Strona 1 z 1

zamiana RNS 510 na RNS 310

PostNapisane: 18 listopada 2012, 00:41
przez boguś58
Witam, posiadam Leona z kwietnia 2008 roku. Seryjnie auto wyszło z radiem RNS 510 ( 5P0035680A ), niestety zostało skradzione. Postanowiłem kupić takie samo używane radio, lecz okazuje się że z dostępnością RNS 510 dedykowanego do seata jest baaardzo trudno ( w przeciwieństwie do RNS 510 dla Vw). Znalazłem w dobrej cenie RNS 310 (seat). Zanim je zakupie chciałbym sie dowiedzieć parę rzeczy, w związku z tym proszę wszystkich którzy mają o tym jakieś pojęcie o odpowiedź na moje pytania:
1. Jaka jest różnica między RNS 510 a RNS 310 ( poza wielkościa ekranu,braku DVD,braku możliwości oglądania tv, braku wbudowanej pamięci HDD - o tych czterech różnicach wiem) ?
2. Czy moduł blotooth który został nie skradziony :-D będzie kompatybilny z RNS 310?
3. Czy bedzie trzeba kodować radio
4. Czy wszystkie funkcje kierownicy multifunkcyjnej będą działać?
5. Słyszałem o rozładowywaniu się akumulatora, ale nie wiem czy to w tym przypadku tez mnie to może czekać
6. Czy kompas przy zegarach na desce rozdzielczej będzie aktywny.
7. Ogólnie o jakie funkcje jest uboższe radio RNS 310 od RNS 510.
Jeśli zakupię jednak RNS 510 ( ale od Vw ) to czy nie będzie żadnych problemów z instalacją tego radia w moim samochodzie.
Z góry dziękuje za odpowiedź.

-- 18 listopada 2012, 00:41 --


Re: zamiana RNS 510 na RNS 310

PostNapisane: 18 listopada 2012, 19:34
przez wiechec89
Większość użytkowników montuje w swoich Seat'ach RNS 510 od VW. Z instalacja nie będzie żadnych problemów. Tutaj masz temat o RNS 510 viewtopic.php?f=19&t=32328&

Re: zamiana RNS 510 na RNS 310

PostNapisane: 27 listopada 2012, 17:06
przez dato
Wersja VW różni się logiem na starcie i tym, że karta SD nie jest wykastrowana z oprogramowania. A z różnic do 310 to chyba istotna jest jeszcze dostępność map - do 510 zdecydowanie łatwiej o aktualizacje. Moduł BT i kierownica powinny działać bezproblemowo, na 90% nie trzeba będzie kodować (tak z pamięci).