Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Vampire1984 napisał(a):5. Skrzypią plastiki: deska rozdzielcza, lewe drzwi na wysokości ucha/barku, prawa strona drzwi-słupek A, przy słupku C, przy zjeżdżaniu z obrotów miedzy 1600-1800, buczy coś z prawej strony.
Vampire1984 napisał(a):ad 9. Automatyczne zamykanie wszystkich drzwi miałem w Toyocie i ojca Hondzie, więc nie jest to keyless, bo keyless jest bezkluczykowym dostępem do auta. Wyjmuje kluczki, wysiadam z samochodu, zamykam drzwi i odchodzę...powinny drzwi po 30 sekundach się zamknąć.
wodzik napisał(a):Golf 7 z 16" felgami i std zawieszeniem jest bardzie komfortowy niż A4 (B8 S-Line), a na 17" z zawieszeniem sportowym, niestety jest twardy (ale na autorstradzie super się prowadzi) - jak FR jest twardszy niż GOLF na 17" to Wam szczerze współczuje - szczególnie na kostce w mieście.
wodzik napisał(a):Wracając "na ziemie", przynajmniej VW daje wybór...a SEAT w FR nie... zawias twardy nieprzyjemnie z tego co Koledzy piszą... a DCC niedostępne.
Zix napisał(a):Jak to niedostępne jak jest w moim FR?!
Vampire1984 napisał(a):Swoja droga ciekaw jestem jak się jeździ po naszych drogach BMW M'kami czy Porsche'akami...
wodzik napisał(a):Zix napisał(a):Jak to niedostępne jak jest w moim FR?!
Pakiet dynamiczny dostępny jest DCC tylko z najmnocniejszymi silnikami...Odpowiedz sobie ile osób jedzi SEATami z silnikami 2.0 CR i 1.8 TSI i ma DCC?
Powrót do VAG - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości