bad napisał(a):Tako to właśnie chodzi.
gdyby tak bylo, takie lampy jak na aukcji, ktore sa do przedlifta ( nawet pochodza z 2006 roku ), musialyby sie zaczynac numer czesci na 1P0..
a zaczynaja sie na 1P1..
a np zderzak do FR/Cupra polftowego zaczyna sie na 1P0.. a powinien idac takim tokiem na 1P1...
kazdy, nawet staruszek z 2005roku, modelowego 2006 ma numer handlowy zaczynajacy sie na 1P1 , np 1P12B1 czy 1P15V1 , zalezny od wersji wyposazenia itd
z czesciami jest totalna zamotka, czesci 1P0.. , czesc 1P1.. niezaleznie od przeznaczenia do roku modelowego
( o czesciach 1K wspolnych dla podwozia golfa5/6 nie wpominajac )
wiadome jest tylko ze 1P2 albo 5P2 to " angol "
oczywsicie, ktos napisze ze w katalogach czesci roznych sklepow netowych, takie wlasnie jest rozroznienie, 1P0 to przedlift, a 1P1 to polift
producent niestety i oficjalne katalogi czesci temu przeczy
trzeba patrzec zawsze na kompletny numer czesci z koncowka i sprawdzac okresy stosowania/przeznaczenie