Strona 1 z 1
Zmiana zegarów

Napisane:
9 stycznia 2010, 20:16
przez Gumiś
Mam pytanie czy jest opcja aby zmienić zegary na takie z dużym wyświetlaczem , pokazującym które drzwi są otwarte???Mam wersję stylance R edition .
Jeśli da rade to czy jakieś dodatkowe elementy trzeba wymieniać?
Re: Zmiana zegarów

Napisane:
18 maja 2010, 20:20
przez igorpl
zalezy jaki rocznik, czy masz 1/2 fis (maly komp) czy zwykle zegary itp itd
zegary
manetki lub kierownica wielofunkcyjna (do fisa chyba trzeba miec kierownice)
odpowiedni sterownik pod kierownica
vag commander
vag com
kodowanie immo
kodowanie kluczykow
najwiekszy problem z kodowaniem immo
Re: Zmiana zegarów

Napisane:
18 maja 2010, 20:47
przez zwirek75
igorpl, R Edition to jest MY2009 ze sterowaniem w kierownicy z małym FISem (w sensie z kompem pokładowym) (btw - co to są "zwykłe zegary" ?)
Re: Zmiana zegarów

Napisane:
19 maja 2010, 10:16
przez igorpl
"Zwykle" to bez kompa
jak my2009 to inne kodowanie immo i juz troche wiecej zabawy z biorca-dawca (my2009 to jest prze fl tak?)
Re: Zmiana zegarów

Napisane:
19 maja 2010, 10:21
przez zwirek75
igorpl napisał(a):my2009 to jest prze fl tak?
tak jest, Fl to MY2010
Czyli w tym przypadku wystarczy wymienić zegary + przekodować immo ?
A co z dopasowaniem wskazan predkosciomierza ? Pasuje wszystko ?
Oczywiście zakładając ze założe licznik od benzyny do benzyny

Re: Zmiana zegarów

Napisane:
19 maja 2010, 13:34
przez igorpl
do benzyny chyba jest ten sam wskaznik, a samo wskazanie predkosci rowniez gdzies w vagu sie zmienia
ja akurat ogarniam te ntemat do diesla ktory nie ma wogole komputera (teraz zastanawiam sie nad oplacalnoscia i co mi to da

, rns510 ani mfd2 nie mam wiec nie bede miec navi, modol komfortu mam taki ze i tak nie mam co szalec z nim, a do wskazan ile spala wystarczy mi 1/2 fis - raczej rozchodzi sei o cene za ile dorwe jaki zegar) w etce mozna sprawdzic jakie zegary byly pakowane z jakim silnikiem
tylko fajnei jakby ktos mi odpowiedzial czy do fisa wystarczy miec tylko kierownice wielofunkcyjna czy wymagane sa rowniez manetki
Re: Zmiana zegarów

Napisane:
21 maja 2010, 08:53
przez ciso1
Jeśli nie masz komputera pokładowego to manetka po wymianie wystarczy do obsługi full fisa. Ewentualnie tempomat mozesz dolozyc- jesli nie masz jak juz sie w to bawisz- ale nie jest to konieczne. No i oczywiście odpowiedni moduł kolumny kierownicy
Re: Zmiana zegarów

Napisane:
21 maja 2010, 09:02
przez zwirek75
ciso1, mam i tempomat i manetki tylko nie mam FIS-a

Re: Zmiana zegarów

Napisane:
12 lipca 2010, 18:11
przez ciso1
A ja sie pochwalę że juz jestem po- miałem najprostszy wyswietlacz, bez kompa bez tempomatu- obecnie full fis na pokładzie, nowe manetki- wszystko śmiga- jestem zachwycony tym modem...
Re: Zmiana zegarów

Napisane:
17 grudnia 2010, 21:01
przez igorpl
a jakie kupiles ? tzn jaki numer mialy ?

mi ciezko idzie zalatwienie zegarow, tzn z dostepnoscia troszke problem
Re: Zmiana zegarów

Napisane:
20 grudnia 2010, 20:06
przez ciso1
Ja mam Toledo więc kupiłem fisa od Altei - nie wiem czy do Leona by też pasowały ale jeśli chodzi o numery to do Altei/Toledo zaczynaja sie od 5P a do Leona 1P....
Re: Zmiana zegarów

Napisane:
20 grudnia 2010, 20:38
przez Kozak
ciso1 napisał(a):5P
ciso1 napisał(a):1P
to tylko podanie modelu , wazne jest to co jest dalej
Re: Zmiana zegarów

Napisane:
23 grudnia 2010, 21:56
przez ciso1
Liczniki pasujace do mojego BXE to:
5P0920840AX do 240/h
5P0920823CX do 220/h
Manetki :
1K0953513A 9B9
1K0953519A 9B9
Moduł kierownicy najwyższy- czyli obsługujęcy komputer, tempomat i kierownice multifunkcyjną
Re: Zmiana zegarów

Napisane:
4 stycznia 2011, 00:21
przez exb
Też mnie trochę dręczy ten temat. Mianowicie chce w mojej FRce sprzed liftu (2008r) posiadającej małego kompa wsadzić zegary poliftowe z pełnym FISem i stąd moje pytanie czy oprócz zegarów, kierownicy (bo po lifcie FISa obsługuje się z kierownicy i zwykła manetka chyba nie wystarczy tak jak w "czerwonych zegarach"?) potrzeba zmieniać moduł kierownicy jeśli obecnie mam już wspomnianego małego kompa, tempomat i kierownica jest multifunkcyjna. No i czy to w ogóle odpali

?
Oczywiście o immo nie wspominam

.
Re: Zmiana zegarów

Napisane:
11 września 2012, 11:49
przez Mic
Podepne sie pod temat, potrzebuje odczytac pin immo z wrzutu zegarow w leonie 2008 czy ktos moglby mi pomoc (EEPROM jest juz zczytany)
Pozdrawiam
Re: Zmiana zegarów

Napisane:
11 września 2012, 12:28
przez grabarz18
Mic napisał(a):Podepne sie pod temat, potrzebuje odczytac pin immo z wrzutu zegarow w leonie 2008 czy ktos moglby mi pomoc (EEPROM jest juz zczytany)
Pozdrawiam
Takich informacji nie udzielamy na tym forum.
Re: Zmiana zegarów

Napisane:
1 października 2012, 10:57
przez Alzak
Jest moze gdzies na forum instrukcja jak wyciagnac licznik

Re: Zmiana zegarów

Napisane:
1 października 2012, 20:42
przez Misiek
Trzeba wyjąć radio, panel climy, oczom Twym ukażą się bodajże trzy śruby od obudowy zegarów. Odkręcasz i rwiesz do siebie (są zatrzaski) Później cztery śruby i licznik luźny, pozostaje wtyczka jeszcze od licznika.
To tak na szybko w skrócie. Ja robiłem bez instrukcji i dałem radę, nic trudnego

Re: Zmiana zegarów

Napisane:
25 lutego 2019, 13:03
przez wojtassdl
Panowie odgrzeję kotleta. Z tego co przeczytałem w tym wątku to jest możliwe dołożenie FISa (pełnego lub 1/2) do auta, które go nie posiadało w ogóle. Kierownicę mam bez multi ale jest to najbliższy mod jaki chcę zrobić a kolejnym krokiem miał być właśnie FIS. Co oprócz zegarów bedzie potrzebne zakładając, że zdecyduję się na małego FISa (cena zegarów z pełnym zabija

)?