szukałem na forum podobnego problemu i znalazłem to: viewtopic.php?f=42&t=24066&p=430381#p430381
jednakże bez rozwiązania, więc zadam pytanie ponownie...
w 1P padł mi mechanizm w lewej przedniej wycieraczce, więc kupiłem nowy silnik wraz z modułem, wymieniłem, włączyłem i lewa działa prawa nie...wsadziłem stary lewy silniczek z modułem i prawa zaczęła chodzić..znowu wymieniłem na zakupiony lewy silniczek tym razem ze starym modułem i znowu prawa strona nie działa...wie ktoś o co chodzi??
dodam iż stary ma końcówkę 119B a nowy 119A, w ETCE występują dwa typy na lewą stronę, i właśnie z tymi końcówkami
w ASO mówią, ze trzeba kodować bo są dwa oddzielne silniki, w drugim mówią że się tego nie koduje i na 100% silnik jest spalony...
ASO za kodowanie chce 150zł, jednakże nie dają gwarancji, że to pomoże


przed wizytą w ASO chciałbym znać wasze zdanie na ten temat, ponieważ pierwszy raz w życiu spotykam się z kodowaniem wycieraczek

byłbym zapomniał na vagu widać błąd wycieraczki prawej niestety nie pamiętam kodu...
pzdro!