W Golfiku kodowaliśmy w module "SILNIK I".
Mamy kabel VAG CAN PRO w którym była funkcja "aktywacja tempomatu" dosłownie wystarczyło na to kliknąć i napisało, że "zakończono sukcesem".
ALE:
przed montażem nie było żadnych błędów w aucie,
PO montażu manetki rozkodowała nam się kierownica (sama się ustawiła po przejechaniu kilku metrów i skręceniu kierownicą.
Rozkodowały się funkcje one touch w otwieraniu okien.
Skanowanie wykazało błędy w module SILNIK I ale tam wystarczyło zmienić cyfrę w kodzie i już nie było błędów.
W zasadzie po pierwszym podłączeniu kabla po zamianie manetek był strach po tych wskazanych kilku błędach ale okazało się to proste nawet dla laików.
Wg manuali jakie widziałem w necie piszą, że po montażu manetki aktywuje się ją kodem 11463 w module silnik I.
Zaraz poszukam linka do fajnego manuala.
Jeżeli masz możliwość zadziałać sam i wiesz co to torx i śrubokręt to chyba warto.
Jedynie wskazany jest spokój przy rozbieraniu

szczególnie przy wypinaniu airbaga (od tyłu po omacku szukasz zaczepu) ale naprawdę względnie fajna robota.
My byliśmy nastawieni na wersję "trudno, jak się nie uda to jedziemy do vw na zakodowanie" ale się udało
Zaraz poszukam linka.
[ Dodano: 21 Kwiecień 2011, 23:14 ]http://www.fullcustom.es/guias/instalac ... at-leon-ii
fajna stronka.
w połowie masz pdf z manualem do montażu tempomatu.
Niestety po hiszpańsku ale większość pokazano na zdjęciach/screen'ach
Pzdr