Podczas gwałtownego zahamowania pedał wpada w podłogę do czasu aż samochód się całkiem zatrzyma. Przy hamowaniu do świateł takim mocniejszym można było wyczuć pod nogą ABS i wtedy wszystko zagrało. Pedał przy włączonym silniku powoli się zapada dosyć głęboko. Na zgaszonym twardy. Do tego czasu wymienione pompa hamulcowa, agregat ABS (regenerowany sterownik) przewody elastyczne, klocki/tarcze, opony wielosezon. Płyn hamulcowy nowy, wymieniany dwukrotnie, wycieków brak. Błędy żadne się nie świecą. Sterownik był regenerowany ze względu na brak komunikacji.
Pytanie o podmianie pompy ABS. Jakiej szukać używki ? Obecnie mam taką jak na zdjęciu, + kodowanie sterownika.
Zauważyłem również różne zużycie tylnych tarcz, są świeżo wymienione, a widać że nie pracują równomiernie.
https://zapodaj.net/plik-YRf5LmHxNZ
https://zapodaj.net/plik-9pCYZiCmFT