Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Gwizd turbiny w głośnikach

Podforum związane tylko i wyłącznie z nagłosnieniem w naszych samochodach

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Gwizd turbiny w głośnikach

Postprzez Arczii » 17 maja 2017, 20:36

Tak jak w temacie po zmianie wzmacniacza z mniejszego który tylko zasilał tube na większy który zasila zestaw odseparowany na przodzie, plus tył tuba wemacniacz ma podpięty plus i minus z akusia... podczas jazdy i normalnego słuchania muzyki słychać gwizd turbiny ..... :cry: jest to bardzo uciążliwe na dłuższa metę .... miał ktoś taki problem ?? Wie ktoś jak i co z czym to się je ?

Help me !
Zobacz Profil
Arczii
Sport
Sport
 
Posty: 572
Dołączył(a): 8 lutego 2014, 17:58
Lokalizacja: PL
Auto: Leon
Silnik: turbo diesel inny

Reklama

Re: Problem... Gwizd turbiny w głośnikach Help

Postprzez [gypsymh] » 17 maja 2017, 22:00

To nie gwizd turbiny, lecz zakłócenia z alternatora. Trzeba dołożyć kondensator prawdopodobnie.
M@r[!n LEON 1M- repels ARL+++by Kobzyr/brakes 312-256/dual Flash-Multimap/full fis/podwójne kierunki
LEON 5F CUPRA 280 2.0TFSI/DSG/BLACK PERFORMANCE/ORANGE PAKIET
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
[gypsymh]
Sport
Sport
 
Posty: 505
Dołączył(a): 24 czerwca 2013, 23:33
Lokalizacja: Małopolska
Auto: LEON 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: Problem... Gwizd turbiny w głośnikach Help

Postprzez Arczii » 17 maja 2017, 22:03

[gypsymh] napisał(a):To nie gwizd turbiny, lecz zakłócenia z alternatora. Trzeba dołożyć kondensator prawdopodobnie.


A mogą być jakieś inne przyczyny ?? CZy to pewne ze wymagany jest kondensator
Zobacz Profil
Arczii
Sport
Sport
 
Posty: 572
Dołączył(a): 8 lutego 2014, 17:58
Lokalizacja: PL
Auto: Leon
Silnik: turbo diesel inny

Re: Problem... Gwizd turbiny w głośnikach Help

Postprzez MrSiara » 17 maja 2017, 22:51

przyczyn niestety moze byc sporo od alternatora poprzez zlej jakosci kable zle rozlozenie kabli az nawet po to ze ktorys z elementow jest uszkodzony
Zobacz Profil
MrSiara
TopSport
TopSport
 
Posty: 1080
Dołączył(a): 20 stycznia 2011, 22:19
Lokalizacja: Dębica
Auto: Leon

Re: Problem... Gwizd turbiny w głośnikach Help

Postprzez Tracer2 » 18 maja 2017, 05:35

To od alternatora na 100% . Pomaga filtr zasilania radia do kupienia w internecie.
Leon II 1,6 CAYC 147 KM by Vtec, prowadzi WAZE i AM XL 6.25 , VW Caddy SDI 1,9 KAT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tracer2
FR
FR
 
Posty: 1796
Dołączył(a): 4 lutego 2011, 05:40
Lokalizacja: W-wa
Region: mazowieckie
Auto: Leon II TDI
Silnik: CDLD 2.0

Re: Problem... Gwizd turbiny w głośnikach Help

Postprzez Arczii » 18 maja 2017, 07:19

Plus minus leci od akusia lewa strona i jeden kabel głośnikowy , wszystkie 3 rca lecą prawa strona i kabel głośnikowy, wszystkie kable sa nowe nic nigdzie nie potrzebnie dotyka
Zobacz Profil
Arczii
Sport
Sport
 
Posty: 572
Dołączył(a): 8 lutego 2014, 17:58
Lokalizacja: PL
Auto: Leon
Silnik: turbo diesel inny

Re: Problem... Gwizd turbiny w głośnikach Help

Postprzez czaszunia1 » 18 maja 2017, 15:09

Najprostrza metoda to pusc drugie rca luzno po samochodzie od radia do wzmacniacza i zobaczysz co i jak. Zaden kondensator nie pomoze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
czaszunia1
Stella +
Stella +
 
Posty: 45
Dołączył(a): 24 marca 2017, 21:35
Lokalizacja: Lublin
Auto: Seat Leon II
Silnik: benzyna 1.6 8V

Re: Problem... Gwizd turbiny w głośnikach Help

Postprzez MrSiara » 18 maja 2017, 16:28

Tracer2, i tu sie z Tobą nie zgodze bo jest wiele czynnikow przez ktore moze byc taki objaw jak swist. Jesli chcesz wykluczyc alternator poprostu trzbea go odpiac i odpalic auto jesli beda swisty to trzeba szukac cos innego jak swist sie uspokoil tzn ze altek jest problemem
Zobacz Profil
MrSiara
TopSport
TopSport
 
Posty: 1080
Dołączył(a): 20 stycznia 2011, 22:19
Lokalizacja: Dębica
Auto: Leon

Re: Problem... Gwizd turbiny w głośnikach Help

Postprzez Tracer2 » 18 maja 2017, 19:10

Może i kilka % , ale od czego ? Indukcja na wejście m.cz. WM ? Regulator pracuje ze zmienną częstotliwością i zasilanie buja się np. 0,1 V +/- od napięcia np 13,5. No chyba ze masy są słabe i zamykają się zamiast po nadwoziu to właśnie po kablach m.cz. A moze to altek Valeo ?
W mojej opinii one są bardziej awaryjne niz Boscha. Tak czy siak tropy wiodą do alternatora lub.... akumulatora, który oprócz tego ze jest w instalacji rezerwuarem energii, ale tez tłumi zakłócenie i przepięćia. Nie każdy wie , że przy odpieciu aku na pracującym silniku przepięcia mogą sięgać kilkuset Voltów.
Leon II 1,6 CAYC 147 KM by Vtec, prowadzi WAZE i AM XL 6.25 , VW Caddy SDI 1,9 KAT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tracer2
FR
FR
 
Posty: 1796
Dołączył(a): 4 lutego 2011, 05:40
Lokalizacja: W-wa
Region: mazowieckie
Auto: Leon II TDI
Silnik: CDLD 2.0

Re: Problem... Gwizd turbiny w głośnikach Help

Postprzez czaszunia1 » 18 maja 2017, 20:09

Panowie przestancie wrozyc z niczego. Sa tylko 2 opcje, albo rca sieja i zbieraja zaklucenia albo uwalila sie masa rca w radiu bo i to tez skutkuje piskiem. Rozwiazania sa proste, puscic rca na sztuke luzno i sprawdzic. Jesli zadziala to jest rozwiazanie. Jesli nie pomoze to zostaje sprawdzenie masy rca w radyjku.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
czaszunia1
Stella +
Stella +
 
Posty: 45
Dołączył(a): 24 marca 2017, 21:35
Lokalizacja: Lublin
Auto: Seat Leon II
Silnik: benzyna 1.6 8V


Powrót do Car Audio, CB, Nawigacja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość