
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Wymieniaj go co przeglad.igorpl napisał(a):przy 44 tys wymieniony filtr paliwa
czgo serdecznie Ci życze. Szerokości!piter napisał(a):Mam nadzieję, że nie będę musiał zamieszczać swoich uwag w tym temacie...
piter napisał(a):Ten post o usterkach niejednego może zniechęcić do kupna nowego leona. Też się wahałem, ale nie zwątpiłem i właśnie przyprowadziłem z Reichu bezwypadkowego Leosia, z myślą raz kozie śmierć, może trafię na udany egzemplarz. Cóż, po pierwszym tysiącu km muszę stwierdzić, że jestem mile zaskoczony, nic nie stuka, nie trzeszczy, wszystko działa (climatronic, radio, tempomat, zewnętrzne lusterka, wewnętrzne sie nie trzesię podczas jazdy, mata wygłuszająca silnik nie jest mokra, ani zapleśniała
Leośśś napisał(a):Bartii gdzie jezdzisz do aso? ps nie widziałem jeszcze twojego leosia w radomiu
Ale o co chodziMaGnezz napisał(a):To jest niewiarygodne co tu piszecie!!!
To poczekaj 2 lub 3 lata i wtedy to nie będzie zaparowany reflektorMaGnezz napisał(a):Akurat tak sie sklada, ze nie jestem zwoleninikiem francuzkich wynalzakow, ale w moim otoczeniu bylo kilka takich fabrycznie nowych i nie bylo mowy o jezdzeniu do serwisu z takimi niedorobkami.
Piszesz takim tonem jak by te auta rozpadały sie po wyjeżdzie z ASO ..... a to raczej nie jest zgodne z prawdą, też czytałem cały ten temat tyle ze ja nie widze niczego co by mnie mogło zrazić do tego auta pomimo, ze do konca nie jestem przekonany do jego wygladu to nie Audi ani BMW ani Mercedes by ządać niewiadomo jakiej jakości, która i tak jest na przyzwoitym poziomie za tą cene.MaGnezz napisał(a):Wyglada na to, ze chcielibyscie, zeby za wszelka cene schodzily jak cieple buleczki. Niech ludzie sie dowiedza, ze i VAG potrafi niezle spieprzyc robote.
To trzeba było sobie kupić 307 lub 308, Lagune, C5 po prostu lepszy wypas z wiekszą iloscią elektroniki bo tak naprawde to ona jest pietą achillesową aut na F tyle, ze one wychodzą najczęście po 2, 3 roku następnie sypie się zawieszenie i mechanika chyba lepszy zaparowany reflektor niż choinka na desce.piter napisał(a):Sam przehulałem prawie 190 tys. Peugeotem 206 1.4 hdi i wymieniałem tylko olej filtry, klocki itd. w życiu nie byłem na żadnej naprawie w serwisie. Więc szacyneczek dla francuzów (mój tata dawno, dawno temu jeździł 504, poźniej przez jakieś 10 lat 605 2,1 tdi i nigdy nie miał żadnych kłopotów).
zapytaj Taktikena i innych, którzy tracą mnóstwo czasu na dojazdy i czekanie w serwisach. Pewnie, że jakieś tam stuki, parujące reflektory, padające turbiny/głowice (w BKD), błędy poduszek, czy coś tam z radiem to są pierdoły..Tonny S napisał(a):Ale o co chodzi![]()
Tonny S napisał(a): Ale o co chodzi![]()
Tonny S napisał(a): To poczekaj 2 lub 3 lata i wtedy to nie będzie zaparowany reflektorczy jakiś stuk w zawieszeniu., w VAG-u nadal będziesz miał zaparowany reflektor zrobisz 2 razy tyle kim i moze dopiero coś zacznie się dziac innego.
Tonny S napisał(a): pomimo, ze do konca nie jestem przekonany do jego wygladu
Tonny S napisał(a): to nie Audi ani BMW ani Mercedes by ządać niewiadomo jakiej jakości, która i tak jest na przyzwoitym poziomie za tą cene.
Tonny S napisał(a): Temat oczywiście, ze jest dobry tyle, ze nie rozumiem wprowadzania zametu przez osoby nie posiadające tego modelu.
No nie za taką kase, chcesz mieć piękne i bez usterek kup A3.MaGnezz napisał(a):Nie moze byc piekne i sprawne??
Znaczy się jakich osóbMaGnezz napisał(a):Miales takie auto, jezdziles? czy jedziesz na ogolnej opini osob, takich jak Ty?
Wbacz ja samochodów nie kocham, traktuje je czysto przedmiotowo a wiedze nt. aut na S, czy F czerpie z ASO.MaGnezz napisał(a):Wszyskie samochody sie psuja, ale i tak je kochamy, niestety niektorzy tego nie szanuja i uwazaja, ze kochac mozna tylko te ktorymi oni jezdza.
A to prawda bo w 2008 r. wszelkie w/w usterki opisane w temacie dawno już powinny być usunięte na etapie produkcji auta zwłaszcza, ze model produkowany jest od 2005 r. - jakoś z tym Hiszpanie przysneli (ciągle maniana i manianaMaGnezz napisał(a):Wkurza mnie tylko to, ze Seat wypuscil piekne auto z mnostwem niedociagniec, ktore nie sa jakis powaznym usterkami i powinny byc w trakcie produkcji eliminowane
- w radiu jest ustawienie ktore samo zglasnia i przycisza radio w zaleznosci od predkosci - przejzyj ustawienia radia.wujektomek napisał(a):Z rzeczy które bym poprawił to gałka do przygłaśniania radia, jak się jedzie to lekki jej ruch powoduje albo ściszenie albo bardoz duże podgłośnienie -pewnie ten tym tak ma
Jeżeli chodzi o parowanie to sam serwisant potwierdził, że trzeba zrobić bardzo dokładną dokumentację zdjęciową jak są zaparowana ne maxa i ona dopiero może stanowić podstawę wymiany na nowy. Jak jest tylko mała para i na jednym to szkoda zachodu- odrzucają Zaleceniem jednak jest osuszenie reflektora jak nie ma zdjęć
----Zgłoszone dzisiaj do Aso Wawa(Maran na Wrocławskiej) -miła obsługa, terminy podobno na 2 tyg do przodu ale jako że "klient gwarancyjny" to będize zrobione do piątku
wujektomek napisał(a):Jako że jest to temat o Leo II mam jeszcze pytanko, chciałbym kupić chromy dekoracyjne na drzwi oraz wokół głośników na drzwiach. CZy wiecie gdize można dostać je troche taniej niż w salonie. Poniżej link czego szukam
http://seat.pl/index.php?...&id_rodzaj=125#
dzieki za info
wujektomek napisał(a):Rozmawiałem z dobrym znajmoym z salonu i zdecydowanie odradzał mi kupno tych oferowanych przez Seata, okazuje się że mają bardzo dużo reklamacji bo po ok pół roku zaczynają piękne chromy odłazić , odpryskuje i wygląda to paskudnie.
To tak informacyjnie.
Andre napisał(a):Witam.
Przebieg 44700km, dzis rano zapalil sie check...silnik jakby glosniej klekocze ,obroty zawieszaja sie na 1tys....
mariusz78 napisał(a):Mam pytanie o radio montowane w nowym Leonie. Istnieje może jakaś instrukcja obsługi. Pod przycisiem PROG. kryją się jeszcze jakies funcje, ktorych niestety nie jestem w stanie rozgryźć. Pozdrawiam
waco napisał(a):Andre napisał(a):Witam.
Przebieg 44700km, dzis rano zapalil sie check...silnik jakby glosniej klekocze ,obroty zawieszaja sie na 1tys....
No i mnie też to dopadło !
Usterka czujnika ciśnienia spalin, z tym że jeden dzień kontrolka świeci , a potem przez tydzień wszystko ok. Podobno były wadliwe te czujniki i w skrajnych przypadkach komputer wpada w tryb awaryjny i przeprowadzana jest cały czas procedura oczyszczania filtra dpf.
Andre napisał(a):wymieniaj, umnie juz sie to nie powtarza i jest ok.
Powrót do Leon 2 - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość