Strona 1 z 1

[PB Turbo] siliniki 1.8/2.0 tsi komstrukcja i wytrzymałość

PostNapisane: 4 lutego 2010, 09:16
przez rafi2002
Bardzo ciekawy link na temant konstrukcji i wytrzymałośći tych silników nie jestem pewien czy ktoś już to zamieszczał ? http://blogsilnika.blogspot.com/2009/07 ... fsi-i.html

fragment poniżej:
"Między cylindrami nie ma płaszcza wodnego - grubość ścianki wynosi tu tylko 5,5 mm. Kadłub ten jest projektowany na średnie ciśnienie użyteczne 25 barów, co w przypadku silnika o pojemności 1798 ccm odpowiada momentowi obrotowemu 358 Nm, a dla 1984 ccm - 395 Nm. Dopuszczalna moc generowana przez silnik może przekraczać 100 kW (136 KM) na litr pojemności."

Re: [PB Turbo] siliniki 1.8/2.0 tsi komstrukcja i wytrzymałość

PostNapisane: 4 lutego 2010, 09:24
przez nor3k
Tylko się cieszyć. po pierwsze daje to duże możliwości tuningu, po drugie nie tuningowanym przynajmniej w opisanej kwestii wróży długą eksploatacje:). Kwestia tylko innych podzespołów.

Re: [PB Turbo] siliniki 1.8/2.0 tsi komstrukcja i wytrzymałość

PostNapisane: 4 lutego 2010, 09:36
przez olus
juz kilkukrotnie na tym forum byl ten link i dyskusja o tych silnikach wystarczy poszukac :)

Re: [PB Turbo] siliniki 1.8/2.0 tsi komstrukcja i wytrzymałość

PostNapisane: 4 lutego 2010, 09:40
przez rafi2002
tak szczerze to myślałem że mają większą wytrzymałość teraz stage1 przy zmianie tylko softu ma około 320NM to taka średnia wartość ( a max jest 358Nm!)

Re: [PB Turbo] siliniki 1.8/2.0 tsi komstrukcja i wytrzymałość

PostNapisane: 4 lutego 2010, 09:42
przez olus
to benzyna nie diesel. :) ciekawsze jest dla mnie 100KW z litra :)