Tak trzeba ustawić, tylko pytania:
- jak wyłączysz stacyjkę gaśnie panel klimatronica,
- jak włączysz Webasto załącza się panel klimatronica?
-- 1 sty 2024, o 17:49 --
Panel klimatronica z GolfaV i Touran ma taki sam układ wtyczek jak Leon 1P, więc sądzę że sygnały są takie same:
20-stykowe złącze, T20c na schemacie przepływu prądu
wtyk A:
1 - Fotosensor penetracji światła słonecznego
2 -G134- lub fotosensor penetracji światła słonecznego -G107-, sygnał2 - Nadajnik wysokiego ciśnienia -G65-
3 - Fotosensor penetracji światła słonecznego 2 -G134- lub światła słonecznego fotosensor penetracyjny -G107-, sygnał
4 - Od tygodnia kalendarzowego 45/2007: czujnik jakości powietrza -G238-, sygnał
5 - CAN, wysoki
6 - CAN, niski
9 - + 5 V dla fotosensora przenikania światła słonecznego 2 -G134- lub fotoczujnika penetracji światła słonecznego -G107-
10 - Jednostka sterująca podgrzewanego siedzenia kierowcy -J131- (opcja)
11 - Jednostka sterująca podgrzewanego przedniego siedzenia pasażera -J132- (opcja)
12 - Zacisk 75 (opcja)
13 - Nadajnik temperatury lewego nawiewu -G150-
14 - Nadajnik temperatury prawego nawiewu - G151-
16 - Połączenie dodatnie (15a) lub połączenie dodatnie (30a) dla pojazdów z dodatkowym czujnikiem ogrzewania i jakości powietrza -G238-
17 - Masa sygnału nadawców
18 - Zawór regulacyjny sprężarki układu klimatyzacji -N280-
19 - Zacisk 31
20 -Połączenie dodatnie (15a) lub połączenie dodatnie (30a) w pojazdach z ogrzewaniem dodatkowym.
Złącze 16-stykowe, T16c na schemacie przepływu prądu
wtyk B:
1 - + 5 V dla silników sterujących
2 - Potencjometr dla silnika sterującego lewą klapką temperatury -G220-
3 - Potencjometr dla silnika sterującego prawą klapką temperaturową -G221-
4 - Potencjometr do sterowania klapką odszraniacza silnik -G135-
5 - Potencjometr silnika sterującego klapami środkowymi -G112-
6 - Pojazdy do tygodnia kalendarzowego 17/2007: potencjometr silnika sterującego klapkami recyrkulacji powietrza -G143-. Pojazdy od tygodnia kalendarzowego 18/2007: potencjometr silnika sterującego klapami recyrkulacji powietrza -G143- został wycofany.
7 - Pojazdy do tygodnia kalendarzowego 17/2007: potencjometr silnika sterującego klapami przepływu powietrza -G113-. Pojazdy z tygodnia kalendarzowego 18/2007: Potencjometr powietrza świeżego/powietrza recyrkulowanego, silnik sterujący klapami przepływu powietrza -G644-.
8 - Nadajnik temperatury lewego nawiewu w przestrzeni na nogi -G261-
9 - Nadajnik temperatury prawego nawiewu w przestrzeni na nogi -G262-
10 - Wlot świeżego powietrza czujnik temperatury w kanale -G89- zainstalowany tylko do grudnia 2005 r.
11 – Czujnik temperatury parownika -G308- lub czujnik temperatury wyjściowej parownika -G263-
14 – sygnał masy, potencjometr
Złącze 16-pinowe, T16d na schemacie przepływu prądu
wtyk C:
1 - Silnik sterujący lewej klapy temperatury -V158-, zimny
2 - Silnik sterujący lewej klapki temperatury -V158-, ciepły
3 - Silnik sterujący klapką odszraniania -V107-, zamknięty
4 - Sterownik klapy odszraniania silnik -V107-, otwarty
5 – Silnik sterujący klapami centralnymi -V70-, skrzynia
6 – Silnik sterujący klapami centralnymi -V70-, przestrzeń na nogi
7 - Pojazdy do tygodnia 17/07: silnik sterujący klapami recyrkulacji powietrza -V113-, uruchamianie trybu recyrkulacji powietrza. Od tygodnia kalendarzowego 18/2007: silnik sterujący klapkami recyrkulacji powietrza -V113- został wycofany.
8 – Pojazdy do tygodnia kalendarzowego 17/2007: silnik sterujący klapami recyrkulacji powietrza -V113-, uruchamiany świeżym powietrzem. Od tygodnia kalendarzowego 18/2007: silnik sterujący klapami recyrkulacji powietrza -V113- został wycofany.
9 – Pojazdy do tygodnia kalendarzowego 17/2007: silnik sterujący klapami przepływu powietrza -V71- otwarty. Od tygodnia 18/07: świeże powietrze/powietrze recyrkulowane, silnik sterujący klapami przepływu powietrza -V425- (tryb zamkniętego obiegu powietrza/częściowa recyrkulacja powietrza)
10 – Pojazdy do tygodnia kalendarzowego 17/2007: silnik sterujący klapami przepływu powietrza -V71- zamknięty. Od tygodnia 18/07: świeże powietrze/powietrze obiegowe, silnik sterujący klapami przepływu powietrza -V425- (tryb powietrza obiegowego/powietrze tłokowe)
11 - Silnik sterujący klapami prawej temperatury -V159-, zimny
12 - Silnik sterujący klapami prawej temperatury -V159-, ciepły
15 - Dmuchawa świeżego powietrza -V2- (uruchamiana PWM)
16 - Dmuchawa świeżego powietrza -V2-, sygnał zwrotny