Strona 1 z 1

Wykres auta (innej marki :x) proszę o poradę...

PostNapisane: 9 października 2007, 07:32
przez vti81
Jako, że aktualnie jestem kierownikiem pojazdu innej marki, więc nawet nie próbuje wklejac swojego wykresu w dziale "Wykres" :-) ale mam do WAS prośbę - hamowałem sobie wczoraj swój pojazd 320d - 150 KM turbodiesel common rail, i nie wiem jak to się ma do działania silnika, czy jego parametry są poprawne moc, NM itd.. Auto jest z 2002 162tyś przebiegu wyszło mi 153,9 KM moment obrotowy ok 360NM, nie wiem jednak jak to się ma do wykresów (seryjnych) WASZYCH Leonów. Te wartości są wyższe niż seryjne parametry niższe? takie same? Wyższa moc, która wyszła u mnie mówi "coś" kondycji silnika?
Pozdrawiam.

Re: Wykres auta (innej marki :x) proszę o poradę...

PostNapisane: 9 października 2007, 07:59
przez dave
vti81, przeciez tu masz dzial wykresy mozesz sobie porownac http://www.leonclub.pl/forum/viewforum.php?f=5 ;)

Re: Wykres auta (innej marki :x) proszę o poradę...

PostNapisane: 9 października 2007, 08:51
przez Streat
vti81, nie wiem co za sens jest porównywać dwie różne konstrukcje silników ;)
I w ogóle o co pytasz ? Seryjne ARL (czyli też 150 KM jakby ktoś nie wiedział jeszcze...) w Leonie potrafią mieć w serii ponad 160 KM a nawet niektóre ponad 170 (ale to rzadkość). Większość TDI ma w serii gift tak do +10% i czasem więcej ;)

Co do Twojego silnika to porównaj go z wykresami innych BMW bo tutaj to raczej się nie dowiesz czy parametry odstają względem innych 2.0 d

Re: Wykres auta (innej marki :x) proszę o poradę...

PostNapisane: 9 października 2007, 11:47
przez vti81
Dzieki za odpowiedzi, porównywałem sobie właśnie z ARL-kami, ale też tak sądze, że to troszkę bezsens, bo to dwie zupełnie różnie konstrukcje. Najwiekszą jednak ciekawostką jest fakt, że wyszło mi 357Nm przy 2677rpms :zdziwko: co wydaje mi się trochę dziwne jak na diesla i to chciałem niejako porównać tworzac ten temat. Wysokość obrotowa troszkę mi się nie zgadza, gdyz diesel powinien mieć ten moment nieco niżej, czy się mylę? Wg. danych fabrycznych powinno to byc 330Nm/2000 obrotów. Co to może byc za objaw? Mozna to jakos elektronicznie wystroić? Jesli to coś może pomóc to wymieniałem ostatnio turbo...Doradzccie bo wy w dieslach obeznani.... :yes: