Strona 1 z 1

Co sprawdzić przy odbiorze auta z salonu?

PostNapisane: 12 listopada 2013, 12:01
przez SebastianW
Naczytałem się o przypadkach kiedy auto spada z lawety podczas transportu i na przykład jest przekoszone albo malowane ponownie. Naczyta się człowiek głupot, a potem rozmyśla. Czy faktycznie dobrze jest przyjść do salonu z własnym miernikiem grubości lakieru czy też z blacharzem? Według mnie trochę siara ale może dodatkowa czujność nie zaszkodzi

PS. Nie wiem czy dobry dział, jak coś proszę o przeniesienie

Re: Co sprawdzić przy odbiorze auta z salonu?

PostNapisane: 12 listopada 2013, 13:05
przez willhaven
Seba przestudiuj ten temat : viewtopic.php?f=38&t=27361&hilit=grubo%C5%9B%C4%87
Zdarzało się też np. w Cuprach, że brakowało podstopnicy lub nakładek na pedały (temat poruszany na forum)

Re: Co sprawdzić przy odbiorze auta z salonu?

PostNapisane: 12 listopada 2013, 13:43
przez Ufo
najlepiej pójść do salonu z rzeczoznawcą na tvn turbo był taki przypadek KIA dwa razy malowana a salon o tym nawet nie wiedział

żadna siara lepiej pewne niż płacz i lament bo dałem x tysięcy a tu takie coś..

Re: Co sprawdzić przy odbiorze auta z salonu?

PostNapisane: 12 listopada 2013, 14:40
przez peter85
Według mnie trochę siara


Ja jak w zeszłym roku odbieraliśmy z bratem Civica to też go sprawdzaliśmy miernikiem grubości lakieru moim zdaniem to żaden obciach, jeszcze nam Panowie z serwisu zaproponowali że mogą miernika użyczyć ale my mieliśmy własny także nie widzę w tym nic złego.

Re: Co sprawdzić przy odbiorze auta z salonu?

PostNapisane: 12 listopada 2013, 14:56
przez SebastianW
Może z tą siarą to trochę się źle wyraziłem, po prostu głupia sprawa tak z góry komuś zarzucać, że chce mnie oszukać ale faktycznie nie zaszkodzi sprawdzić tu i tam czy te 120-150 jest czy więcej

Re: Co sprawdzić przy odbiorze auta z salonu?

PostNapisane: 12 listopada 2013, 20:34
przez GreatGatsby
Najlepiej wszystko :D

Re: Co sprawdzić przy odbiorze auta z salonu?

PostNapisane: 26 listopada 2013, 09:10
przez SebastianW
Dzisiaj odbiór, życzcie powodzenia ;)

Re: Co sprawdzić przy odbiorze auta z salonu?

PostNapisane: 26 listopada 2013, 11:44
przez lokos
sprawdzaj miernikiem , w listopadzie odbierałem służbową insignie i astrę . Obydwie były po gradobiciu. Fakt nie były malowane ale zadyma była zacna. Zrobione były przyzwoicie . Dopiero jak naciskałem :boks: o informację o co chodzi wielmożny sprzedawca poinformował że auta są po gradzie z poznania od dilera,fury mialy powyciągane wgniotki . A my dostaliśmy + 1 rok gwarancji. A w związku z tym że i tak po 2 latach auto będzie miało 300tys i będzie szlo do żyda więc nam to pasowało

Re: Co sprawdzić przy odbiorze auta z salonu?

PostNapisane: 26 listopada 2013, 17:11
przez robert1111
Sprawdź czy jedzie prosto puszczając kierownice zdarza sie że nowe auta mają walnietą zbieżność

Odbiór nowego auta

PostNapisane: 19 listopada 2020, 09:16
przez bmelon
Witam,

Mam takie pytanie. Gdzieś na forum były informacje, na co zwrócić uwagę przy odbiorze nowego auta. Nie mogę tego namierzyć. Proszę o pomoc w postaci linku do tematu. Z góry dziękuję.

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka

Re: Przydatne informacje dla modelu 5F

PostNapisane: 19 listopada 2020, 09:57
przez mm.max
bmelon napisał(a):Witam,

Mam takie pytanie. Gdzieś na forum były informacje, na co zwrócić uwagę przy odbiorze nowego auta. Nie mogę tego namierzyć. Proszę o pomoc w postaci linku do tematu. Z góry dziękuję.

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka

Nie pamiętam listy kontrolnej do odbioru nowego auta, były informacje dotyczące używanych samochodów - choć linki już wygasły.

Z sumy doświadczeń własnych i mojego otoczenia zwróć uwagę na:

1. Stan powłoki lakierniczej łącznie z pomiarem grubości - poświęć na to troszkę czasu - może głupio to zabrzmi przy nowym aucie ale są dziesiątki dziwnych przypadków (także opisywanych na naszym forum) a po wyjeździe z salonu - trudno wyegzekwować zauważone pod domem uszkodzenia które można było zauważyć w salonie.
2. Kwestie gwarancji - czy samochód nie ma uruchomionej wcześniej gwarancji
3. Kompletność akcesoriów
4. No i klasyka czy są płyny eksploatacyjne itp

Wszystko inne jest niby objęte gwarancją więc chyba to takie minimum.