
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
- tak jest . Nie mam (jeszcze) fotek tych pierscieni i faktycznie są one cholernie ważne. Nakładamy je na glosnik a zakładany na dzwi boczek dociska je i uszczelnia powierzchnię pomiędzy nimi- (glosnik/boczek) Całosc cisnienia akustycznego wytworzonego przez głosnik idealnie kierowane jest do srodka pojazdu a nie rozchodzi sie w przestrzeni pomiędzy boczkiem a wzmocnieniem. Jutro wykombinuję jakieś foty . Marcin - dzięki.marcinl00 napisał(a):co do relacji nie ma tam pokazanych gumowych pierscieni dystansowych ktore sa cholernie wazne jak sie sam prfzekonalem. dzwiek nie ucieka Nam w boczek tylko jest wypychany do wnetrza auta.
Orzeł napisał(a):mam dylemat czy wyciszenie przyklejać na drzwi czy na tą blache, do której montowany jest głośnik??
silver_leon napisał(a):Całosc cisnienia akustycznego wytworzonego przez głosnik idealnie kierowane jest do srodka pojazdu a nie rozchodzi sie w przestrzeni pomiędzy boczkiem a wzmocnieniem
leem napisał(a):Jeszcze mam jedno pytanko... Czy można kleić mate bez zmiany pierścieni
Hugo26 napisał(a):np.: http://www.allegro.pl/item107627164_wyc ... ocja_.html
silver_leon napisał(a):nie widze na nich aluminiowego wzmocnienia , które bez tapicerki boczku drzwi pracuje już jak pudło rezonansowe.
Tymon napisał(a):silver_leon napisał(a):nie widze na nich aluminiowego wzmocnienia , które bez tapicerki boczku drzwi pracuje już jak pudło rezonansowe.
A masz może fotkę jak to wygląda, to powiem Ci czy to mam czy nie.
Tymon napisał(a):silver_leon napisał(a):nie widze na nich aluminiowego wzmocnienia , które bez tapicerki boczku drzwi pracuje już jak pudło rezonansowe.
A masz może fotkę jak to wygląda, to powiem Ci czy to mam czy nie.
uki napisał(a):2a ew. Pierścienie z plastyku - w norauto (jakiś konkretny typ?)
uki napisał(a):Na ile maty ograniczają ponowne dostanie się do blachy? Czy łatwo jest je usunąć w przypadku wymiany szyby itp?
Nexus6 napisał(a):z "hardcorowego" wytłumiania
marcinl00 napisał(a):o kurcze. ile teraz auto wazy![]()
![]()
uki napisał(a):Panowie, przeczytałem wszystkie powyższe posty i chcąć wygłuszyć matami drzwi muszę:
1 Zakupić maty gąbkę
2 Pierścienie z MDF - tylko gdzie?
2a ew. Pierścienie z plastyku - w norauto (jakiś konkretny typ?)
3 Zdjąć boczek
4 Jeżeli zostaje przy seryjnym pierscieniu i glośniku to oklejam wszystko wokół matami
4a Jezeli nie to rozwiercam nity i wymieniam piersnień lub/i głośnik
4b Przykrecam srubami do blachy
5 Okleić matami blachę wszędzie gdzie się da
6 Okleic boczek gąbką
7 Założyć boczek
Czy to wszystko?
Gdzie poza netem (Warszawa) kupię maty i gąbki?
Pytanie na koniec:
Na ile maty ograniczają ponowne dostanie się do blachy? Czy łatwo jest je usunąć w przypadku wymiany szyby itp?
garvej napisał(a):a gdzie mozna kupic maty app w wawie i po ile?
silver_leon napisał(a):Dążąc do doskonałości na pewno trzeba bedzie zmienic fabryczne kabelki glosnikowe na inne o mniejszych oporach w transmisji prądu (beztlenowe lub inne specjalistyczne) a juz nie wspomne o zasileniu glosników ze wzmacniacza a nie z radyjka, ospowiedniego zasilenia wspomnianego wzmacniacza , jako wypełnienia zamonotwania urządzenia emitującego dziwęki sub niskotonowe (skrzynia,tuba,zabudowa) itp.... Ale to juz kolejne wydatki ... choc znowu bedziesz słyszał różnice !
Marcin_TDI napisał(a):scalilem temat azeby bylo to wszystko w jednym...
nie wiem jak u CIEBIE ale u mnie drza spinki zdezaka i lotki nad szyba. plastiki w bagazniku raczej bas zaglusza i nie zauwazylem nic takiego ale mysle ze tam jest duza przestrzen i to juz trzeba jakas "watolina wypchac" zeby tez za ciezka klapa sie nie zrobila...
Powrót do Car Audio, CB, Nawigacja
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości