Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
torcida1 napisał(a):zy spalanie, które podaje producent 8,6 litrów jest realne,
torcida1 napisał(a):ile wynosi średnie spalanie przy w miarę dynamicznej jeździe?
torcida1 napisał(a):czy samochód mnie nie przerośnie (jestem kierowcą z rocznym stażem)?
torcida1 napisał(a):Czyli co do spalania biorąc pod uwagę, że to napęd na przód, powinien średnio spalać te 10 - 12 przy normalnej, nazwijmy to, jeździe?
Co do moich treningów, to nie, nie ćwiczyłem, no chyba, że mocną ośką można nazwać mondeo 2.0 tdci albo c5 2.0 hdi, ale raczej wątpię:P Jednakże tego leona chcę traktować jako auto do jazdy na codzień, głównie po mieście i w trasę, gdzie raczej nie da się poszaleć. Potrzebuję sprawnego, mocnego auta, ale nie hardkorowca do jazdy stricte sportowej. Myślałem o FR, ale jednak dopłacając niewiele więcej można mieć cuprę...
[ Dodano: Czw 14 Sty, 2010 ]
BTW, widzę, że kolega z Wrocławia, także sprecyzuję: jazda po Wrocławiu głównie oraz na trasie Wałbrzych - Wrocław;)
torcida1 napisał(a):powinien średnio spalać te 10 - 12 przy normalnej, nazwijmy to, jeździe?
.torcida1 napisał(a):Myślałem o FR, ale jednak dopłacając niewiele więcej można mieć cuprę...
torcida1 napisał(a):Co do moich treningów, to nie, nie ćwiczyłem, no chyba, że mocną ośką można nazwać mondeo 2.0 tdci albo c5 2.0 hdi, ale raczej wątpię:P
torcida1 napisał(a):Rozważam zakup scirocco albo nowego leona w wersji cupra
torcida1 napisał(a):Rozważam zakup scirocco albo nowego leona w wersji cupra
pkonrad napisał(a):Jeśli mógłbym coś doradzić, jeżeli 3-drzwiowe nadwozie Ci nie przeszkadza to kup sobie Scirocco lub ewentualnie Scirocco R
torcida1 napisał(a):można zamówić oryginalne felgi w czarnym kolorze?
Passenger napisał(a):Da się pojechać na trasie ze średnią 7l. ale jest to niebezpieczne... można usnąć
paramedic71 napisał(a): kup sobie FR Tdi zrob softa bedziesz zadowolony i ze spalania i z osiagow