Na forum Skody jest dość spory temat o tym:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=64157Nie można kupić dowolnej pompy ponieważ np. nie każda ma czujnik do asystenta ruszania pod górkę, nie każda ma też możliwość zakodowania XDS.
A tu zrobiony przez jednego użytkownika szybki schemat:

Trzeba zmienić wtyczkę pompy ABS jeśli się z MK70 przechodzi na pewno, trzeba też albo zmienić węże hamulcowe albo zastosować przejściówki ponieważ różnią się rozmiary gwintów w kilku połączeniach jak widać na obrazku.
W sumie zewnętrznym czujnikiem jak piszesz to jest G85 ale każdy Golf 5 i auto pochodne go ma, lub w kolumnie kierowniczej lub w maglownicy w zależności od rocznika.
Jeśli ktoś chce mieć funkcje jak fabryka to musi zwrócić jeszcze uwagę na maglownicę czy można w niej zakodować funkcję o nazwie DSR w użyciu z MK60EC1. Podczas badania nieopisanych bitów udało się mi w razie co znaleźć bit który wyłącza DSR i wszystko działa bez najmniejszego błędu na desce rozdzielczej. By działało jak oryginał maglownica musi mieć sterownik 1K1909144M lub 1K0909144x, czyli 2 generacji z literką M na końcu lub maglownicę 3 generacji charakteryzującą się numerem z początkiem 1K0 i dowolną literą na końcu. Gdy nie chcemy zmieniać maglownicy trzeba zaznaczyć bajt 15 bit 5 aby DSR był nieaktywny.
Screen z VCDS odnośnie DSR:

W całym długim kodowaniu 18/19 bajtowym tej pompy ustawia się model auta, wielkość hamulców, rodzaj silnika, z której strony pojazd ma kierownicę oraz trzeba zakodować 5 ostatnich znaków VIN z podstawowych rzeczy.
Tabela jaka cyfra VIN jak jest ukryta w kodowaniu w którym bajcie:

Tu w linku jest do ściągnięcia plik excel pomocny do rozkminiania kodowania pompy:
http://www.sendspace.com/file/jz07n9Jednak Seatów jest na tylko 3, może ktoś kto ma taki ABS seryjnie by się podzielił kodowaniem?
-- 7 sty 2013, o 00:44 --
Niedawno spłodziłem taką listę sterowników MK60EC1, chciałbym w niej jeszcze kilka rzeczy dopisać, jak np która XDS obsłuży, w teorii wygląda ze każda po maju 2009 powinna mieć XDS ale trzeba powęszyć jeszcze za tym:
