Strona 1 z 5

Wyciszanie????

PostNapisane: 1 czerwca 2006, 10:07
przez vitek777
Mam propozycje zeby w jednym temacie np w tym wymieniac czesci (i też materiały które nam w tym pomogą) które mozna usztywnic wytumic zeby nie "pierdziały" i nie zaguszały naszego pieknego audio np. wczoraj nawciskałem przy kazdych dzwiach pod silniczek od szyb gobki i juz to wszystko lepiej pracuje oczywiscie to nie jest jakos profesjonalnie ale zawsze cos. Jezeli temat nie pasuje i jest beznadziejny to mozecie odrazu kasowac :-D

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 1 czerwca 2006, 18:04
przez leem
Też jestem zainteresowany tym tematem !!
Chciałbym wygłuszyć drzwi bo teraz bardziej słychać mnie na zewnątrz niż w środku :/
czy ktoś robił taką operacje??
jaki to jest koszt i jakich użyliście materiałów!!
:?

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 1 czerwca 2006, 20:18
przez mm.max
Cześć. Jutro Silver_leon wkleji fotorelacje z wyciszania drzwi .... ale ten temat juz był na forum. Użyj szukajki może się uda ....

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 1 czerwca 2006, 20:39
przez gajdar

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 2 czerwca 2006, 02:49
przez Marcin_TDI
informacja dla uzytkownikow leonow z Warszawy. u Dominika z Seat Napinator w bokserska autoserwis jest do kupienia rolka maty wygluszajacej za 160zl :-D i podobno na wszystkie czworo drzwi starczy. cena mysle ze jest dobra. temat zostaje bo jest baaaardzo wazny przy rozbudowanym audio. samego mnie to czeka lada tydzien.

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 2 czerwca 2006, 07:13
przez leem
marcinl00, a gościu wysyła paczkami te maty ?? daj jakieś namiary

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 2 czerwca 2006, 13:20
przez Silver
Mam nadzieje, że wybaczycie mi ten nietakt, ale niestety nie jest to relacja z wygłuszania Leonka... lecz Passat B5 jest dokładnie takim samym ustrojstwem jak Leszek ( dokładnie te samie pierscienie dystansowe montowałem do swojego pojazdu i nawet takie same głosniczki) . Technologia i zasada postępowania jest identyczna . Nawet zapinki linki, ori głosniki , sipnki boczków i wtyczki są takie same. Leszek = Pasat.

gajdar napisał(a):leem,

viewtopic.php?t=2950


gajdar -ja robie to troszke inaczej . Sorki za okrojony materiał , ale dopiero 2 dnia pomyślałem o tym,aby wziąść aparat ze soabą .

Materiały potrzebne:
-mata głusząca sredniej grubości około 20 arkuszy
-szuszarka do włosów(można podprowadzić zonie/mamie/kochance) lub opalarka
-pierscienie dystansowe , głosniki
-wkręty i blaszki mocujące lub nity i nitownica
- kpl. nowych spinek mocujących boczek

Początek (demontaż boczku ) proszę zapożyczyć od gajdara , natomiast ja kleję maty głuszące na aluminiowe wzmocnienie ... jak na fotkach poniżej .

Drzwi tylne po przyklejeniu mat:
Obrazek
Obrazek

Drzwi po zdjęciu tapicerki:
Obrazek

Miejsce na ori głosnik: !!! uwaga na wycięcie widoczne w górnej części - punkt ustalający położenie głosnika lub pierscienia dystansowego.
Obrazek

Widok po założeniu ori glośnika:
Obrazek
Obrazek

Drzwi gotowe do klejenia mat.
Obrazek

Powypinac zatrzaski mocujące kable . Należy odtłuścic (zmywaczem do hamulcy lub benzyną ekstrakcyjną) powierzchnie na które będziemy naklejać maty . Maty oraz powierzchnie nagrzac dobrą suszarką do włosów wzglednie opalarką. Tylko cieple maty są plastyczne i daja się formować. UWAGA-mata po nagrzaniu i wystygnięciu traci elastycznośc i bedzie sie łamac. Najlepiej operacje klejenia wykonywac przy słonecznej pogodzie i temperaturze powyżej 15-18 stopni.

Klejenie:
Obrazek

Przeciąganie kabla głosnikowego:
Obrazek

Drzwi przednie z założonym boczkiem. Widoczny tylko inny kolor membrany głosnika:

Obrazek
Obrazek

Kabel zasilający + obudowa bezpiecznika przygotowane do podłączenia: UWAGA - bezpiecznik zakładac możliwie najblizej akumulatora. Przy przejściu przez scianę grodziową lub inne profile metalowe stosowac izolatory/przelotki gumowe !!!
Obrazek


Radio klienta:
Obrazek

Kabel zasilający:
Obrazek

Zamontowane głosniczki:
Obrazek
Obrazek


Sorki za jakośc zdjęc - następnym razem będą lepsze.


Edit By Oczkolek

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 2 czerwca 2006, 22:58
przez Marcin_TDI
jestem pod wrazeniem relacji 8)

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 2 czerwca 2006, 23:05
przez Tonny S
Jesli profesjonalizm tego topicu bedzie dalej na takim poziomie to zaluje, ze dopiero teraz powstal :wink: :oops: :mrgreen:

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 4 czerwca 2006, 23:58
przez Marcin_TDI
leem, przepraszam za ociaganie ale nie zauwazylem Twojego posta. raczej nie wysle tego ale jak bede jechal po swoja mate to moge Ci kupic i wyslac wtedy.. co do relacji nie ma tam pokazanych gumowych pierscieni dystansowych ktore sa cholernie wazne jak sie sam prfzekonalem. dzwiek nie ucieka Nam w boczek tylko jest wypychany do wnetrza auta.

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 5 czerwca 2006, 01:15
przez Kozak
leem jeżeli chcesz to moge Ci dać namiar na producęta takich mat ( APP ) , oni są z czwy !!!!!! bez problemu kupisz w detalu

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 5 czerwca 2006, 08:09
przez Orzeł
patrząc na wasze relacje mam dylemat czy wyciszenie przyklejać na drzwi czy na tą blache, do której montowany jest głośnik??

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 5 czerwca 2006, 10:05
przez leem
Orzeł, Ja również mam ten dylemat.

A można przykleić na blache drzwi i na wyciszenie ??

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 5 czerwca 2006, 10:59
przez Marcin_TDI
na drzwi nie trzeba. przyklejamy maty tylka na ta blache tam gdzie jest mechanizm podnoszenia szyb itd..

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 5 czerwca 2006, 11:00
przez Silver
marcinl00 napisał(a):co do relacji nie ma tam pokazanych gumowych pierscieni dystansowych ktore sa cholernie wazne jak sie sam prfzekonalem. dzwiek nie ucieka Nam w boczek tylko jest wypychany do wnetrza auta.
- tak jest . Nie mam (jeszcze) fotek tych pierscieni i faktycznie są one cholernie ważne. Nakładamy je na glosnik a zakładany na dzwi boczek dociska je i uszczelnia powierzchnię pomiędzy nimi- (glosnik/boczek) Całosc cisnienia akustycznego wytworzonego przez głosnik idealnie kierowane jest do srodka pojazdu a nie rozchodzi sie w przestrzeni pomiędzy boczkiem a wzmocnieniem. Jutro wykombinuję jakieś foty . Marcin - dzięki.

Dylemat - Teoretycznie można ale.... nie robiłęm tak nigdy i nie mam bordowego pojęcia jaki to może przynieśc efekt. Sądze,że dla przeciętnego audiofila nie będzie dużej różnicy ale może niech ktos spróbuje zdublowac wyciszanie. Przy klejeniu mat na drzi prosze pamiętajcie o drożnosci kanałów odprowadzających wodę z drzwi !!!

P.S>Jak położycie drugie tyle mat i pojazd nabierze masy .... i lipa z dobrych czasów (jak u mnie) :|

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 5 czerwca 2006, 11:03
przez mm.max
Orzeł napisał(a):mam dylemat czy wyciszenie przyklejać na drzwi czy na tą blache, do której montowany jest głośnik??

Największy rezonas będzie robiła blacha wzmacniająca czyli ta do której sa przykręcony głośnik i mechanizmy opuszczania szyb itp itd wiec przy zastosowaniu komponentów tej średniej klasy nie ma potrzeby kleić wnętrza drzwi.

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 5 czerwca 2006, 11:05
przez Marcin_TDI
chyba ze jak ktos sie uprze bardzo moze tak pasta gluszaca te drzwi obleciec ale nie wiem jaki to efekt przyniesie

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 5 czerwca 2006, 20:49
przez leem
Jeszcze mam jedno pytanko... Czy można kleić mate bez zmiany pierścieni ??
wyjaśnijcie mi jeszcze jak to jest z tymi pierścieniami!! mam kupowac nowe czy te zostawiam tak jak są ??

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 5 czerwca 2006, 22:34
przez Hugo26
Drgania z blachy będą się przenosić na obicie drzwi (tapicerkę). Dodatkowo do w.w. mat polecam zdecydowanie kupienie wyciszających pianek, które należy przykleić do tapicerki drzwi.
np.: http://www.allegro.pl/item107627164_wyc ... ocja_.html

Dzięki temu drzwi będą "cichutkie" oraz nie będzie słychać trzeszczenia tapicerki.
Oklejcie tym drzwi i dla przykłądu popukajcie w twardą tapicerkę. Efekt jest ciekawy....
I jeszcze jedna sprawa. Oryginalny dystans proponuje okleić od wewnątrz wyciszającą pianką, która zniweluje drgania promieniujace do drzwi. Ponadto polecam przykręcić głośnik na pierścień posmarowany wczęśniej np. silikonem. Silikon uszczelni i sprawi, ze drgania będą jeszcze mniejsze. Jak to zrobicie to oryginalne głośniczki zagrają naprawdę pięknie, jedynie wysokotonowe można zastąpić np. DLS UR1 :)
Pozdraiwam
PK

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 5 czerwca 2006, 22:38
przez Marcin_TDI
sluchaj. jesli wymieniasz seryjne glosniki na jakiekolwiek inne musisz dokupic pierscienie pod nowe glosniki (tu masz 2 opcje - albo plastikowe - koszt ok 30zl, albo np z MDF-u - koszt duzo wiekszy) roznica jest niewielka a nawet moge stwierdzic smialo i mam nadzieje ze nikt nie zaprzeczy przy glosnikach sredniej klasy nie ma zadnej roznicy. ja mam bynajmniej plastikowe pierscienie z NORAUTO i spisuja sie super. a mowa wczesniej byla o pierscieniach gumowych ktore sa seryjnie wlozone juz. podczas wymiany glosnikow wyjmujesz je i potem nalezy je spowrotem "wpasowac" tak jak to Jacek napisal po to aby :
silver_leon napisał(a):Całosc cisnienia akustycznego wytworzonego przez głosnik idealnie kierowane jest do srodka pojazdu a nie rozchodzi sie w przestrzeni pomiędzy boczkiem a wzmocnieniem


trzeba tam pokombinowac zeby sie trzymaly jakos bo nie maja zadnych mocowan. ja mam obkrecone izolacja dobrze i roznica jest niesamowita choc jak zdejmie sie boczek nie wyglada to estetycznie. rowniez postaram sie wkleic jakies foty niedlugo jak bede cos roil przy aucie.
CZYLI odpowiadajac na Twoje pytanie
leem napisał(a):Jeszcze mam jedno pytanko... Czy można kleić mate bez zmiany pierścieni


jesli chcesz zostac przy seryjnych glosnikach to kleisz ta blache bez wymiany pierscieni a jesli wymieniasz glosniki to kupujesz nowe pierscienie i rowniez kleisz tak samo jak seryjne wtedy. mam nadzieje ze rozwialem watpliwosci - jak cos to pytaj smialo - postaramy sie pomoc. :-D

[ Dodano: Pon 05 Cze, 2006 ]

a duzo to wazy w kg ?? :mrgreen: :mrgreen: czy to jest taka gabka tylko leciutka ??

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 6 czerwca 2006, 07:07
przez leem
Dzięki za pomoc :-D :-D

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 6 czerwca 2006, 11:10
przez Tymon
Wymiana samych pierścieni pod głośniki na pierścienie z MDF-u plus wygłuszenie daje ogromną różnicę :!: nawet bez wzmacniacza ma tak mój znajomy i jest PRZEPAŚĆ :!:

Ja u siebie mam zrobione Audio w taki sposób,
Do wygłuszenia użyłem mat:
Obrazek
Zastosowałem panele z MDF-u
Obrazek
Wooferki AD
Obrazek
Wooferek po spasowaniu:
Obrazek
Wysokotonówki wstęgi GRADIENT GRT85
Obrazek
Wzmak to udimension jr 5.4 i Subwoofer Hertz ES250 a radyjko to Nakamichi CD400

Wszystkie sprawy z audio robiłem tu: http://www.audiocar.pl/ Paweł.
Masta :-)

Wiem że to nie Leon, ale może się przydać.

Pozdrawiam
Tymon

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 6 czerwca 2006, 18:38
przez Hugo26
MARCINI00
jest lekka jak piórko.....:)

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 7 czerwca 2006, 08:29
przez Silver
Zeby nie kombinować tak jak " Tymon " w naszym przypadku (Leon/Toledo/Golf/Passat) możemy zastosować gumowy pierścien uszczelniający (nie mylic z pierscieniem dystansowym - tzw:"dystansem"zakładanym pod głosnik ) zakladając go pomiędzy glosnik (na głosnik)a boczek drzwi. (tym miEkkim do boczku)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Swego czasu w Kieleckim ASO(jak jeszcze istniało) zaopatrzyłem sie w kpl "gumek" za "flaszke". Pierscienie gumowe stanowią fabryczne wyposarzenie systemu audio - każy fabryczny Leszek powinien miec je założone !!!

Tymon - pamiętaj ,że twoje drzwi są inne konstrukcyjnie .... nie widze na nich aluminiowego wzmocnienia , które bez tapicerki boczku drzwi pracuje już jak pudło rezonansowe.

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 7 czerwca 2006, 11:02
przez Tymon
silver_leon napisał(a):nie widze na nich aluminiowego wzmocnienia , które bez tapicerki boczku drzwi pracuje już jak pudło rezonansowe.

A masz może fotkę jak to wygląda, to powiem Ci czy to mam czy nie.

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 7 czerwca 2006, 12:56
przez Silver
Tymon napisał(a):
silver_leon napisał(a):nie widze na nich aluminiowego wzmocnienia , które bez tapicerki boczku drzwi pracuje już jak pudło rezonansowe.

A masz może fotkę jak to wygląda, to powiem Ci czy to mam czy nie.



Zdjęcie nr: 3 i 4 z fotorelacji na poprzedniej stronie.

Tak - przednie oraz tylne drzwi mają taką sama konstrukcje. ( i blachę wzmacnijącą)

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 7 czerwca 2006, 13:27
przez Tymon
silver_leon, z przodu jest tak samo :?:

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 7 czerwca 2006, 15:44
przez Marcin_TDI
tyl i przod tak samo wyglada. jest blacha (srebrna albo czarna)

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 13 czerwca 2006, 07:20
przez Nexus6
Tymon napisał(a):
silver_leon napisał(a):nie widze na nich aluminiowego wzmocnienia , które bez tapicerki boczku drzwi pracuje już jak pudło rezonansowe.

A masz może fotkę jak to wygląda, to powiem Ci czy to mam czy nie.


nie mamy tej blachy w "szkodnikach" :|

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 13 czerwca 2006, 10:13
przez Marcin_TDI
to jak jest zamocowany seryjny glosnik ?? :|

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 13 czerwca 2006, 10:18
przez Kozak
marcinl00 jest to bardzo podobnie jak w leonie , z tym że nie ma tam tej blachy zasłaniającej mechanizm szyby , a głośnik jest przykręcony bezpośrednio do blachy drzwi .

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 13 czerwca 2006, 11:04
przez uki
Panowie, przeczytałem wszystkie powyższe posty i chcąć wygłuszyć matami drzwi muszę:


1 Zakupić maty gąbkę
2 Pierścienie z MDF - tylko gdzie?
2a ew. Pierścienie z plastyku - w norauto (jakiś konkretny typ?)


3 Zdjąć boczek

4 Jeżeli zostaje przy seryjnym pierscieniu i glośniku to oklejam wszystko wokół matami
4a Jezeli nie to rozwiercam nity i wymieniam piersnień lub/i głośnik
4b Przykrecam srubami do blachy

5 Okleić matami blachę wszędzie gdzie się da

6 Okleic boczek gąbką

7 Założyć boczek


Czy to wszystko?

Gdzie poza netem (Warszawa) kupię maty i gąbki?

Pytanie na koniec:

Na ile maty ograniczają ponowne dostanie się do blachy? Czy łatwo jest je usunąć w przypadku wymiany szyby itp?

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 14 czerwca 2006, 16:52
przez Marcin_TDI
uki napisał(a):2a ew. Pierścienie z plastyku - w norauto (jakiś konkretny typ?)

od golfa IV TOLEDO II - napewno doradza Ci ale ogolnie jest to samo. wez ze soba ori glosnik dla pewnosci zeby otwory sie zgadzaly.
uki napisał(a):Na ile maty ograniczają ponowne dostanie się do blachy? Czy łatwo jest je usunąć w przypadku wymiany szyby itp?

da rade je odlepic. podgrzac nalezy jak nie beda chcialy zejsc. albo zrobic otworki w macie pod mocowanie szyby...

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 17 czerwca 2006, 22:24
przez Nexus6
taka mała relacja z "hardcorowego" wytłumiania leży na : http://www.audiocar.pl/forum/read.php?f ... 67&t=40167

co prawda to Octavia,ale ...

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 17 czerwca 2006, 23:05
przez uki
Nexus6 napisał(a):z "hardcorowego" wytłumiania




Tego słowa mi brakowalo.

Nexus6, uczestniczyles czynnie w tej rozpierdusze :mrgreen:

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 18 czerwca 2006, 11:51
przez Nexus6
uki, tia, pomagałem w tej "destrukcji" :mrgreen:

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 18 czerwca 2006, 22:54
przez Marcin_TDI
o kurcze. ile teraz auto wazy ?? :mrgreen: :mrgreen:

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 19 czerwca 2006, 07:33
przez Nexus6
marcinl00 napisał(a):o kurcze. ile teraz auto wazy ?? :mrgreen: :mrgreen:


ok. 25 kg przytyło :-D

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 19 czerwca 2006, 09:37
przez Silver
uki napisał(a):Panowie, przeczytałem wszystkie powyższe posty i chcąć wygłuszyć matami drzwi muszę:

1 Zakupić maty gąbkę
2 Pierścienie z MDF - tylko gdzie?
2a ew. Pierścienie z plastyku - w norauto (jakiś konkretny typ?)
3 Zdjąć boczek
4 Jeżeli zostaje przy seryjnym pierscieniu i glośniku to oklejam wszystko wokół matami
4a Jezeli nie to rozwiercam nity i wymieniam piersnień lub/i głośnik
4b Przykrecam srubami do blachy
5 Okleić matami blachę wszędzie gdzie się da
6 Okleic boczek gąbką
7 Założyć boczek

Czy to wszystko?
Gdzie poza netem (Warszawa) kupię maty i gąbki?
Pytanie na koniec:
Na ile maty ograniczają ponowne dostanie się do blachy? Czy łatwo jest je usunąć w przypadku wymiany szyby itp?


AD-1 Według mnie tylko maty. (mamy inną konstrukcje drzwi niż opisane "szkodniki" -Czeszki)
AD-2 Dystanse pod glosniki do GOLF IV;PASSAT B5/B6;TOLEDO II z tworzywa są łatwiejsze do zamontowania (bez rzeźbienia), ale należy pamiętać ,żeby pod miejsce styku z blachą też nakleic mate.
AD 4a- Jezeli nie to rozwiercam nity , wymieniam piersnień i głośnik ! - j/w - na miejsce styku glosnika z dystansem "ring" z maty wygłuszającej.
AD 6- w/g mnie nie ma takiej potrzeby ale warto sporóbowac - pamietaj tylko,że zbyt gruba gąbka nie pozwoli Ci swobodnie przykrecic boczku do drzwi. (bedzie odstawał)

Nie "uki" - to nie wszystko. To co jest ujęte w fotorelacji to tylko pierwszy krok, po którym usłyszysz ogramną różnicę w dzwięku fabrycznego audio.Dążąc do doskonałości na pewno trzeba bedzie zmienic fabryczne kabelki glosnikowe na inne o mniejszych oporach w transmisji prądu (beztlenowe lub inne specjalistyczne) a juz nie wspomne o zasileniu glosników ze wzmacniacza a nie z radyjka, ospowiedniego zasilenia wspomnianego wzmacniacza , jako wypełnienia zamonotwania urządzenia emitującego dziwęki sub niskotonowe (skrzynia,tuba,zabudowa) itp.... Ale to juz kolejne wydatki ... choc znowu bedziesz słyszał różnice !!!

I tak do zaje..... :D

P.S. Klejąc maty zachowujesz (uwidaczniasz,wygniatasz,przecinasz itp) wszytskie fabryczne srubki i otwory technologiczne - w ten sposob praktycznie nie ograniczasz sobie w zaden sposób dostepu do wszystkich mechanizmów (szyba,zamek) wewnątrz drzwi. Ja rok po oklejeniu wymieniałem slizgi na prowadnicach szyb i nie miałem z dostaniem sie do nich zadnego problemu. Mata nie ogranicza dostepu do srodka drzwi(wzmocnienia) !!!! a jedynie maskuje je i jego połączenie ze szkieletem drzwi.

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 30 czerwca 2006, 00:21
przez garvej
z tego co widze to w profesjonalnych zakladach wytlumiaja nie tylko czesc znajdujaca sie pod tapicerka ale tez wnetrze drzwi a jeszcze niektorzy obklejaja tapicerke od srodka matami. Jak to ma byc w koncu? Sprzet ktory bede instalowal nie bedzie high-endowy ale tez nie seryjny. Jak mam wytlumic zeby bylo dobrze?

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 30 czerwca 2006, 07:31
przez krootki
U mnie robią to tak:

Obrazek
Obrazek

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 30 czerwca 2006, 09:22
przez gajdar
krootki, u mnie zrobili(zrobilem) tak samo :mrgreen:

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 30 czerwca 2006, 17:57
przez garvej
a jezeli wyglusze tylko ta blache pod tapicerka i tapicerke to bedzie duza roznica, mozna tak?

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 30 czerwca 2006, 23:38
przez garvej
a gdzie mozna kupic maty app w wawie i po ile?

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 1 lipca 2006, 06:57
przez Silver200
garvej napisał(a):a gdzie mozna kupic maty app w wawie i po ile?

ja kupowałem na giełdzie na zeraniu, ale niewiele drozej ma Czarek z Galerii Tonów.

a i Panowie nie stosujcie zadnych gabek, bo wam drzwi zgniją:)

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 3 lipca 2006, 16:02
przez uki
silver_leon napisał(a):Dążąc do doskonałości na pewno trzeba bedzie zmienic fabryczne kabelki glosnikowe na inne o mniejszych oporach w transmisji prądu (beztlenowe lub inne specjalistyczne) a juz nie wspomne o zasileniu glosników ze wzmacniacza a nie z radyjka, ospowiedniego zasilenia wspomnianego wzmacniacza , jako wypełnienia zamonotwania urządzenia emitującego dziwęki sub niskotonowe (skrzynia,tuba,zabudowa) itp.... Ale to juz kolejne wydatki ... choc znowu bedziesz słyszał różnice !



To Już zrobione :-)

Wygłuszenie

PostNapisane: 13 stycznia 2007, 14:21
przez leem
Było już troche na temat wygłuszenia, maty pasty itp.
Ale potrzebuje w pewien sposób wygłuszyć klape bagażnika. Podczas większego basu słychać drżenie plastików i spinek z klapy. Czy ktoś robił już tego typu operacje ??
Jakieś pomysły??

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 13 stycznia 2007, 14:37
przez Marcin_TDI
scalilem temat azeby bylo to wszystko w jednym...

nie wiem jak u CIEBIE ale u mnie drza spinki zdezaka i lotki nad szyba. plastiki w bagazniku raczej bas zaglusza i nie zauwazylem nic takiego ale mysle ze tam jest duza przestrzen i to juz trzeba jakas "watolina wypchac" zeby tez za ciezka klapa sie nie zrobila...

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 13 stycznia 2007, 18:28
przez leem
Marcin_TDI napisał(a):scalilem temat azeby bylo to wszystko w jednym...

nie wiem jak u CIEBIE ale u mnie drza spinki zdezaka i lotki nad szyba. plastiki w bagazniku raczej bas zaglusza i nie zauwazylem nic takiego ale mysle ze tam jest duza przestrzen i to juz trzeba jakas "watolina wypchac" zeby tez za ciezka klapa sie nie zrobila...


A są jakieś sposoby na te spinki?? :roll:

Re: Wygłuszenie

PostNapisane: 13 stycznia 2007, 19:51
przez Kozak
ja zdemontowałem kiedyś wszystkie plastyki w bagażniku i na wszystkie spinki dałem po kapce silikonu , przestało drzeć , tylko przez jakiś czas waliło w samochodzie octem :mrgreen:
ale pomogło 8)