Misiek_t, masz racje. Dzięki za scalenie tematu, ale uwierz mi szukałem ale nie zawsze się trafi w te same słowa co inny autor, pozdr.
dlatego przeniosłem i obeszło się bez upomnienia
pozdr.misiek_t-- 28 marca 2015, 06:54 --
Mała fotorelacja , znalazłem nieszczelność centralnie w ściance grodziowej miedzy komorą silnika ,
od środka ciężko się dostać a od strony silnika jeszcze gorzej

najpierw zdjąłem plastik obok słupka , potem ściągnąłem wentylator nawiewu
z przodu jest taki języczek lekko go podważamy potem obracamy całość w lewo i pyk wypada

bez śrubek bez niczego
brawo dla SEATA , gdy juz mamy silniczek zdjęty mamy wiecej manewru żeby porozcinać
izolacje ochronną tam jest taki czarny karbowany wężyk myślałem ze gumowy a tu taki
plastik niedziwne że pęka . Potem od strony silnika zdejmujemy rure zeby tez mieć troszke wiecej miejsca
tez rozcinamy troszkę izolacje . odciąłem wężyk z jednej i z drugiej strony ok 15cm ale
go nie wyciągalem , zaczekałem żeby zamocować do niego nowy gumowy... potem 2 zlączki do
wężyków na gumowy wchodzi elegancko ale na ten oryginalny dla pewności dałem klej. poxipol
, całość złożyłem i owinąłem ochronną owijką , na końcu jeszcze wyczyściłem igła koncówke w
tylnej wycieraczce zdejmując dysze bo coś mi tam tez blokowało ... i działa pozdr.







