Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Parkowanie ze skręconymi kołami.

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Parkowanie ze skręconymi kołami.

Postprzez Marcinxxx » 28 kwietnia 2012, 20:42

Witam
Mam dziwne pytanie,czy parkowanie ze skręconymi kołami ma wpływ na wcześniejsze zużywanie sie jakiś częsci ? :roll:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcinxxx
Sport
Sport
 
Posty: 358
Dołączył(a): 28 maja 2011, 19:38
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Seat Leon Sport
Silnik: ASV 1.9

Reklama

Re: Parkowanie ze skręconymi kołami.

Postprzez jamallorock » 28 kwietnia 2012, 21:02

a da się zaparkować nie skręcając kół? na serio dziwne pytanie... najlepiej trzymaj auto w garażu, wtedy nic się nie zużyje.


smietnik
2010 -> 2015 - Seat Leon 1,9 TDi ASV +
2015 -> 02.2017 - Volvo V50 2.0D 136KM
2017 -> ... - Volvo XC60 2.0D 150KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jamallorock
TopSport
TopSport
 
Posty: 1089
Dołączył(a): 30 kwietnia 2010, 07:11
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Seat Leon

Re: Parkowanie ze skręconymi kołami.

Postprzez GangstaMarc » 28 kwietnia 2012, 21:07

jamallorock, co się tak burzysz...
Pytanie ma sens tylko kolega je trochę dziwnie sformułował. Pewnie chodzi o to: czy pozostanie auta na dłuższy czas (parkowanie) ze skręconymi kołami (nie wyprostowanymi) ma jakiś wpływ na żywotność podzespołów? :)

Ja nie wiem więc nie odpowiem.
:zabawa:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GangstaMarc
Sport
Sport
 
Posty: 610
Dołączył(a): 24 czerwca 2010, 12:56
Lokalizacja: świętokrzyskie
Auto: TopSport ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: Parkowanie ze skręconymi kołami.

Postprzez jamallorock » 28 kwietnia 2012, 21:43

nikt tu się nie burzy :)
2010 -> 2015 - Seat Leon 1,9 TDi ASV +
2015 -> 02.2017 - Volvo V50 2.0D 136KM
2017 -> ... - Volvo XC60 2.0D 150KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jamallorock
TopSport
TopSport
 
Posty: 1089
Dołączył(a): 30 kwietnia 2010, 07:11
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Seat Leon

Re: Parkowanie ze skręconymi kołami.

Postprzez bartek_wm » 2 maja 2012, 07:00

Moim zdaniem ma na zużycie maglownicy. Po odpaleniu dostaje na skręconych duże cisnienie na uszczelniacze. Może naukowo tego nie udowodnię, ale dla pewności lepiej prostować fajerkę :wink: .
183KM/380Nm
RB Auto Olsztyn
Zobacz Profil
bartek_wm
Sport
Sport
 
Posty: 224
Dołączył(a): 30 października 2008, 12:28
Lokalizacja: wm
Auto: toledo1M ALH++


Powrót do VAG - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość