisał(a):A czy sprężyny eibacha przeznaczone do audi A4 B7 będą się dużo różnić od tych przeznaczonych do exeo?
toka napisał(a):Może bilstein b6?
Staszek20VT napisał(a):leem, kolega się pewnie zasugerował pochodzeniem Exeo...
leem napisał(a):do B7 są całkowicie inne numery sprężyn, w ogóle dziwie się że chcesz zakładać sprężyny dedykowane do inneg auta...
leem napisał(a):do B7 są całkowicie inne numery sprężyn, w ogóle dziwie się że chcesz zakładać sprężyny dedykowane do inneg auta...
noktoto napisał(a):Numery zestawów sprężyn Eibacha do A4 i Exeo są różne (zapewne ze względu na homologacje), ale poszczególne sprężyny (oddzielnie przód i tył) mają te same numer (w przypadku tyłu te same co A4 quattro, co ciekawe).
toka napisał(a):to b7
noktoto napisał(a):Sprężyny Pro-Kit do Exeo 2.0 TDI to F1568001 przód i F11-15-003-03-HA tył.
Do A4 2.0 TDi przód ten sam ale tył F11-15-003-01-HA.
W wersjach quattro czyli A4 Avant 8ED..?noktoto napisał(a):F11-15-003-03-HA w A4 są dla 2.0 TFSI i 2.0 TDI w wersjach quattro.
toka napisał(a):W wersjach quattro czyli A4 Avant 8ED..?
Aha, ale w 8ED też są te same oznaczenianoktoto napisał(a):Nie, Avant 8ED to kombi (odpowiednik Exeo ST). Chodzi o A4 8EC 2.0 TDI quattro lub 2.0 TFSI quattro.
noktoto napisał(a):Te sprężyny pozwalają na większe obciążenie tylnej osi, Eibach pewnie nie chciał tracić kasy na kilka homologacji i dał od razu sprężyny które również w Exeo awd się sprawdzą. Albo Exeo ma po prostu większą ładowność.
toka napisał(a):Nie wiem co robić..?
noktoto napisał(a):Poszukaj jakiegoś Exeo już na tych sprężynach i zobacz jak to wygląda (na fotkach lub na żywo).
Powrót do VAG - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości