jako, że jestem tu nowy chciałbym się jeszcze raz przywitać ze wszystkimi.
Teraz do rzeczy, zacząłem dziś zabawę z programem KPower z czystej ciekawości, aby sprawdzić jak to działa w realu. Samochodem testowym był mój Leonik 1.9 ARL Top Sport. Jedyna modyfikacja jaką poczyniłem to pozbawienie kata
Pomiar pierwszy:
http://images68.fotosik.pl/1225/0dbbf903649ab63a.png
Drugi pomiar:
http://images70.fotosik.pl/1224/aa00ce8042ca27dd.png
Trzeci pomiar:
http://images70.fotosik.pl/1224/831893a6d1080660.png
Czwarty pomiar:
http://images66.fotosik.pl/1225/939fe6ee0f18e756.png
A teraz pytanie: Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć dlaczego wykresy tak się różnią???
Sposób wykonywania wszystkich logów taki sam: 1500 obr/min -> gaz w podłogę do odcinki -> sprzęgło na kilka sekund i stop log. Zrozumiałbym gdyby jeden wykres odbiegał od innych, ale tu jest pół na pół
Ciekawa sprawa, zapraszam chętnych do dyskusji.