Strona 1 z 3

Automatyczne blokowanie centralnego zamka ??

PostNapisane: 8 grudnia 2005, 20:33
przez Roland
Witam,

jak się przymierzałem do zakupu Leona to jeździłem z gościem który miał fajnie ustawiony centralny zamek - tzn. po ruszeniu przy jakieś tam prędkości drzwi automatycznie się blokowały i odblokowywały się chyba dopiero po wyłączeniu zapłonu.

W moim Toledziaku mam fabryczny centralny ale tak się nie dzieje - podpiąłem zamykanie pod alarm ale sposób działania mnie nie satysfakcjonuje :-( więc mam pytanko czy jest to jakaś opcja komputera ?? jeśli tak to jak to odblokować ?? czy tylko przez serwis ??

Dodatkowo - to bardziej do użytkowników Toledo - czy też tak macie, że przy włączonym zapłonie automatycznie blokowany jest centralny od bagażnika ?? czy to może przez jakieś dziwne sterowanie z alarmu tak się dzieje ?? (u mnie mogę otworzyć bagażnik dopiero jak wyjmę kluczyk - tak samo mam z klapką wlewu paliwa).

pozdrawiam,
Roland

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 8 grudnia 2005, 21:04
przez colin23
Automatyczne zamykanie drzwi jest przy przekroczeniu 20km/h. To tzw. moduł komfortu i szczerze to nie orientuje sie które modele to mają a które nie. Bagażnik jeśli uruchomisz samochód i sie zamknie to możesz w leonie otworzyć guzikiem otwierającym, wszystkie drzwi. A jak ruszysz to znów sie zamyka.

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 8 grudnia 2005, 21:07
przez Roland
colin23 napisał(a): Bagażnik jeśli uruchomisz samochód i sie zamknie to możesz w leonie otworzyć guzikiem otwierającym, wszystkie drzwi. A jak ruszysz to znów sie zamyka.


no właśnie u mnie nawet otwieranie guzikiem nic nie daje :-( odblokowuje drzwi ale nie bagażnik :-(

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 8 grudnia 2005, 21:29
przez pilpi
Roland, jak mam przekręcony zapłon to wlewu nie otworzę, ale z bagażnikiem nie ma problemu. W instrukcji jest coś napisane o ustawieniy otwierania klapy bagażnika kluczykiem. Jak obrocisz kluczyk w zamku klapy o 90 stopni i tak zostawisz w tym połozeniu (w lewo czy prawo, nie pamiętam, musisz sprobować) to mozesz otwierać centralnym tylko drzwi bez klapy, jak przekręcisz kluczyk w drogą stronę o 90 stopni to będziesz razenm z drzwiami otwierał też zamek klapy bagażnika.
Z tym wlweem paliwa to jest irytujące jak nie mozna go otworzyć do momentu zgaszenia samochodu. Ale coż, mozna się do tego przyzwyczaić,
Pozdro

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 8 grudnia 2005, 21:38
przez Dobry
Zamykanie się auta powyżej 16 albo 19 km/h zależy tylko od kodowania modułu komfortu. Potrzebny jest tylko VAG i znajomość kodów. Ja teraz nie pamietam tych kodów, ale jeżeli nikt nie poda to mogę gdzieś poszukać.

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 8 grudnia 2005, 22:24
przez Roland
Dobry napisał(a):Zamykanie się auta powyżej 16 albo 19 km/h zależy tylko od kodowania modułu komfortu.


oki - teraz tylko pozostaje ustalić czy w Toledo Signo był w standardzie taki moduł czy też nie :-) (mam nadzieję, że serwis na podstawie VINu będzie w stanie mi to sprawdzić)

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 9 grudnia 2005, 08:03
przez Tonny S
oki - teraz tylko pozostaje ustalić czy w Toledo Signo był w standardzie taki moduł czy też nie (mam nadzieję, że serwis na podstawie VINu będzie w stanie mi to sprawdzić)

W kazdym jest ten modul tylko nie w kazdym jest on uruchamiany seryjnie. Jak masz dobry alarm to mozesz jeszcze ustawic domykanie szyb i szyberdachu z pilota.

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 9 grudnia 2005, 08:15
przez AdamTower
Już kiedyś pisałem o tym. Miałem to uruchomione. Odradzam. Jak jeździsz po mieście dużo, często kogoś wozisz, to będą Ci przy wysiadaniu ciągnąc z całej siły za klamkę, no i szybko nabawisz się awarii. U mnie po miesiącu już się drzwi nie chciały się otwierać. Natomiast polecam opcję otwierania tylko drzwi kierocy jak naciśniesz raz pilota, drugi raz otwiera się reszta drzwi.

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 9 grudnia 2005, 08:28
przez iacoski
ja się tylko zastanawiałem czy oby przypadkiem kiedyś mi się nie zamknie samochód jak nie gasze silnika, wychodzę z auta i zamykam drzwi? :roll: ;)

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 9 grudnia 2005, 08:39
przez Tonny S
ja się tylko zastanawiałem czy oby przypadkiem kiedyś mi się nie zamknie samochód jak nie gasze silnika, wychodzę z auta i zamykam drzwi?
Nie ma takiej opcji - no chyba ze zostawisz go z luzem na gorce i ci zjedzie ;-) to przekraczajac ok 20km/h dzwi sie zablokuja ;-) no ale chyba wtedy bedziesz mial troche wazniejsze powody do kur...... niz zatrzasniete kluczyki w aucie ;-) :mrgreen:

Na postoju dzwi same sie nie zamkna !! wyjatkiem jest otworzenie pilotem auta ale nie otwieranie dzwi przez kolejne 30 sec - wtedy sam sie automatycznie zamknie tyle ze wtedy nie ma mozliwosci zostawienia w aucie kluczykow ;-)

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 9 grudnia 2005, 08:40
przez Asgaard
ja tak miałem chyba 3x w audi... nie wiem jaka była reguła, ale chyba drzwi się zamykały zaraz po odpaleniu samochodu... wiem, że nieraz odpalałem samochód z otwartymi drzwiami, a później wysiadałem, no i przy zamknięciu drzwi musiałem lecieć do domu po drugie kluczyki, żeby samochód otworzyć...

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 9 grudnia 2005, 08:51
przez Tonny S
Asgaard napisał(a):ja tak miałem chyba 3x w audi... nie wiem jaka była reguła, ale chyba drzwi się zamykały zaraz po odpaleniu samochodu... wiem, że nieraz odpalałem samochód z otwartymi drzwiami, a później wysiadałem, no i przy zamknięciu drzwi musiałem lecieć do domu po drugie kluczyki, żeby samochód otworzyć...
Nie nie tak nie ma.


Już kiedyś pisałem o tym. Miałem to uruchomione. Odradzam. Jak jeździsz po mieście dużo, często kogoś wozisz, to będą Ci przy wysiadaniu ciągnąc z całej siły za klamkę, no i szybko nabawisz się awarii. U mnie po miesiącu już się drzwi nie chciały się otwierać. Natomiast polecam opcję otwierania tylko drzwi kierocy jak naciśniesz raz pilota, drugi raz otwiera się reszta drzwi.
Tak jak mowisz moze nie odradzam ale jesli nie uprzedzisz, ze 2 razy ma pociagnac klamke to beda tak ciagnac az ci ja polamia hahahah staram sie sam przyciskiem otwierac, bo za duzo tlumaczenia po co a naco hahaha

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 9 grudnia 2005, 08:55
przez Roland
Asgaard napisał(a):ja tak miałem chyba 3x w audi... nie wiem jaka była reguła, ale chyba drzwi się zamykały zaraz po odpaleniu samochodu... wiem, że nieraz odpalałem samochód z otwartymi drzwiami, a później wysiadałem, no i przy zamknięciu drzwi musiałem lecieć do domu po drugie kluczyki, żeby samochód otworzyć...


No u mnie chciałem żeby zamykało drzwi w ramach alarmu (tak miałem w poprzednim aucie i było ok).

Niestety w przypadku Toledziaka jest to zbyt ambitnie ustawione :-) bo przy otwartych drzwiach owszem nie zamknie centralnego ale nawet jak po 5 minutach zamknę drzwi to od razu zamyka centralny (poprzednio miałem tak, że jak przez jakieś 10 sek. nie zamknąłem drzwi to już nawet po ich zamknięciu centralny się nie blokował).
Przez taki patent boję się, że jak odpalę auto i wyjdę np. odśnieżać (wiem, wiem - powinno się od razu ruszać po odpaleniu) i przez przypadek drzwi się zatrzasną to będzie po ptokach :-(
Dlatego kombinuję czy nie da się jednak ustawić tak, żeby blokowało po ruszeniu.
Generalnie jestem przyzwyczajony do blokowania centralnego więc nie obawiam się tego, że pasażer mi wyłamie klamkę :-)

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 9 grudnia 2005, 09:06
przez iacoski
Tonny S napisał(a):Na postoju dzwi same sie nie zamkna !! wyjatkiem jest otworzenie pilotem auta ale nie otwieranie dzwi przez kolejne 30 sec - wtedy sam sie automatycznie zamknie tyle ze wtedy nie ma mozliwosci zostawienia w aucie kluczykow ;-)


aaa to git :) dzięki

Asgaard napisał(a):ja tak miałem chyba 3x w audi... nie wiem jaka była reguła, ale chyba drzwi się zamykały zaraz po odpaleniu samochodu... wiem, że nieraz odpalałem samochód z otwartymi drzwiami, a później wysiadałem, no i przy zamknięciu drzwi musiałem lecieć do domu po drugie kluczyki, żeby samochód otworzyć...


ja tak miałem w lanosie przy jakimś udziwnionym alarmie i dlatego pytałem... ;)

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 9 grudnia 2005, 09:08
przez Tonny S
Roland napisał(a): (wiem, wiem - powinno się od razu ruszać po odpaleniu)
No napewno nie w dieslu.

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 9 grudnia 2005, 09:38
przez Roland
Tonny S napisał(a):
Roland napisał(a): (wiem, wiem - powinno się od razu ruszać po odpaleniu)
No napewno nie w dieslu.


Będzie OT :) ale tym mnie zaskoczyłeś - wszędzie trąbią, że auto zdecydowanie szybciej rozgrzewa się podczas jazdy a nie w trakcie postoju i wręcz zalecane jest żeby po uruchomieniu w miarę sprawnie ruszyć a nie czekać jak się silnik nagrzeje.

Pierwszy raz mam diesla i zresztą nawet wśród znajomych nikt nie posiada klekota więc wszelkie info nt użytkowania mile widziane :)

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 9 grudnia 2005, 10:31
przez gajdar
Tonny S napisał(a):Na postoju dzwi same sie nie zamkna


no nie bylbym taki pewny :mrgreen: .Pewnie jesli chodzi o modul komfortu to nie,ale mnie w Ibizie jak jelop jakis w ASO w nowym aucie zalozyl centralny to nie zaizolowal kabelkow przy silowniku i w efekcie mialem albo samootwierajace albo samozamykajace sie auto.Tzn zamykalo sie jak zostawialem zapalone auko,a otwieralo sie jak bylem np w markecie :x ,chyba zgodnie z prawami Murphy`ego.Musialem sam niestety to rozebrac i poprawic 8)

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 9 grudnia 2005, 11:23
przez Tonny S
Roland napisał(a):Będzie OT ale tym mnie zaskoczyłeś - wszędzie trąbią, że auto zdecydowanie szybciej rozgrzewa się podczas jazdy a nie w trakcie postoju i wręcz zalecane jest żeby po uruchomieniu w miarę sprawnie ruszyć a nie czekać jak się silnik nagrzeje.
Wiadomo, ze sie szybciej nagrzeje podczas jazdy ale chyba nie zostawiasz auta na 20 minut jedynie na przygotowanie go do jazdy - w tym nie ma nic zlego a to, ze trabia by jechac spowodowane jest jedynie ochrona srodowiska - szybciej zacznie dzialac katalizator itp itd. mniej substancji szkodliwych przy wyzszych obrotach, lepiej spalana mieszanka itp itd.

Odpal auto na zimno i posluchaj jak chodzi klekot przez 1 minute a po 5 minutach. Ja zawsze daje mu pochodzic ok 2 minut zanim rusze a czas przeznaczam na przyszykowanie auta do trasy itp.

BTW polecam z rana skrecić nawiewy na 0 i tem pow. na 0 a odkrecic w okolicach 3/4 miedzy 0 a 90 stopni. W climatroniku jak mam ustawiony na auto z temp 20 stop nawiew automatycznie jest minimalizowany a rozkreca sie dopiero po osiagnieciu odpowiedniej temp.

BTW na zime polecam ogrzewane stolki !! w klekocie.

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 9 grudnia 2005, 12:13
przez Roland
Tonny S napisał(a):W climatroniku jak mam ustawiony na auto z temp 20 stop nawiew automatycznie jest minimalizowany a rozkreca sie dopiero po osiagnieciu odpowiedniej temp.


No właśnie tak mam ustawione (tylko nie 20 st. a 18.5 bo jak mam więcej to jest mi za ciepło :-) )
Mocno się zdziwiłem, że climatronic dba o to żeby nie dmuchać za bardzo do czasu rozgrzania silnika :-)

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 9 grudnia 2005, 16:18
przez dave
bo my Roland, mamy bardzo inteligentne autka ktore same o siebie dbaja :mrgreen: :mrgreen: :twisted:

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 9 grudnia 2005, 18:30
przez KRISTOF
apropo domykania szyb z pilota czy jesli wkladajac kluczyk do zamka i przekreceniu w opor szyby sie opuszczaja to czy w aucie jest ten modul czy nie ?

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 9 grudnia 2005, 23:56
przez uki
generalnie to tak, musisz po prostu miec taką opcję w alarmie podpiętą pod domykanie

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 13 grudnia 2005, 15:06
przez przemek69
Tonny S napisał(a):
Asgaard napisał(a):ja tak miałem chyba 3x w audi... nie wiem jaka była reguła, ale chyba drzwi się zamykały zaraz po odpaleniu samochodu... wiem, że nieraz odpalałem samochód z otwartymi drzwiami, a później wysiadałem, no i przy zamknięciu drzwi musiałem lecieć do domu po drugie kluczyki, żeby samochód otworzyć...
Nie nie tak nie ma.


Ja się właśnie uporałem z centralnym zamkiem który zamykał mi samoczynnie wszystkie drzwi mimo, iż autko stało a miał ustawioną opcję na zamykanie przy 20km/h. Elektrycy Seata 5 godzin dumali co za jaja a na koniec kazali mi kupić moduł centralnego zamka prawych drzwi za 550plz. Jednak jako krakowski centuś wolałem wybebeszyć(rozkręcić) modulik sam i okazało się że jest wilgotna płytka układu scalonego, osuszyłem skręciłem , zaizolowałem obudowę i wszystko cycuś.

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 13 grudnia 2005, 23:21
przez Krzysztof
Te opcje są programowalne w module komfortu. W jednym kanale ustawia się zamykanie zamka do 15km/h inny to otwarcie zamka do wyjęciu kluczyka ze stacyjki, jeszcze inny to otwieranie zamka w dwóch krokach, najpierw drzwi kierowcy potem reszta.

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 13 grudnia 2005, 23:59
przez staszek
Przykładowe numery kodowania modułu komfortu


Funkcja 46 – moduł komfortu
Funkcja 07 – kodowanie
XXXXX
Wpisujemy kod. Kod odczytujemy ze starego modułu komfortu.
Przykładowe kody poniżej


Konfiguracja systemu samochodu

Zamek centralny, elektrycznie sterowane przednie szyby
Kod Otwarcie tylko drzwi kierowcy 00256
Otwarcie wszystkich drzwi 00257

Zamek centralny, elektrycznie sterowane przednie szyby, pamięć
Otwarcie tylko drzwi kierowcy 00258
Otwarcie wszystkich drzwi 00259
Zamek centralny, elektrycznie sterowane wszystkie szyby
Otwarcie tylko drzwi kierowcy 04096
Otwarcie wszystkich drzwi 04097
Zamek centralny, elektrycznie sterowane wszystkie szyby, pamięć
Otwarcie tylko drzwi kierowcy 04098
Otwarcie wszystkich drzwi 04099

Funkcja 06 – koniec

[ Dodano: Wto 13 Gru, 2005 ]
Dopasowanie systemu komfortu

Funkcja 46 – system komfortu
Funkcja 10 – dopasowanie
Kanał XX

Numer kanału

03 Automat.blokowanie drzwi po przekroczeniu przez samochód prędkości 15 km/h. wł=1
wył=0
04 Automatyczne odblokowanie zamków po wyłączeniu zapłonu.
wł=1
wył=0
05 Odłączenie czujników ochrony wnętrza po dwukrotnym naciśnięciu przycisku blokady drzwi.
wł=1
wył=0
06 Potwierdzenie sygnałem dźwiękowym podczas odblokowywania drzwi
wł=1
wył=0
07 Potwierdzenie sygnałem dźwiękowym podczas blokowania drzwi
wł=1
wył=0
08 Potwierdzenie kierunkowskazami podczas odblokowywania drzwi.
wł=1
wył=0
09 Potwierdzenie kierunkowskazami podczas blokowania drzwi
wł=1
wył=0


No i oczywiście każdy Leon wyposażony w przynajmniej elektryczne szyby przednie i c.zamek posiada moduł komfortu.

Pozdrawiam
Staszek

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 14 grudnia 2005, 09:16
przez oczkolek
A czy można zaprogramować tak aby był zamykany tylko bagażnik po przekroczeniu 15 km/h, a nie wszystkie drzwi i jednocześnie otwierany po wyjęciu kluczyka.

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 14 grudnia 2005, 12:07
przez czarek
witam . a jak sie to programuje i czym ??

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 14 grudnia 2005, 12:10
przez Tonny S
czarek napisał(a):witam . a jak sie to programuje i czym
VAG-iem i Staszek juz praktycznie wszystko opisal.

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 14 grudnia 2005, 15:16
przez Silver200
Roland napisał(a):oki - teraz tylko pozostaje ustalić czy w Toledo Signo był w standardzie taki moduł czy też nie (mam nadzieję, że serwis na podstawie VINu będzie w stanie mi to sprawdzić)

MOżesz sprawdzić to sam: opuść szybę, zamknij drzwi, włóż kluczyk do zamka i przekręć tak jak byś zamykał i przytrzymaj, po chwili szyby powinny się podnieść, wtedy znaczy, ze masz moduł komfortu. wtedy też można podpiąc domykanie szyb po włączeniu alarmu.

pozdro

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 14 grudnia 2005, 21:40
przez KRISTOF
oki to teraz pytanko kto jest z wawy i znalazlby chwile czasu zeby mi vagiem domykanie uruchomic, jakiegos dobrego browarka postawie w zamian ma sie rozumiec:D

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 14 grudnia 2005, 22:07
przez bacardi
ale mnie ucieszyliscie tym watkiem, bo do tej pory auto blokowalo mi sie kilka sekund po wlaczeniu zaplonu a nie po przekroczeniu X predkosci, dzieki czemu leonek raz juz sie sam zabunkrowal na swiatlach i z kluczykiem w stacyjce ;D Na szczescie to bylo u Dano pod warsztatem a nie pod jakims hipermarketem :]
Zaraz chyba pojde podpiac vaga :)

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 14 grudnia 2005, 22:37
przez staszek
bacardi napisał(a):ale mnie ucieszyliscie tym watkiem, bo do tej pory auto blokowalo mi sie kilka sekund po wlaczeniu zaplonu a nie po przekroczeniu X predkosci, dzieki czemu leonek raz juz sie sam zabunkrowal na swiatlach i z kluczykiem w stacyjce ;D Na szczescie to bylo u Dano pod warsztatem a nie pod jakims hipermarketem :]
Zaraz chyba pojde podpiac vaga :)


A masz założony dodatkowy alarm ??
Z tego co pamiętam to w kodowaniu modułu komfortu nie ma opcji zamykania po zapłonie - warunkiem jest właśnie uzyskanie przez samochód odpowiedniej prędkości.

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 14 grudnia 2005, 22:44
przez bacardi
staszek napisał(a):A masz założony dodatkowy alarm

tak, czy to oznacza, ze nie bede mogl tego wysterowac vagiem ? :(

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 14 grudnia 2005, 22:57
przez Roland
bacardi napisał(a):
staszek napisał(a):A masz założony dodatkowy alarm

tak, czy to oznacza, ze nie bede mogl tego wysterowac vagiem ? :(


Odblokować pewnie się da - ale będziesz musiał przeprogramować alarm, żeby nie zamykał centralnego. Ja właśnie zmieniłem w alarmie tak żeby jednak nie blokował drzwi i teraz muszę tylko gdzieś przeprogramować VAGa żeby zamykał po ruszeniu.

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 14 grudnia 2005, 23:19
przez bacardi
Roland, no nic, to sprobuje sie pobawic, mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie :]

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 15 grudnia 2005, 09:08
przez oczkolek
staszek, a czy można zaprogramować tak aby był zamykany tylko bagażnik po przekroczeniu 15 km/h, a nie wszystkie drzwi i jednocześnie otwierany po wyjęciu kluczyka.

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 15 grudnia 2005, 15:27
przez czarek
to to mam ale jak sie programuje zeby zamykal drzwi po pewnej predkosci

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 16 grudnia 2005, 22:35
przez colin23
Tonny S napisał(a):Jak masz dobry alarm to mozesz jeszcze ustawic domykanie szyb i szyberdachu z pilota.


Ale to wtedy ustawia sie vagiem gdzieś w modułach komfortu czy centralką alarmu? Bo standardowo domykanie jest tylko przy przekręceniu kluczyka?

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 17 grudnia 2005, 10:22
przez nixu
colin23 napisał(a):
Tonny S napisał(a):Jak masz dobry alarm to mozesz jeszcze ustawic domykanie szyb i szyberdachu z pilota.


Ale to wtedy ustawia sie vagiem gdzieś w modułach komfortu czy centralką alarmu? Bo standardowo domykanie jest tylko przy przekręceniu kluczyka?


Z tego co mi sie wydaje to trzeba osobny modul do domykania szyb, wtedy steruje nim alarm.

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 17 grudnia 2005, 11:16
przez uki
jezeli po przekreceniu kluczyka otwierasz/ zamykasz szyby to u mnie w fabii nie potrzeba byla zadnego dodatkowego modulu

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 17 grudnia 2005, 12:08
przez Roland
uki napisał(a):jezeli po przekreceniu kluczyka otwierasz/ zamykasz szyby to u mnie w fabii nie potrzeba byla zadnego dodatkowego modulu


W Toledo też obyło się bez dodatkowego modułu - po prostu w centralce alarmu wystarczyło coś odblokować/uruchomić i tyle :-)

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 17 grudnia 2005, 12:53
przez nixu
Ja niestety mialem dokladany modul, ale domyka wszystkie 4, ale panowie to tylko bajer 8)






...ale bardzo fajny bajer :wink:

moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 16 maja 2007, 15:12
przez wihr
witam wiem że było,bo było, ale chodzi mi o dodatkowe opisy kanałów w dopasowywaniu systemu komfortu, czy te opisywane przez staszka a tym ( viewtopic.php?t=3390&start=0 ) poście to wszystkie??? i kolejne banalne pytanie czy jak wkładając kluczyk i mocno go przekręcając domykają mi się szyby to mogę ustawić tak Vagiem żeby mi się domykały z ori kluczyka??? każdy pisze co innego!!! jeśli się da to proszę o wmiarę prosty opis jak to zrobić
pozdrawiam artur

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 16 maja 2007, 16:40
przez grzybek
czy jak wkładając kluczyk i mocno go przekręcając domykają mi się szyby to mogę ustawić tak Vagiem żeby mi się domykały z ori kluczyka?

jesli chodzi Ci o domykanie przyciskiem w ori kluczyku to: NIE da rady. modul komfortu w seacie tej opcji nie posiada.

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 16 maja 2007, 19:45
przez Tonny S
wihr, jeszcze raz i bedzie OPR !

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 3 lutego 2008, 00:03
przez aird23
Wracając do tego tematu po dość długim czasie mam pytanie odnośnie wskaźników!
A dokładniej - w niektórych autach jest tak że po włączeniu zapłonu wskazówki obrotomierza, prędkościomierza, temperatury i paliwa przesuwają się od 0 do max. wartości i z powrotem. Czy da się takie coś zrobić w Leonie?

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 3 lutego 2008, 00:16
przez Kozak
aird23, w Leonie można zrobić coś takiego VAG-iem , tzw. test zegarów

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 3 lutego 2008, 10:24
przez aird23
A może ktoś wytłumaczy jak to się dokładnie robi, bo szczerze mówiąc ten efekt bardzo mi sie podoba.

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 3 lutego 2008, 10:27
przez Kozak
aird23, ale to nie tak ze przy każdym przekręceniu kluczyka wskazówki Ci się ruszają , można coś takiego zrobić ale tylko w celu sprawdzenia zegarów po podłączeniu VAGa

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

PostNapisane: 4 lutego 2008, 09:53
przez Marcin_TDI
jest to bardzo ciezko, ale jak to Toora powiedzial... da sie to zrobic tylko trzeba czasu i checi, tym modulem co siedzi w zegarach podobno da sie pralka nawet sterowac :)
ale sam napewno nic nie zrobisz,..