https://www.youtube.com/watch?v=eS-Aw8T0xFk
fajnie wyglada ta deska z obiciami ze skory, szkoda ze w nowym Leonie nawet po FL nie zadbali o takie smaczki i plastiki nadal sa tandetne
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
szadubaba napisał(a):ale chyba nie 150KM a 110KM.
michu napisał(a):Dzięki uprzejmości SEAT Pol-Car Suchy Las będę miał możliwość przetestowania auta przez 5 dni. Samochód będzie z silnikiem 1.0 TSI 95KM ze skrzynią manualną w wersji Xcellence. Pełna specyfikacja auta dostępna pod adresem: https://goo.gl/XTsJT3
Osoby, które chcą zobaczyć auto na żywo z bliska zapraszamy na spot 22.03.2018r. w Galerii A2 w Poznaniu (https://www.facebook.com/events/150418332443143/)
Jeżeli chcesz, abyśmy coś dla Ciebie sprawdzić w tym aucie -> zapraszamy do pozostawienia posta.
Po zakończeniu testu odpowiem na wszystkie pytania i napiszę krótką recenzję/relację.
Auta dostępne od ręki SEAT Pol-Car Suchy Las możecie znaleźć pod adresem: https://seat-pol-car.otomoto.pl/
alehandro napisał(a):Daj znać jak z ilością miejsca w porównaniu z leonem. Łącznie z bagażnikiem.
Faktyczne spalanie przy normalnej jeździe.
Przez ostatnie 3 dni mieliśmy okazję testować Seata Aronę SEAT Pol-Car Suchy Las. To crossover zbudowany na bazie Ibizy. Względem ibizy wsiadanie jest łatwiejsze, gdyż auto jest podwyższone. Nad głową jest sporo miejsca. Kokpit jest prosty w obsłudze. Jeśli chodzi o wnętrze to w wersji Xcellence, którą testowaliśmy kokpit do połowy obszyty z białym przeszyciem. Po bokach są białe wstawki oraz czerwone podświetlenie boczka. Plastik powyżej obszycia jest niestety dość twardy, tak samo kierownica - obszyta ale bardzo twarda. Fotele robią duże wrażenie - obszyte alcantarą , całość dopełnia czarna podsufitka. Dla ciekawych rozmiarów to mniej więcej 155 cm między boczkami drzwi, oraz około 155 cm od środka deski a tylnej kanapy, rozmiary bagażnika po opuszczeniu podłogi to: 65x110cm , 55 cm wysokości do półki - bagażnik bardzo ustawny. Przechodząc na zewnątrz - ogromne wrażenie robią ledowe lampy, które znakomicie oświetlają drogę i pobocze. Wersja xcellence bardzo dobrze wybiera dziury, których u nas sporo i prowadzi się po nich dość pewnie, czego nie można powiedzieć o prowadzeniu z zakrętach - czuć wówczas wyższy środek ciężkości. Silnik pomimo swojej pojemności 1.0 i 95 KM zrobił na nas wrażenie, spodziewaliśmy się że będzie gorzej. Pomimo 3 cylindrów jednostka ma wysoką kulturę pracy. Silnik jednak jest bardzo elastyczny, pozwala na komfortową jazdę w mieście jak i na trasie na drogach krajowych/ekspresówkach - gdzie nie przekracza się 100-120 km/h. W trasie również przydaje się aktywny tempomat, który pozwala utrzymywać daną odległość między poprzedzającym autem. Do 90-100 km/h w kabinie jest dość cicho, powyżej 100km/h pojawia się lekki szum, jednak nie jest uciążliwy. Spalanie w trasie przy spokojnej jeździe wynosi 5,8-6L , natomiast w mieście trzeba liczyć mniej więcej 7,5L. Naszym zdaniem auto idealne do miasta - dobry zamiennik ibizy - wyżej zawieszony, co pozwala na podjazd pod krawężniki oraz pewność prowadzenia, jeżeli ktoś woli siedzieć wyżej.
Kilka szczegółów nie spodobało nam się, m.in.:
- brak lampki w tylnej cześci kabiny
- brak obicia całej deski i boczków drzwi , tylko twardy plastik
- lampy full led tylko z przodu, z tyłu tylko częściowy led
- brak podświetlania podsufitki
- koło dojazdowe jako opcja
- bardzo nisko umiejscowiony podłokietnik, pomimo wzrostu 170 cm nadal był za nisko
Powrót do VAG - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość