Witam,
Mam problem z kontrolką pasów kierowcy. Jakiś czas temu zaczęła uruchamiać się w czasie jazdy, nawet przy zapiętych pasach.
Ustaliłem, że prawdopodobnie wyrobił się czujnik w zatrzasku. Kiedy sprzączkę pasa oleiłem taśmą, problemu nie było.
Jednak chciałbym to zrobić raz a dobrze, bo taśma na sprzączce się wyciera i raz na tydzień całą operację trzeba powtarzać.
Miał ktoś doświadczenia z wymianą zatrzasku pasów (czuli elementu zintegrowanego z fotelem)?
Czy trzeba wymienić cały element, czy można rozebrać i wymienić tylko czujnik?
-- 16 września 2015, 12:17 --
Jako kontynuacja wątku.
Koszt zapinki w ASO Seat - ok. 100 zł.
Koszt z robocizną w ASO - 170 zł.
Koszt używanej części na allegro - 80-100 zł, więc zakup wydaje się bezsensowny, zwłaszcza, że wiele tego typu części przeszło już test krytyczny i pochodzi z aut powypadkowych.
Więc wątek do zamknięcia.