Mam takie problem, że kiedyś wyłączając auto nie usłyszałem, że coś dalej buczy pod maską. Po całej nocy padł aku. Po ogarnięciu tematu wyszło, że chodzi cały czas pompa powietrza wtórnego. Z tego co wiem to powinna się wyłączać jakieś 2-3 minuty po odpaleniu zimnego silnika ale moja nadal chodziła. Długo nie myśląc zerknąłem na przekaźniki w kabinie "postukałem" i nic to nie dało. Zerknąłem pod maskę i stuknąłem w puszkę z bezpiecznikami i pomogło to w wyłączeniu. Zerknąłem do środka i są tam 2 przekaźniki - 370 i 458. Niestety nie wiem, który za co odpowiada (chyba jeden jest od pompy paliwa). Czy ma ktoś jakiś schemat bądź informację za co który przekaźnik odpowiada? Chyba, że to przypadek że po stuknięciu w w przekaźniki pompa się wyłączyła i przyczyny trzeba szukać gdzie indziej? Niby prosta sprawa bo trzeba by poczekać na kolejną taka sytuację i klepnąć najpierw w jeden potem w drugi przekaźnik ale profilaktycznie odłączyłem wtyczkę od tej pompy i teraz drażni mnie błąd który wywala na desce
Będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam