Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Jak rozpoznać regenerowane dwumasy?

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Jak rozpoznać regenerowane dwumasy?

Postprzez chlorek » 18 marca 2015, 09:20

Witajcie, warto poruszyć temat ponieważ ciężko jest dostać nieregenerowane dwumasy do starszych modeli a co najciekawsze sprzedają takie bezpośrednio producenci. Z tego co udało mi się ustalić przy poszukiwaniu do mojego auta że mogą być;
-malowane szarą farbą,
-spawy ucięte,
-jakieś oznaczenie, numer który świadczy o tym.

Jeśli ktoś ma jeszcze wiedzę walcie śmiało, napewno się przyda to innym użytkownikom.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Reklama

Re: Jak rozpoznać regenerowane dwumasy?

Postprzez Tomulo13 » 18 marca 2015, 09:28

ja znalazłem taki artykół
http://dwumasowki.pl/sitemap.html
Zobacz Profil
Tomulo13
Stella +
Stella +
 
Posty: 50
Dołączył(a): 11 sierpnia 2014, 18:44
Auto: Seat Leon
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: Jak rozpoznać regenerowane dwumasy?

Postprzez Tominator » 20 marca 2015, 20:17

Wszystkie te dwumasy za 900zl sa regenerowane, zreszta kiedys na tych dwumasach byla informacja ze sa fabrycznie regenerowane, w tej chwili juz nie ma takich info. Firmy regenerujace dwumasy sa tez kiepskie, poniewaz nie am zadnych zestawow naprawczych dobrej jakosci do tych dwumasow, wiec te firmy sami dorabiaja wszystkie sprezynki itp, a potem po kilku tysiacach km zaczyna tluc. Najepsza opcja to kupic ori dwumas z auta po niskim przebiegu, mi sie udao kupic ori sachsa po ibizie ze strzalem przy 10 tys km wiec sprzet jest jak nowka :D
Troche szybsza Cordoba w TDI 273KM/463NM:)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tominator
Signo
Signo
 
Posty: 131
Dołączył(a): 6 stycznia 2015, 20:49
Auto: Cordoba
Silnik: CJXA 2.0

Re: Jak rozpoznać regenerowane dwumasy?

Postprzez chlorek » 20 marca 2015, 21:00

Tominator, ale tu się rozchodzi bardziej że kupujesz nowe Sachs/LUK i okazuje się że w środku siedzi regenerus, to że ktoś tam regeneruje to pal licho ale najgorsze że takie syfy sprzedają bezpośrednio producenci :(.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Jak rozpoznać regenerowane dwumasy?

Postprzez Tominator » 20 marca 2015, 22:46

O tym pisalem, nowe dwumasy sa w cenie 900-1400zl przewaznie sachs i luk z kazdego sklepu bo wszyscy maja z intercarsa lub innej duzej firmy i te sprzedawane jako nowe sa po regeneracji niby fabrycznej, gorzej spasowane i gorzej dzialajace jak te ktore wyciagmy z auta zeby wymienic :mrgreen: dlatego jest tylko jedna dobra opcja o ktorej pisalem moim zdaniem
1. Sprzedawane jako nowe regenerowane uzywki z intercars itp - Nie
2. Regenerowane w wielu firmach u Pana Zenka co dzialaja pare tys km - Nie
3. Uzywane oryginalne na pierwszy montaz z aut nowych powypadkowych po niskich przebiegach - Tak :mrgreen:
Troche szybsza Cordoba w TDI 273KM/463NM:)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tominator
Signo
Signo
 
Posty: 131
Dołączył(a): 6 stycznia 2015, 20:49
Auto: Cordoba
Silnik: CJXA 2.0


Powrót do VAG - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości