Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
torcida1 napisał(a):zy spalanie, które podaje producent 8,6 litrów jest realne,
torcida1 napisał(a):ile wynosi średnie spalanie przy w miarę dynamicznej jeździe?
torcida1 napisał(a):czy samochód mnie nie przerośnie (jestem kierowcą z rocznym stażem)?
torcida1 napisał(a):Czyli co do spalania biorąc pod uwagę, że to napęd na przód, powinien średnio spalać te 10 - 12 przy normalnej, nazwijmy to, jeździe?
Co do moich treningów, to nie, nie ćwiczyłem, no chyba, że mocną ośką można nazwać mondeo 2.0 tdci albo c5 2.0 hdi, ale raczej wątpię:P Jednakże tego leona chcę traktować jako auto do jazdy na codzień, głównie po mieście i w trasę, gdzie raczej nie da się poszaleć. Potrzebuję sprawnego, mocnego auta, ale nie hardkorowca do jazdy stricte sportowej. Myślałem o FR, ale jednak dopłacając niewiele więcej można mieć cuprę...
[ Dodano: Czw 14 Sty, 2010 ]
BTW, widzę, że kolega z Wrocławia, także sprecyzuję: jazda po Wrocławiu głównie oraz na trasie Wałbrzych - Wrocław;)
torcida1 napisał(a):powinien średnio spalać te 10 - 12 przy normalnej, nazwijmy to, jeździe?
.torcida1 napisał(a):Myślałem o FR, ale jednak dopłacając niewiele więcej można mieć cuprę...
torcida1 napisał(a):Co do moich treningów, to nie, nie ćwiczyłem, no chyba, że mocną ośką można nazwać mondeo 2.0 tdci albo c5 2.0 hdi, ale raczej wątpię:P
torcida1 napisał(a):Rozważam zakup scirocco albo nowego leona w wersji cupra
torcida1 napisał(a):Rozważam zakup scirocco albo nowego leona w wersji cupra
pkonrad napisał(a):Jeśli mógłbym coś doradzić, jeżeli 3-drzwiowe nadwozie Ci nie przeszkadza to kup sobie Scirocco lub ewentualnie Scirocco R
torcida1 napisał(a):można zamówić oryginalne felgi w czarnym kolorze?
Passenger napisał(a):Da się pojechać na trasie ze średnią 7l. ale jest to niebezpieczne... można usnąć
paramedic71 napisał(a): kup sobie FR Tdi zrob softa bedziesz zadowolony i ze spalania i z osiagow
torcida1 napisał(a):Rozważam jeszcze nieco droższą opcję, mianowicie audi a5 z 1,8 tfsi lub 2,0 tfsi.
noktoto napisał(a):Może dziwny jestem, ale bym na pewno Scirocco R wolał.
marcin_kielce napisał(a):tudzież Golfa R
torcida1 napisał(a):Aktualnie jeżdżę autem 100 konnym, citroenem C4, czyli wielkości leona. Zdaję sobie sprawę, że jest to fura zdecydowanie słabsza od cupry, która przede wszystkim powala przyspieszeniem. Trzeba zachować zdrowy rozsądek i stopniowo zmniejszać ten margines dynamicznej jazdy.
spalone sprzęgło przy 13 tys przebiegu,
krz_p napisał(a):torcida1 napisał(a):Aktualnie jeżdżę autem 100 konnym, citroenem C4, czyli wielkości leona. Zdaję sobie sprawę, że jest to fura zdecydowanie słabsza od cupry, która przede wszystkim powala przyspieszeniem. Trzeba zachować zdrowy rozsądek i stopniowo zmniejszać ten margines dynamicznej jazdy.
spalone sprzęgło przy 13 tys przebiegu,
kiepsko widzę przesiadkę do auta z 240KM lub więcej, szczególnie w ośce
pojeździj jeszcze tym co masz i dopiero jak nabierzesz większego doświadczenia przesiądź się na mocniejsze auto
newgargamel napisał(a):krz_p napisał(a):torcida1 napisał(a):Aktualnie jeżdżę autem 100 konnym, citroenem C4, czyli wielkości leona. Zdaję sobie sprawę, że jest to fura zdecydowanie słabsza od cupry, która przede wszystkim powala przyspieszeniem. Trzeba zachować zdrowy rozsądek i stopniowo zmniejszać ten margines dynamicznej jazdy.
spalone sprzęgło przy 13 tys przebiegu,
kiepsko widzę przesiadkę do auta z 240KM lub więcej, szczególnie w ośce
pojeździj jeszcze tym co masz i dopiero jak nabierzesz większego doświadczenia przesiądź się na mocniejsze auto
a ja nie widzę w tym nic złego - ja sie przesiadłem z Xsary 90KM na Cupre R 225KM i nie było problemów.
torcida1 napisał(a):podobno się nie psuje.
Zgadzam się w 100%:D Swoją drogą, ciekawe kiedy wejdzie nowa generacja leonaantoś napisał(a):torcida1, no i kubły w cuprze zobowiązują, żeby nie wyglądać jak idiota oparcie powinno być ustawione pionowe. Odchylony do tyłu kubeł do pozyzji pół leżącej, a widziałem takich co tak jeżdżą wygląda niesamowicie zabawnie.
AdamTower napisał(a):A dla mnie Cupra po FL jest beznadziejna (mam na myśli zdjęcie tej niebieskiej), ostre zakończenia zderzaków powodują, że to auto wygląda jak żelazko....
No właśnie nie ukrywam, że jest to dla mnie istotna kwestia. Jednak jak się kupuje fabrycznie nowy samochód i to jeszcze klasy leona cupry, to się chce żeby pozostał on jak najdłużej świeży. Nie ukrywam, że ten artykuł o prezentacji nowego modelu pod koniec tego roku trochę mnie zaniepokoił, aczkolwiek od prezentacji conceptu do wersji produkcyjnej jeszcze długa droga...noktoto napisał(a):torcida1, 2012 najwcześniej.
torcida1 napisał(a):felgi na pewno czarny mat (cena 8 tys mnie trochę przeraża, ale to jedyne ciemne dla tego modelu.
torcida1 napisał(a):Koleś z salonu uczciwie się przyznał, że FRem w benzynie dał radę osiągnąć poziom 20 litrów na sto, także w cuprze wyglądałoby to o wiele gorzej.
torcida1 napisał(a):No z tymi felgami to faktycznie masakra. Nie wiem, może to jakaś pomyłka. Jak się coś nowego dowiem, napiszę. Facet z salonu obiecał to sprawdzić.
torcida1 napisał(a):Mój kolega, który jest dość słusznej postury ledwo co się wcisnął w fotel i nie było mu za wygodnie. Dlatego też padło na FRa
torcida1 napisał(a):felgi na pewno czarny mat
torcida1 napisał(a):Czyli chyba się zdecyduję na ten program fabryczny
Mówisz? Nie wiem, ja nigdy nie miałem do czynienia z salonami seata we Wrocławiu. Czyli odpuszczać sobie generalnie program fabryczny, czy program fabryczny w salonie na Karkonoskiej? Jest jeszcze PTHW Wrocław, co o tym salonie myślisz?Sammael napisał(a):torcida1 napisał(a):Czyli chyba się zdecyduję na ten program fabryczny
a ja dobrze radzę odpuść sobie program 'fabryczny' z ASO na Karkonoskiej jeśli chcesz się cieszyć autem i swoją sprężarką.
Powrót do Leon 2 - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości