przez miroA3 » 6 sierpnia 2015, 12:34
trochę namieszałeś..
każdy z nich różni się grubością
np.
BJ to 22,5x3,5 niebieski
BH to 21,7x3 pomarańcz
BK to 23,6 x 33,5 zielony
AK to 22,5x3,5
nie ma znaczenia z jakiego auta, jedna platforma golf5/6 i stosowanie od eos, przez leon, altea, octavia, a3,s3 8p itp
ale ma znaczenie wersja silnikowa/mocowa i zawieszenie auta. np golf 5/6GTI to takie jak leon FR 2.0TFSI/TSI , czy cupra takie jak golf e30 czy pirelli
inne są do aut z napędem 4x4
są stabilizatory rurka, są stabilizatory wykonane z pręta
dlatego kupuje się stricte pod swoje auto, po numerze VIN, lub kodach PR
można też przymodzić, wsadzają do GTI z sharana itd, ale to juz rzeźba, bo róznia się długością itd
OEM:
A3 Ambition/S-Line: 22,5 x 3,5 / 20,7 x 2,8
Golf V GTI: 23,6 x 3,5 / 21,7 x 3,0
Golf V R32: 22,0 massiv / 21,7 x 3,0 (4-motion)
Golf VI GTI: 23,6 x 3,5 / 21,7 x 3,0 PR-0BF oder 21,7 x 3,6 PR-0BM (DCC?)
Golf VI R: 22,0 massiv / 21,7 x 3,6 (4-motion)
Scirocco R: 23,6 x 3,5 / 21,7 x 3,6
Touran: 23,0 massiv / 21,7 x 3,0
Passat R36: 23,6 massiv / 21,7 x 3,6 (4-motion)
Sharan model 2011: 24.0 solid / 20.0 solid
tuning:
H&R 'normal': 26 / 22 mm
Eibach AntiRoll: 26 / 23 mm
KW clubsport: 26 / 23 mm
H&R 'extra-dick': 28 / 24 mm (there is a 28 mm rear at AWE)
H&R 4-motion: 25 / 25 mm
Whiteline: 24 / 24 mm
Neuspeed: 25 / 25 mm
APR/Hotchkis: 27 / 27 mm (tubular)
A niżej:
Some my be interested in the stiffer OEM bars (e.g. Sharan), but be aware that they're
only slightly harder than stock GTI bars. If You wanna feel a real difference buy the
more expensive ones with 25 to 28 mm.
The Sharan rear bar maybe an option when you just want to change the rear ARB because
it's relatively cheap and changing rear is easy.