Reklama

Aktualizacja forum Przygotowujemy się do aktualizacji forum. Więcej informacji w tym wątku.

Zmiana obudowy kluczyka

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Zmiana obudowy kluczyka

Postprzez mati44 » 11 listopada 2013, 16:26

Witam,

Czy zmieniał ktoś obudowę kluczyka (3 przyciski)?
Na forum VW jest instrukcja http://forum.newbeetle.pl/viewtopic.php?t=3304 pytanie, czy rzeczywiście można zrobić tak bezproblemowo, bez konieczności kodowania klucza bo przekładce elektroniki?
Wiem, że na pewno trzeba uważać na pastylkę od imo...
Zobacz Profil
mati44
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 10 listopada 2013, 10:17
Auto: Seat Leon
Silnik: BXE 1.9

Reklama

Re: Zmiana obudowy kluczyka

Postprzez Szymono5759 » 11 listopada 2013, 17:34

nic dodac nic ując :-D jesli rozdzielisz baterie od elektroniki pilot sie rozkoduje (nie imo)po wymianie trzeba zrobic kodowanie pilota które jest opisane w instrukcji samochodu :wink: uważaj na pestkę nowe obudowy mają zbyt luźna komorę na pestke zabezpiecz czymś żeby nie latało :-D
był srebrny fake cupraAHF+++
jest czerwony kapturek MSdesign
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szymono5759
Sport
Sport
 
Posty: 664
Dołączył(a): 4 czerwca 2013, 16:16
Lokalizacja: Jasło<okolice>
Auto: KOKSOWNIK AHF+++
Silnik: AHF 1.9

Re: Zmiana obudowy kluczyka

Postprzez mati44 » 12 listopada 2013, 21:53

Byłem u "speca" - rozebrał pilota, wyjął baterię, ale skapitulował przy "fasolce"... O dziwo pilot działa bez problemu, bez żadnego programowania.
Zobacz Profil
mati44
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 10 listopada 2013, 10:17
Auto: Seat Leon
Silnik: BXE 1.9

Re: Zmiana obudowy kluczyka

Postprzez Szymono5759 » 13 listopada 2013, 15:35

słyszałem ze podobno jest takie coś ze jak z wyminą zmieścisz sie w ciągu 30s to nie trzeba programować :?: ale programowanie nie zaszkodzi :-P
był srebrny fake cupraAHF+++
jest czerwony kapturek MSdesign
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szymono5759
Sport
Sport
 
Posty: 664
Dołączył(a): 4 czerwca 2013, 16:16
Lokalizacja: Jasło<okolice>
Auto: KOKSOWNIK AHF+++
Silnik: AHF 1.9

Re: Zmiana obudowy kluczyka

Postprzez pawelek87 » 18 listopada 2013, 06:20

Z tym rozkodowaniem to chyba od szczęścia zależy- mój kluczyk 2 razy leżał rozłożony na czynniki pierwsze i ani razu nie musiałem powtórnie kodować

Wysłane z mojego GT-P3100 przy użyciu Tapatalk 4
Zobacz Profil
pawelek87
Stella
Stella
 
Posty: 15
Dołączył(a): 9 lipca 2013, 21:46
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: Leon II
Silnik: BSE 1.6

Re: Zmiana obudowy kluczyka

Postprzez swierg » 18 listopada 2013, 22:21

Wie ktoś czy jest możliwość zakupu samej gumki z przyciskami w ASO? Moja już wygląda kiepsko, więc przydałaby się nowa. Sam pilot wygląda ok, więc szkoda kasy na całą obudowę. Widziałem takie gumki na allegro, ale co ori to ori. Jak ktoś wie jaki jest numer gumki z 3 przyciskami do pilota z 2008 roku to poproszę o taką informację.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
swierg
Sport
Sport
 
Posty: 586
Dołączył(a): 19 grudnia 2011, 18:07
Lokalizacja: Kielce
Auto: Leon 1P
Silnik: BKD 2.0

Re: Zmiana obudowy kluczyka

Postprzez mati44 » 16 grudnia 2013, 22:21

Z własnego doświadczenia - kupiłem obudowę kluczyka na allegro za ok. 50 zł. Po przełożeniu okazało się, że stary grot nie pasuje (haczy) a przyciski chodziły na tyle ciężko, że żona nie radziła sobie z otwieraniem... Przełożyłem całość do starej obudowy :(
Samo przełożenie to bułka z masłem :) choć trzeba uważać na fasolkę, wszystko chodzi OK, nawet po docięciu zasilania na kilka minut.
Zobacz Profil
mati44
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 10 listopada 2013, 10:17
Auto: Seat Leon
Silnik: BXE 1.9

Re: Zmiana obudowy kluczyka

Postprzez MattDiver » 6 stycznia 2014, 16:00

Wtrącę się z pytaniem, czy jest jakaś różnica w kluczykach scyzorykach które można "podzielić" na 2 części, a tymi które są w jednym kawałku?
Ja osobiście mam kluczyk który patrząc z przodu zrobiony jest z jednego kawałka plastiku, a wszystkie obudowy dostępne w internecie maja to "przecięcie" koło przycisków. Przypuszczam, że elektronika z jednego nie wejdzie do drugiego, a do tej pory nie znalazłem w internecie obudowy która wygląda jak moja.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
MattDiver
Stella +
Stella +
 
Posty: 76
Dołączył(a): 17 września 2013, 19:38
Lokalizacja: Bytom
Auto: Leon 1P1
Silnik: BMM 2.0

Re: Zmiana obudowy kluczyka

Postprzez Szymono5759 » 6 stycznia 2014, 16:09

MattDiver napisał(a):Wtrącę się z pytaniem, czy jest jakaś różnica w kluczykach scyzorykach które można "podzielić" na 2 części, a tymi które są w jednym kawałku?
Ja osobiście mam kluczyk który patrząc z przodu zrobiony jest z jednego kawałka plastiku, a wszystkie obudowy dostępne w internecie maja to "przecięcie" koło przycisków. Przypuszczam, że elektronika z jednego nie wejdzie do drugiego, a do tej pory nie znalazłem w internecie obudowy która wygląda jak moja.

można jakieś fofo tej obudowy???
był srebrny fake cupraAHF+++
jest czerwony kapturek MSdesign
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szymono5759
Sport
Sport
 
Posty: 664
Dołączył(a): 4 czerwca 2013, 16:16
Lokalizacja: Jasło<okolice>
Auto: KOKSOWNIK AHF+++
Silnik: AHF 1.9

Re: Zmiana obudowy kluczyka

Postprzez Axee » 7 stycznia 2014, 00:03

MattDiver, Twoja obudowa jest zatrzasnieta i zablokowana na nitach metalowych, wiec bez jej rozwalenia raczej jej nie otworzysz. Pozatym stare i nowe srodki sa inne.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 3999
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Zmiana obudowy kluczyka

Postprzez MattDiver » 11 stycznia 2014, 16:05

https://imageshack.com/i/nh8g05j

https://imageshack.com/i/nh8g05j

https://imageshack.com/i/nh8g05j

Tutaj sa zdjęcia, na jednym zaznaczyłem ten nit o którym wspominał Axee jednak widziałem juz jakiś filmik gdzie rozbierali te obudowy.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
MattDiver
Stella +
Stella +
 
Posty: 76
Dołączył(a): 17 września 2013, 19:38
Lokalizacja: Bytom
Auto: Leon 1P1
Silnik: BMM 2.0

Re: Zmiana obudowy kluczyka

Postprzez Szymono5759 » 11 stycznia 2014, 18:00

pierwszy raz widze taką obudowe ,ręki uciąc nie dam ale na moje oko elektronika powinna pasowac :? musisz to sprawdzic -
elektronika może sie różnic głupim wycięciem w płytce lub inną głupotką :-D
był srebrny fake cupraAHF+++
jest czerwony kapturek MSdesign
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szymono5759
Sport
Sport
 
Posty: 664
Dołączył(a): 4 czerwca 2013, 16:16
Lokalizacja: Jasło<okolice>
Auto: KOKSOWNIK AHF+++
Silnik: AHF 1.9

Re: Zmiana obudowy kluczyka

Postprzez MattDiver » 12 stycznia 2014, 15:05

Znalazłem film gdzie jest porównanie obydwu obudów
http://www.youtube.com/watch?v=0RZrQbZQ8yM

Elektronika jest inna i raczej nie dostane nigdzie takiej obudowy a jeśli już to w kosmicznej cenie ...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
MattDiver
Stella +
Stella +
 
Posty: 76
Dołączył(a): 17 września 2013, 19:38
Lokalizacja: Bytom
Auto: Leon 1P1
Silnik: BMM 2.0

Re: Zmiana obudowy kluczyka

Postprzez Janisz_gd » 26 stycznia 2014, 20:03

Mam pytanie. Jak wyjąć logo seata z części z grotem? Ja je już całe poharatałem i nie ruszyło się nawet o 1mm.Jest szansa, że jakiś h*j je zakleił? :bije:

-- 26 stycznia 2014, 20:03 --

Aha i czy zamiennik z tych aukcji podejdzie?
http://allegro.pl/kluczyk-pilot-obudowa ... 34929.html
http://allegro.pl/kluczyk-pilot-obudowa ... 33981.html

Jest napisane, że jest to zamiennik dla HL0 1J0 959 753DJ natomiast u mnie na pilocie napisane jest HL0 1K0 959 753 G
Zobacz Profil
Janisz_gd
Stella +
Stella +
 
Posty: 78
Dołączył(a): 29 października 2012, 18:41
Auto: Leon 1p FR

Re: Zmiana obudowy kluczyka

Postprzez MattDiver » 31 stycznia 2014, 11:08

Janisz_gd napisał(a):Mam pytanie. Jak wyjąć logo seata z części z grotem? Ja je już całe poharatałem i nie ruszyło się nawet o 1mm.Jest szansa, że jakiś h*j je zakleił? :bije:

-- 26 stycznia 2014, 20:03 --

Aha i czy zamiennik z tych aukcji podejdzie?
http://allegro.pl/kluczyk-pilot-obudowa ... 34929.html
http://allegro.pl/kluczyk-pilot-obudowa ... 33981.html

Jest napisane, że jest to zamiennik dla HL0 1J0 959 753DJ natomiast u mnie na pilocie napisane jest HL0 1K0 959 753 G


http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic356881.html

Tutaj był właśnie ten temat poruszany, z tego co widziałem nie dokładnie takie same numery kluczyków, ale może coś tam się dowiesz.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
MattDiver
Stella +
Stella +
 
Posty: 76
Dołączył(a): 17 września 2013, 19:38
Lokalizacja: Bytom
Auto: Leon 1P1
Silnik: BMM 2.0

Re: Zmiana obudowy kluczyka

Postprzez mati44 » 17 marca 2014, 23:23

Wynalazków za 20 zł z allegro nie polecam. Przyciski są z tworzywa, które utrudnia obsługę (są zbyt twarde).
Zobacz Profil
mati44
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 10 listopada 2013, 10:17
Auto: Seat Leon
Silnik: BXE 1.9

Re: Zmiana obudowy kluczyka

Postprzez procesor0 » 9 lutego 2018, 13:52

witam,
Posiada ktoś sprawdzony sposób jak zaprogramować pilot
w Leonie 2 (1P)FR 2007r. Pilot oryginalny, rozkodował się po rozładowaniu baterii. Da się manualnie zaprogramować czy zostaje VCDS ?
Z góry dzięki.
SEAT LEON 2 FR
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
procesor0
Stella
Stella
 
Posty: 21
Dołączył(a): 14 grudnia 2016, 19:40
Auto: Seat Leon 2 FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Zmiana obudowy kluczyka

Postprzez Misiek » 9 lutego 2018, 21:49

procesor0, chlorek, podał Ci trzy różne tematy w których podany jest sposób + filmy na YT gdzie również pokazane są sposoby na kodowanie bez vcds. Próbowałeś któryś czy klepiesz posty i liczysz że samo się zrobi?
Obrazek
FR STYLE 2.0 TDI+ by DYNOSOFT :arrow: Leon
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Misiek
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 2028
Dołączył(a): 18 listopada 2009, 18:58
Lokalizacja: PL
Region: śląskie
Auto: leon 1P
Silnik: BKD 2.0


Powrót do Leon 2 - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości