Klima zamiast chłodzić cały czas grzeje na L0 i H1!!

Witam!
Mój problem z klimą zaczął sie gdy po nieustanym ustawianiu jej w pozycji chłodzenia przyszedł pierwszy poranny chłód i trzeba było się dogrzać. Mianowicie po rozgrzaniu silnika zauważyłem że z kratek leci cały czas chłodne powietrze, więc ustawiłem klimę na MAX CIEPŁO, wtedy sie przemogła i buchnęła ciepłym powietrzem, ale gdy w południe chciałem schłodzić wnętrze ta ciągle daje gorącym powietrzem. Chciałem sprawdzić jak się zachowuje ustawiając sterownik MAX na ZIMNO a tu z kratek ciągle gorące powietrze, nie jakieś tam letnie tylko takie samo jak w pozycji MAX CIEPŁO.
Auto to LEON ASV
-klima nabita wiosną
-filtr p.pyłkowy zmieniany
-odgrzybiana na własna rękę sprayem typu plak
-sprężarka się załącza, wentylatory też, rurki klimy chłodne
-na panelu klimy brak błędów (chciałem sprawdzić kodem 01 DTC)
-niestety nie mogę sprawdzić błędów klimy swoim VAGiem, nie łączy się z tym sterownikiem, za dużo błędów w połączeniu, w ostateczności pojadę do jakiegoś magika, ale nie ukrywam że mam większe zaufanie do ludzi z klubu niż do fachmanów z mojej okolicy
Moje spostrzeżenia są takie jakby coś się zablokowało lub jakiś sterownik nie otwierał klapki od zimnego powietrza.
Proszę o wasze spostrzeżenia i pomysły rozwiązania tego problemu. Nie mam oporów przed próbą samodzielnego wykonania tej naprawy proszę tylko o jakieś wskazówki bo nie miałem jeszcze wątpliwej przyjemności rozbierania nagrzewnicy.
Z góry wielkie dzięki!!
Mój problem z klimą zaczął sie gdy po nieustanym ustawianiu jej w pozycji chłodzenia przyszedł pierwszy poranny chłód i trzeba było się dogrzać. Mianowicie po rozgrzaniu silnika zauważyłem że z kratek leci cały czas chłodne powietrze, więc ustawiłem klimę na MAX CIEPŁO, wtedy sie przemogła i buchnęła ciepłym powietrzem, ale gdy w południe chciałem schłodzić wnętrze ta ciągle daje gorącym powietrzem. Chciałem sprawdzić jak się zachowuje ustawiając sterownik MAX na ZIMNO a tu z kratek ciągle gorące powietrze, nie jakieś tam letnie tylko takie samo jak w pozycji MAX CIEPŁO.
Auto to LEON ASV
-klima nabita wiosną
-filtr p.pyłkowy zmieniany
-odgrzybiana na własna rękę sprayem typu plak
-sprężarka się załącza, wentylatory też, rurki klimy chłodne
-na panelu klimy brak błędów (chciałem sprawdzić kodem 01 DTC)
-niestety nie mogę sprawdzić błędów klimy swoim VAGiem, nie łączy się z tym sterownikiem, za dużo błędów w połączeniu, w ostateczności pojadę do jakiegoś magika, ale nie ukrywam że mam większe zaufanie do ludzi z klubu niż do fachmanów z mojej okolicy
Moje spostrzeżenia są takie jakby coś się zablokowało lub jakiś sterownik nie otwierał klapki od zimnego powietrza.
Proszę o wasze spostrzeżenia i pomysły rozwiązania tego problemu. Nie mam oporów przed próbą samodzielnego wykonania tej naprawy proszę tylko o jakieś wskazówki bo nie miałem jeszcze wątpliwej przyjemności rozbierania nagrzewnicy.
Z góry wielkie dzięki!!